Citat:
Ursprungligen postat av
Anon2
Vet det av erfarenhet från andra forum.
OK. Jag tror dock inte att användarna på ett forum som Flashback där anonymiteten troligtvis är viktigare än på andra forum, skulle vara intresserade av detta i någon större utsträckning. Jag tror defintivt inte att folk som skriver i de mer kontroversiella forumdelarna skulle dela med sig av sådan information.
Jag ser som sagt inte varför det skulle vara något av intresse för Flashback. Vill du ragga på tjejer eller vad handlar det om? Vari ligger intresset? Det är väl inte ålder och kön som är intressant, utan vad folk faktiskt skriver? Då är det bättre att lägga tid och resurser på viktigare funktioner till forumet.
EDIT:
Citat:
Ursprungligen postat av
Anon2
Mening och mening.. det är jäkligt intressant att veta tycker jag.
Det vore t.ex. intressant att veta om man diskuterar raketforskning med en 14 åring eller med en 50 åring.
Jag förstår. Det låter inte särskilt intressant att veta tycker jag. Men vi är väl alla olika.
EDIT 2: Att lägga till en sådan funktion gör väl varken till eller från egentligen. Ett
förbättringsförslag, som du skriver i rubriken, ser jag det dock inte som, eftersom det inte på något sätt påverkar diskussionerna. Eller jo, det kan ju faktiskt påverka diskussionerna, fast i en negativ riktning, då folk plötsligt kan börja fokusera på motdebattörens kön/ålder istället för vad denne skriver och voila: vi har OT.
Exempel:
Citat:
Ursprungligen postat av Konto 1, kille, 14 år
Atomfysikens blabla har bland annat blabla...
Citat:
Ursprungligen postat av Konto 2
Seriöst, du är fjorton år och har knappt läst nåt om fysik.