Die Antwoord, Enter Shikari, Flogging Molly, Knife Party, Linkin Park, Mac Miller, The Offspring, Papa Roach, Raised Fist, Raubtier, SOAD är min önskelista
Riktigt nice släpp med både Maiden och Trivium
BMTH är ju inte dåliga heller men tycker att Oli är jävligt ojämn, så får hoppas att han har en av sina bättre dagar när de spelar på Bråvalla
Jag tror då inte att det är första dagen. Tror dom avslutar med Maiden, eller har det bland det sista. Jag ska köpa en plåt för just Maiden-dagen.
Det beror på vad för andra akter de tänker släppa. Om det var min festival skulle jag lägga den akt som lockar mest folk första dagen. Lägger man den på en lördag kommer kanske folk bara den dagen, tar man sig ifrån jobb/skola för en torsdag kan man lätt passa på att stanna för resten också.
Det beror på vad för andra akter de tänker släppa. Om det var min festival skulle jag lägga den akt som lockar mest folk första dagen. Lägger man den på en lördag kommer kanske folk bara den dagen, tar man sig ifrån jobb/skola för en torsdag kan man lätt passa på att stanna för resten också.
Det är ju inte bara att lägga banden vilken dag man vill heller. Det måste ju även passa deras turnéschema med allt vad det innebär.
Skulle vara kul att veta hur många endagars biljetter dom släpper per dag.
Säg att det finns ca 35-40 000 som vill komma bara för Maiden 1 dag. Hur fan löser dom det
Grymt bra band släpp hittills. Undrar vad vi får på torsdag för då var det väl rock igen. De skulle väl släppa sånt där disco dunk imorgon om jag minns rätt
Grymt bra band släpp hittills. Undrar vad vi får på torsdag för då var det väl rock igen. De skulle väl släppa sånt där disco dunk imorgon om jag minns rätt
Den ursprungliga planen var så ja, men "discodunket" är flyttat till fredagens släpp. Imorgon släpps istället svenska soloakter.