Citat:
Ursprungligen postat av
pyro860
Det är såna där fyrkantiga puckar (vet inte om benämningen är stjärnor på dessa också).
Nja, nä, om det är pressade eller skurna kuber är nog "kometer" rätt term, men jag har svårt för att tro att det är det. Det finns ingen vettig förklaring till varför de börjar rotera runt sin axel då. Fast jag vet inte riktigt var de finns att få tag på, Billesholmaren verkar inte ha dem? Annars hade det ju varit hyfsat enkelt att dokumentera uppbyggnaden, och lägga upp anonyma bilder någonstans. Man får ju inte dela fyrverkerier i Sverige, så man kanske inte ska skylta med vem som gjort det, menar jag. ;- )
Citat:
Ursprungligen postat av
pyro860
Förr hade dom Krevads CB's som är sjukt bra.. Linders fungerar dock. EF's har jag inte testat...
Då blir det Linders, tacksamt, de var ju billigast med.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tattarhunter
Börja med att utnyttja deras "lägsta prisgaranti". Ta helt enkelt med dig prislistan från Billesholmaren, elelr ta med något att surfa på när du är på plats. Bara för att göra dig så besvärlig som möjligt menar jag. Fyrverkerimästarnas Thunderking kostar 14 spänn i Billesholm, 15 på outlet, som första exempel.
Det ser väll rent av ut som de "riktiga" Thunderking'sen? Antar att det är en variant med reducerat innehåll av flash, men i alla fall. Nostalgi. Nästan så man får ha en ask, bara för att drömma sig tillbaka.
B!