VARFÖR LJUGER MB OCH PÅSTÅR ATT VB, DEN 2 MAJ, SISTA GÅNG HAN SÅG VB, ATT HON VAR MERA GLAD OCH LUNGN ÄN VANLIGT, NÄR DET FÖRHÅLLER SIG PRECIST TVÄRT OM ???!!!
I flera förhör påstår MB att sista gången han såg VB var Torsdag den 2 Maj kl ca 21.45.
Det var enligt MB när han körde hem VB efter Torsdags Karate träningen.
I MBs förhör påstår MB att VB vid denna anledning var:
"ovanligt glad och uppåt"
"glad och lugn"
"lite gladare än vanligt och de avslutade med att "vi syns på träningen på tisdag".
Desutom säger MB att:
"Han kan inte påminna sig att det varit någon diskussion eller osämja mellan dom som
föranlett deras kontakter (den 2-4 Maj)"
Men hur kommer det sig då att VB, den 2 Maj på Facebook, börjande kl 21:52,
bara ca 7 minuter after att MB släppt av VB, då skriver en hel rad ilskna/ledsna/upprörda FB meddelanden till MB så som:
"jävla m#cke", "jag hatar dig och jag vet att du hatar mig", "sen är vi ovänner hels plötsligt", "är det så kul för dej att dissa folk"
Och till sist:
"ska aldrigt mer ligga med dig hatar dig jag är säkert på att hon gör det också för hon tappade förtroende för dig

)) tillslut så har du ingen kvar." osv läs all 6 FB meddelanden längre ner i detta inlägg..
VB skriver altså den 2 Maj, RAKT EFTER att MB släppt av henne, 6 ilskna/ledsna/upprörda FB meddelanden till MB mellan kl 21:52 och kl 00:20, altså innom en period på ca 2 timmar och 30 minuter.
Så nu frågar jag:
VARFÖR LJUGER MB OCH PÅSTÅR ATT VB, DEN 2 MAJ, SISTA GÅNG HAN SÅG VB, ATT HON VAR MERA GLAD OCH LUNGN ÄN VANLIGT,
NÄR DET FÖRHÅLLER SIG PRECIST TVÄRT OM ???!!!
DET STÄMMER JU INTE ALS!
Förhör med MB :
MB förhör den 8 Maj kl. 17:45 (1sta förhöret, Förhörsplats: MBs restaurang Sushi & Te)
FUP 986
MB såg Vatchareeya senast i torsdags den 2/5-13 då hon hade tränat på kvällen och MB
skjutsade hem Vatchareeya till hennes hemadress på Ugglegatan och såg henne gå in i
trappuppgången innan dom skiljdes åt. Vatchareeya var då ovanligt glad och uppåt. Någon
kontakt efter torsdagen via telefon eller dylikt ska dom inte ha haft utan det sista MB hörde
eller såg av Vatchareeya var vid portuppgången 21.45 på torsdagen den 2/5-13.
MB förhör den 15 Maj kl. 12:02 (2dra förhöret, Förhörsplats: Polisstationen Boden )
FUP 1002
-Om anledningen till att MB och VB haft så intensiv kontakt under dagarna 2-4Maj
Han kan inte påminna sig att det varit någon diskussion eller osämja mellan dom som
föranlett deras kontakter. MB tror att det kan vara kopplat till graderingen på karaten som sker under maj månad
MB förhör den 24 Maj kl. 08:10 (3dje förhöret, Förhörsplats: Polisstationen Boden )
FUP 993
Sista gången som MB såg Ploy var när han körde hem henne efter träningen den 2 maj.
Mellan 21.30-22.00 så lämnade han av Ploy utanför hennes bostad på Ugglegatan. MB
stannade kvar så att han såg att Ploy gick in genom entredörren.
Vid detta tillfälle så var Ploy glad och lugn. Ploy var mera sprallig och glad under träningen.
Oftast brukar hon vara tyst vid träningen och frånvarande. MB upplevde henne lite gladare
än vanligt och de avslutade med att "vi syns på träningen på tisdag". Efter detta har han inte
träffat Ploy.
.
VB facebook meddelanden till MB torsdag den 2 Maj, 2013:
FUP 902
21:52 Vatchareeya Bangsuan:
förlåt jag använder svordomar jävla m#cke varför försvann du
21:57 Vatchareeya Bangsuan:
ett år och två månader betyder inte något för dig? jag hatar dig och jag vet att du hatar mig också när jag håller
på såhär. jag undrar om det finns mer ord som är värre än hatar för jag gör det mer än vad ordet betyder. du
gjorde slut jag sagt inte något emot men sen är vi ovänner hels plötsligt också.
22:47 Vatchareeya Bangsuan:
är det så kul för dej att dissa folk och varför blev vi ovänner bara för att det är slut få man inte vara vänner
efteråt? förlåt att jag fråga jag får ändå inte något svar från dig! nu ska man fortsätta programera.
23:29 Vatchareeya Bangsuan:
hatar dig blir så arg när du dissar
så du tänker dissar mig hela livet nu eller
23:38 Vatchareeya Bangsuan
ska aldrigt mer ligga med dig hatar dig jag är säkert på att hon gör det också för hon tappade förtroende för
dig
)) tillslut så har du ingen kvar. tur att ni har företag tillsammans annars hade hon gjort slut med mig. Du
verkar inte gillar när vi älskade dig.
00:20 (3 Maj, just efter midnat) Vatchareeya Bangsuan
Vad fan har du mer för anledning att dissa mig för? Så man känner inte varandra efter knullade med varann? :@
Den 4 maj kl 14:23 skrev VB på Facebook:
"Ska nu ut och motionera lite och sedan till kompis och plugga^^"
Den 4 maj Kl 15:22 skrev VB på facebook.
ett skämt på Facebook, hittar inte kopia på skämtet men det var någonting sånt hät ungefär: om hur man ska ha en kvinna som kan laga mat, en kvinna som man kan prata med etc och till sist en kvinna man kan ha sex med, och som slutar med att man ska säkra sig att dessa kvinnor inte känner till varandra.
Är detta ett möjligt hot från VB till MB om att VB vill avslöja deras förhållande till AN?
Och här MBs sista facebook meddelande de 6 Maj
måndag den 6 maj, 2013
17:24 MB:
Ha ha ha jaha nu dissar du mig. ha ha ha ha det bra och plugga hårt.