2013-12-11, 00:09
Medlem
tvantenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dothedew
Den ursprungliga planen var så ja, men "discodunket" är flyttat till fredagens släpp. Imorgon släpps istället svenska soloakter.
Vänta, va?
Svenska soloakter imorgon, Rock/indie torsdag och EDM på fredag istället då alltså?
Hur kommer det sig?
Citera
2013-12-11, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tvantenn
Vänta, va?
Svenska soloakter imorgon, Rock/indie torsdag och EDM på fredag istället då alltså?
Hur kommer det sig?
citerar Bråvallas facebook från i morse:
"Vi har fått göra ett par små förändringar i vår bandsläppsvecka. Så här kommer vi släppa veckans artister:

I dag: Metal/hardcore
I morgon: Svenska soloakter
På torsdag: Rock/indie
Fredag: Dance

Snart är det dags!"

Varför har jag dock ingen aning.
Citera
2013-12-11, 00:22
Bannlyst
Åh kan det bli julafton både imorgon och i övermorgon då. Känns väl som det de släppte idag förutom ironmaiden är lite eftermiddags band. Intressant att se om de gör så imorgon med. Hoppas på en thåström i repris
Citera
2013-12-11, 01:25
Medlem
T0xicitys avatar
Trodde först dom skulle släppa enstaka band/artister. Skrev endast "soloakt" i pluralform så det var svårt att veta. Mina gissningar var så här inför veckan:
Metal/hardcore: Bring Me The Horizon
Dance: Daft Punk
Svenska soloakter: Håkan Hellström, Veronica Maggio och Laleh
Rock/indie: Arctic Monkeys
Så ett rätt hittills! Hade säkert kunnat pricka in ett till band under tisdagen om jag fick gissa.

Så här är det ändrat för resterande släpp:
I morgon (onsdag): Svenska soloakter
På torsdag: Rock/indie
Fredag: Dance

Kan mycket väl bli Linnros istället för Laleh men jag får stå fast vid vad jag har gissat på Kan ju fylla på rock/indie samt dance-listan när jag har tid.

Rock/indie tror jag som följande: Imagine Dragons (headliner), Bastille och Arctic Monkeys.
Dance: Daft Punk (headliner?), Calvin Harris (headliner?) och Alesso, i tanke på deras senaste samarbete.
Detta är inte vad jag vill, bara vad jag tror.

Spännande vecka! Svenska soloakter är tråkigt dock.
Senast redigerad av T0xicity 2013-12-11 kl. 01:51.
Citera
2013-12-11, 01:28
Medlem
T0xicitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borjeboy
Åh kan det bli julafton både imorgon och i övermorgon då. Känns väl som det de släppte idag förutom ironmaiden är lite eftermiddags band. Intressant att se om de gör så imorgon med. Hoppas på en thåström i repris

Tror knappast dom tar med artister/band dom redan haft. Har sett lite inlägg om band som var där i somras och dom svarar ofta "Ska inte säga aldrig men dom var här i somras, vi har andra band på gång". Går i princip att utesluta och jag förstår dom. Det är roligare egentligen också för oss som vill se nytt hela tiden. Själv hoppas jag verkligen att blink-182 kommer dit. Har inte gjort en Sverige-spelning sedan 2000. Har ju släppt några album sen dess
Citera
2013-12-11, 02:35
Medlem
tvantenns avatar
Anledningen till att de har flyttat Dance-släppet till fredagen är tydligen för att Bråvalla inte riktigt fått klartecken för släpp ännu, vilket kan tyda på ett stort namn.
Citera
2013-12-11, 02:40
Medlem
Lhukinens avatar
Citat:
Anledningen till att de har flyttat Dance-släppet till fredagen är tydligen för att Bråvalla inte riktigt fått klartecken för släpp ännu, vilket kan tyda på ett stort namn.
DEADMAU5!
Citera
2013-12-11, 03:14
Medlem
Citat:

Tack, nu är jag ännu mer taggad att få se vad dom släpper på fredag. Hoppas du har rätt!

Jävla synd att jag inte lyckats fastna för Iron Maiden, trots mina försök. Men kul dag för er som gillar dem
Citera
2013-12-11, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fppE
Tack, nu är jag ännu mer taggad att få se vad dom släpper på fredag. Hoppas du har rätt!

Jävla synd att jag inte lyckats fastna för Iron Maiden, trots mina försök. Men kul dag för er som gillar dem
Satte t.o.m. upp min flagga på väggen igår! UP THE IRONS!!!!!!!!!!
Citera
2013-12-11, 10:00
Medlem
Kiltmannens avatar
Bandsläppet idag är tydligen klockan 12, och inte 10
Citera
2013-12-11, 10:01
Medlem
SlumvilleSunrises avatar
Så har man suttit och räknat ner minuterna till kl 10 och så kör de nästa bandsläpp först vid 12... Jag har inte tålamod för detta!
Citera
2013-12-11, 10:03
Medlem
MachineHeadXXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiltmannen
Bandsläppet idag är tydligen klockan 12, och inte 10

.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto