2013-12-11, 17:52
Medlem
PH1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
"Vi"? Du talar i vi-form plötsligt men undrar varför "vi" nationella gör det i andra sammanhang? Så när det kommer till rättigheter finns inget kollektivt, men handlar det om påstådda skyldigheter så blir "vi" kollektivt ansvariga? Jag kan ärligt säga att vare sig jag eller "vi" vanliga människor är ansvariga för det elände globalisterna ställt till med de senaste decennierna. Jag är emot all imperalism och utsugning och rimligen borde den synnerligen förmögna lilla klick som utgör den globala eliten ur egen ficka få betala för varenda kvadratmeter de förstört! Varenda en av dessa skabbiga medlemmar i Bilderberggruppen, Trilateral Commission och CFR borde därefter sändas till Afrika och personligen rengöra grundvattnet de förstört.

Bra skrivet! Jag höll själv på att falla i vi-fällan när jag skrev mitt sista inlägg. Jag, och du, och andra sunda nationalister har inget att göra med det elände globalisterna ställer till med. Förutom att vi, ja vi denna gång, tvingas betala för mycket av eländet med våra skattepengar.

Jag skulle med fånig belåtenhet se på medan Reinfeldt, och övrigt pack inom svensk politikerelit tillsammans med sina likar från andra länder och kapitalistbolagen, tvingas göra manuellt miljöarbete både här och i U-länderna i resten av deras liv.
Citera
2013-12-11, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
"Vi"? Du talar i vi-form plötsligt men undrar varför "vi" nationella gör det i andra sammanhang? Så när det kommer till rättigheter finns inget kollektivt, men handlar det om påstådda skyldigheter så blir "vi" kollektivt ansvariga? Jag kan ärligt säga att vare sig jag eller "vi" vanliga människor är ansvariga för det elände globalisterna ställt till med de senaste decennierna. Jag är emot all imperalism och utsugning och rimligen borde den synnerligen förmögna lilla klick som utgör den globala eliten ur egen ficka få betala för varenda kvadratmeter de förstört! Varenda en av dessa skabbiga medlemmar i Bilderberggruppen, Trilateral Commission och CFR borde därefter sändas till Afrika och personligen rengöra grundvattnet de förstört.

Du förstår nog inte "vi":et då du inte vet vilka "vi" är som använder afrikas kuster som våra dumpningstippar, ett tips är att du kollar upp det med.
Citera
2013-12-11, 18:03
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godisbitn
Du förstår nog inte "vi":et då du inte vet vilka "vi" är som använder afrikas kuster som våra dumpningstippar, ett tips är att du kollar upp det med.

Eh, jag är tämligen säker på att vare sig jag eller någon i min släkt, eller ens någon jag känner har varit och "dumpat" vid Afrikas kust. Men kan inte du förklara för mig hur jag(vi) är medskyldiga till multinationella gangsterbolags illgärningar? Jag tycker du borde ställa den här frågan till regeringen istället, en regering som jag förövrigt inte röstat fram.
Citera
2013-12-11, 19:24
Medlem
Citat:
Det du säger nu att du älskar är din genetik, inte ditt land så jag förstår inte vad i helskotta du snackar om. Att du sitter och blandar ihop ras och folkgrupp är jättekonstigt. Varför skulle jag respektera mina förfädrar? Med all krig o all smuts de kastat över oss? Det är som att den nya generationen idag ska tacka en förra generationen i Iran för att de förstörde landet. Komigen nu tänk lite förfan. Det är klart som fan att vi ska hjälpa andra länder, speciellt om vi använder deras kuster som våra dumpningstippar. Lite måste du väl tänka? Min ras.. Pfft jag har kärlek till den mänskliga arten.

Sen att du säger Rom och Grekland men inte, Egypten, Persiska riket eller mongoliska riket, bevisar bara på att du inte vet ett jack

Vad för krig och "smuts"? Förklara gärna.

Vi kan hjälpa andra länder. Det betyder inte att vi ska ta emot en lyckligt lottad del som faktiskt har råd att flytta hit. De som verkligen behöver hjälp har inte ens råd att åka hit. Men de får skylla sig själva?

Ska majoriteten dö medan en liten lyckligt lottad del ska få ta del av vårat samhälle? Är det humant?

Kul att du iallafall erkänner att människan är en art. Det går framåt för er PKister - Ni börjar lära er.

