2013-11-07, 16:43
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xcv
Fick inte Sofia sin tatuering när hon gick på lunsberg tillsamans med cp. Det var så jag trode at dom mötes någr år eft jag gik där. Hen Sofi bler såkert en bra fru till CP. / PS Jag gick ut Lundsberg för ganska längesen och nu kan jag stava lite bättre än förr./

Hon har väl aldrig gått på Lundsberg? Möjligen att hon varit där på någon fest, som kaffeflicka eller nåt liknande. Sen är hon ju några år yngre än hennes prins så det går liksom inte ihop det du säger.
Citera
2013-11-07, 17:19
Medlem
Citat:
Fick inte Sofia sin tatuering när hon gick på lunsberg tillsamans med cp. Det var så jag trode at dom mötes någr år eft jag gik där. Hen Sofi bler såkert en bra fru till CP. / PS Jag gick ut Lundsberg för ganska längesen och nu kan jag stava lite bättre än förr./

Tatuering..?
Är inte Lundsbergs signum ett brännmärke efter ett strykjärn?
Citera
2013-11-07, 18:03
Medlem
Citat:

Jag hoppas jag fattade rätt nu, för jag tyckte det här inlägget var lite kul. Ja, jag har dålig humor.

Nu ska allas vår Sofia rädda Peace and love, fin merit att rädda en festival.
Citera
2013-11-07, 23:12
Medlem
Claes.Von.Hamlets avatar
Konstigt att bilder försvinner. Sofia hängde med nazister i Vansbro.

Hur mycket är en bild på Sofia heilande bakom en swastikaflagga värd tro?

Citera
2013-11-08, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Claes.Von.Hamlet
Konstigt att bilder försvinner. Sofia hängde med nazister i Vansbro.

Hur mycket är en bild på Sofia heilande bakom en swastikaflagga värd tro?

Innehavaren till en dylik bild sitter naturligtvis på en skatt men gör nog klokt i att vänta till efter bröllopet innan hen säljer den till internationell press.
Citera
2013-12-10, 23:05
Medlem
Buttra Molnets avatar
Ha ha ha... hörde att Sofia nu har lagt om till Stockholms dialekt/rikssvenska.
Hon som är uppvuxen i Älvdalen (Dalarna).
Vilken fegis som inte törs behålla sin dialekt.
Nu sjönk hon i mina ögon rejält!

Tala om att vända kappan efter vinden...för att ställa in sig hos kungafamiljen. Snart tar hon nog bort sin tatuering också för att passa in hos Früliner Silvia.
Citera
2013-12-10, 23:19
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buttra Molnet

Tala om att vända kappan efter vinden...för att ställa in sig hos kungafamiljen. Snart tar hon nog bort sin tatuering också för att passa in hos Früliner Silvia.

Var har du hört det från?
Citera
2013-12-10, 23:30
Medlem
HerrVesslas avatar
Vilken tur vår multibegåvade prins haft som träffat en kvinna som är så djupt engagerad i välgörenhet! Jag hoppas verkligen att det blir bröllop snart och att hon får sin rättmätiga titel HKH Prinsessa. Bättre representanter för Sverige kan vi knappast få.
Citera
2013-12-10, 23:35
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4ll4h
Innehavaren till en dylik bild sitter naturligtvis på en skatt men gör nog klokt i att vänta till efter bröllopet innan hen säljer den till internationell press.

Sluta med det där jävla larvet om att skriva hen! Det betyder höna på de flesta språk utom det svenska där det har blivit ett ord som används av flator, bögar och de som allmänt är fjolliga som du verkar vara.

Det fanns också några lätt avklädda bilder på den här madamen där hon var 16 år, men dom köptes upp av någon och fotografen fick en rejäl summa pengar för att inte publicera bilderna, men kanske någon hann spara dom innan dom försvann...
Citera
2013-12-12, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrVessla
Vilken tur vår multibegåvade prins haft som träffat en kvinna som är så djupt engagerad i välgörenhet! Jag hoppas verkligen att det blir bröllop snart och att hon får sin rättmätiga titel HKH Prinsessa. Bättre representanter för Sverige kan vi knappast få.

Nästa år får vi se Sofia vid C-Phs sida på Nobelfestligheterna.
Som gift blir hon nu en värdig representant för vårt kungahus och land.

Sveriges rykte går från klarhet till klarhet.
Det blir inte bara Pisarapporten som vanärar fosterlandet.
Citera
2013-12-18, 01:58
Bannlyst
Ja tycker att hon representerar Sverige rätt bra
Sålänge de "älskar" varandra är det väl lungt
Vem tackar nej till liv i lyx till döden?
Citera
2013-12-18, 06:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buttra Molnet

Flyttade hon inte från Älvdalen tidigt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in