Citat:
Ursprungligen postat av
godisbitn
Det du säger nu att du älskar är din genetik, inte ditt land så jag förstår inte vad i helskotta du snackar om. Att du sitter och blandar ihop ras och folkgrupp är jättekonstigt. Varför skulle jag respektera mina förfädrar? Med all krig o all smuts de kastat över oss? Det är som att den nya generationen idag ska tacka en förra generationen i Iran för att de förstörde landet. Komigen nu tänk lite förfan. Det är klart som fan att vi ska hjälpa andra länder, speciellt om vi använder deras kuster som våra dumpningstippar. Lite måste du väl tänka? Min ras.. Pfft jag har kärlek till den mänskliga arten.
Sen att du säger Rom och Grekland men inte, Egypten, Persiska riket eller mongoliska riket, bevisar bara på att du inte vet ett jack
Vad för krig och "smuts"? Förklara gärna.
Vi kan hjälpa andra länder. Det betyder inte att vi ska ta emot en lyckligt lottad del som faktiskt har råd att flytta hit. De som verkligen behöver hjälp har inte ens råd att åka hit. Men de får skylla sig själva?
Ska majoriteten dö medan en liten lyckligt lottad del ska få ta del av vårat samhälle? Är det humant?
Kul att du iallafall erkänner att människan är en art. Det går framåt för er PKister - Ni börjar lära er.
Det persiska riket grundades av indoeuropéer som var vita ifrån Skytien(dagens ryska stäpper).
Mongoliska riket förde inte med sig något teknologi eller viktigt utom stigbygeln(möjligtvis).