Det persiska riket grundades av indoeuropéer som var vita ifrån Skytien(dagens ryska stäpper).

Mongoliska riket förde inte med sig något teknologi eller viktigt utom stigbygeln(möjligtvis).
Citera
2013-12-11, 21:58
Medlem
Citat:
"Vår unika kultur" du är ju mer än bara pinsam. Sverige är allas land, Jorden är till alla, inte bara de som haft turen att blivit tillkomna i ett land som har det bättre än ett annat!

De andra folken har turen att få beundra vår kultur, vårt land och vår ras på avstånd, givet att slöddret först rensas ut och journalister och landsförrädarpolitiker avrättas. Slutet gott, allting gott.
Citera
2013-12-12, 00:12
Medlem
HighHitlers avatar
Jag är nationalist för att det är nationalism som är bäst för det svenska folket.
Citera
2013-12-12, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighHitler
Jag är nationalist för att det är nationalism som är bäst för det svenska folket.

Till alla nazister/sverigedemokrater/rasister här: Vad har invandrarna gjort er för att ni ska hata dom?
Citera
2013-12-12, 00:58
Medlem
Livetsteaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bananfukingskal
Till alla nazister/sverigedemokrater/rasister här: Vad har invandrarna gjort er för att ni ska hata dom?

Vad är det som är så svårt att förstå?
Nationalism har inte med något hat att göra.

Jag har haft bra erfarenheter av invandrare i stort. Har haft och har fortfarande flera vänner med utländsk bakgrund.

Jag är nationalist och skulle säkert kallas för rasist av många men det är inget som gör mig något.

Man börjar nästan tro att det är samma person som sitter och skriver alla dessa barnsliga inlägg från den så kallade "vänstern/motståndarsidan/PK/osv.".

Tycker ni att det är kul eller har ni inget bättre för er? (Det ena utesluter inte det andra)
Citera
2013-12-12, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livetsteater
Vad är det som är så svårt att förstå?
Nationalism har inte med något hat att göra.

Jag har haft bra erfarenheter av invandrare i stort. Har haft och har fortfarande flera vänner med utländsk bakgrund.

Jag är nationalist och skulle säkert kallas för rasist av många men det är inget som gör mig något.

Man börjar nästan tro att det är samma person som sitter och skriver alla dessa barnsliga inlägg från den så kallade "vänstern/motståndarsidan/PK/osv.".

Tycker ni att det är kul eller har ni inget bättre för er? (Det ena utesluter inte det andra)

Gillar du invandrare?
Citera
2013-12-12, 01:09
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Gillar du invandrare?

Det handlar om att vilja bevara sitt folks särart med tillhörande kulturella identitet. Titta på de invandrargrupper som kommit hit, de tänker likadant och politikerna tjatar ständigt om "integration", till ingen nytta.
Citera
2013-12-12, 01:12
Medlem
Livetsteaters avatar
Citat:
Gillar du invandrare?

Det är väl lite intressantare att ställa sig frågan om jag gillar personer av annan etnicitet?

Men för att svara på din fråga;
Jag har inget emot invandrare, men jag tycker att invandringspolitiken som förs i Sverige är vansinnig.

Vet inte om jag behöver utveckla så mycket mer, det känns som att de flesta trådar handlar om samma sak.
Citera
2013-12-12, 01:14
Medlem
Citat:
Varför inte? Vad är det du gaggar om? Utdöende folk? Vad ska vi annars göra? Som förr eller? Incest? Låter det som en lösning? Låt oss ta Somalia, du tror inte att om vi hade bott i Somalia och Somalierna i Sverige att vi inte hade velat bo där? Vi har inga resurser och är europas avfallsplats för vitvaror. De är vår dumpningstipp och de ska inte ta in oss i deras länder? komigen.
Det finns ett flertal folkslag som har trängts undan i dagsläget pga invandring i mycket stor skala — tibetaner, kurder, hottentotter, amerinder, aboriginer etc. Varför insisterar du på att vi ska genomgå samma öde? Detta är vad som händer i praktiken med ett land med öppna gränser, även om idén kan låta sockersöt för kortsiktiga personer. Jag förstår inte alls denna motvilja mot tanken på att Europa bör förbli européernas kontinent. Det finns ingen som gnäller om rasism om någon säger att Afrika ska tillhöra diverse afrikanska folk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in