2013-12-10, 22:15
Medlem
zyzlites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Det är en upplevelse iallafall
Har varit där innan
Citera
2013-12-10, 22:18
Medlem
Jag väntar mellan cykelhjälmarna och blixtkulorna iförd trenchcoat med en röd nejlika i slaget.
Nicka två gånger, stampa tre gånger med vänsterfoten och viska Flashback så bjuder jag på lite kinapuffar
Citera
2013-12-10, 22:22
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zyzlite
Har varit där innan

Aha, blandade ihop med Mo (tror jag?) Första gången jag gick in där var magisk, på den tiden fanns inga bilder på affären ute på internet

Citat:
Ursprungligen postat av Mo
Jag väntar mellan cykelhjälmarna och blixtkulorna iförd trenchcoat med en röd nejlika i slaget.
Nicka två gånger, stampa tre gånger med vänsterfoten och viska Flashback så bjuder jag på lite kinapuffar

Hahahaha, jag tänkte säga det med nejlika i kavajslaget innan, men slog inte slag i saken

Dock så är cykelaffären i en byggnad och själva "fyrverkeribunkern" i en annan. Är man sugen på att handla blommor och billiga ägg så finns det också på samma område

Nästan värt det för lite kinapuffar alltså..
Citera
2013-12-10, 22:24
Medlem
Koncentrerats avatar
Citat:
Är ju lite mer än 500 kr i bensinpengar och tar lite mer än 2 timmar att åka, och jobbar till ca 20 varje dag i mellandagarna så hinner aldrig under öppningstid :/

Du får köra över natten och komma tidig morgon istället tror vi sa att vi öppnar för vanlig försäljning någon gång nästa vecka om ni undrar

Rapport och filmer från kvällen kommer senare.. Är det något ni vill veta, så fråga på!
Citera
2013-12-10, 22:25
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koncentrerat
Du får köra över natten och komma tidig morgon istället

Hahaha och tälta utanför!

Citat:
Rapport och filmer från kvällen kommer senare.. Är det något ni vill veta, så fråga på!

Fick du se några nya produkter då? Något som kommer tas in i år isåfall?
Citera
2013-12-10, 23:22
Medlem
Harrybs avatar
Får tacka Koncentrerat för en jäkligt bra provskjutnings kväll av extremefireworks.

Flower Power och Victoria Crow blev det idag + att jag köpte en 3" mörsare när jag ändå var där .

Finalen med 2 V-shape som mata ut saluter + (om jag gissar) en 8" shell var riktigt bra gjort av Fyrverkerigården :P.

Annars var alla produkter mycket bra, 50mm saluterna smällde bättre än vad jag kom ihåg, och deras tårtor Impala och Blazer tyckte jag också var riktigt prisvärda.
Citera
2013-12-11, 10:33
Medlem
Koncentrerats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harryb
Får tacka Koncentrerat för en jäkligt bra provskjutnings kväll av extremefireworks.

Flower Power och Victoria Crow blev det idag + att jag köpte en 3" mörsare när jag ändå var där .

Finalen med 2 V-shape som mata ut saluter + (om jag gissar) en 8" shell var riktigt bra gjort av Fyrverkerigården :P.

Annars var alla produkter mycket bra, 50mm saluterna smällde bättre än vad jag kom ihåg, och deras tårtor Impala och Blazer tyckte jag också var riktigt prisvärda.

Tack själv

Blev Flower Power för min del med, faktiskt väldigt imponerad! Filmen gör inte rättvisa för knallen och trycket den skapade! Ska se om jag kan kasta upp en film lite senare idag på den och några andra tårtor som inte finns med på sidan
Citera
2013-12-11, 10:59
Medlem
zyzlites avatar
Citat:
Tack själv

Blev Flower Power för min del med, faktiskt väldigt imponerad! Filmen gör inte rättvisa för knallen och trycket den skapade! Ska se om jag kan kasta upp en film lite senare idag på den och några andra tårtor som inte finns med på sidan
Finns dessa i butiken nu då ?
Citera
2013-12-11, 12:45
Medlem
Citat:

Snälla ge mig flower power ps. vad är det för kaliber på den
Citera
2013-12-11, 13:40
Medlem
zyzlites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hkungen9
Snälla ge mig flower power ps. vad är det för kaliber på den
20-45mm
Citera
2013-12-11, 16:18
Medlem
Koncentrerats avatar
Citat:

Tyvärr inte. Kanske till nästa år! Försökte få in den, men fanns inga kvar att ta in
Citera
2013-12-11, 16:34
Medlem
zyzlites avatar
Citat:
Tyvärr inte. Kanske till nästa år! Försökte få in den, men fanns inga kvar att ta in
Synd
Vad var det för något ni fick idag då ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in