2013-12-10, 20:55
Medlem
NasiBoois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vizsofius
Jag tycker egentligen inte om att hänga ut folk, men jag anser att Martin har försakt denna rätt. I en av PDF:erna står det att han heter. Det står också en adress men jag tror att den är gammal.

Martin Anders Fredricsson, 800407-2917
http://expomakt.files.wordpress.com/2011/12/b2494-05_lkpg_dom_martinfredriksson_misshandel.pdf

Tack för det! Det korrekta personnumret till en av de ledande männen bakom detta projekt är alltså 1980407-2917 och tillhör våldsdömde Martin Fredriksson/Fredricsson. Han verkar enligt domen ha skyddad adress men gör gärna hembesök hos andra.
Citera
2013-12-10, 21:02
Medlem
Är det bara jag som är otroligt stolt över att bo i ett land som välkomnar människor med ett helvete i bagaget? Är det bara jag som ser kopplingar mellan SD och rasism?

Ge mig ett svar,tack!
Citera
2013-12-10, 21:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Powergirl
Vi har förstått vad du anser men det är liksom inte relevant för tråden. Den handlar om att SD har rasister i sin styrelse
Jaha, än sedan då? Rasism som i rasmedvetenhet eller uttryck för folkligt förakt och missnöje är både sunt, naturligt, bra och roligt. Det är bara konforma lipsillar i medierna och kultureliten som rasar över sådant, och så gamla anskrämliga kärringar som du själv naturligtvis.

Citat:
vilket är ett problem för deras trovärdighet..
Det är ett betydligt större problem för partiets "trovärdighet" att det är så lågt i tak inom partiet att man måste huka sig ner hela tiden. Nu för tiden får man knappt säga att främlingshorderna som väller in i landet i hundratusentals får samma konsekvenser som Digerdöden eller jämföra dem med Egyptens gräshoppshorder. Gång på gång på gång bevisas det ju att partiets företrädare är långt mer radikala än partiets officiella pk-märkta nya linje om "nolltolerans" och "snäll öppen nationalism". Det är ett jävla trams helt enkelt, och det är en stor skam att partiet stup i kvarten ska utesluta folk för att de inte gillar negrer,zigenare,muslimer eller vad fan det nu kan vara istället för att ägna all energi och resurser på att attackera det politiska och svenskfientliga etablissemanget.

Citat:
Du däremot tillhör djävulens avskum och jag förstår till fullo att du utrycker dig anonymt
Smicker kommer du inte långt med, och så vitt jag kan bedöma så är du lika anonym här som jag. Men visst, vi kan träffas på en kaffe och kaka någon gång om du skulle ha ett trängande behov av det. I övrigt ser jag inte riktigt hur min identitet är någon angelägenhet för dig, men det får du gärna förklara.
Citera
2013-12-10, 21:03
Medlem
Sextiopluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarmakten
En? 6200 rasister är identifierade och kommer hängas ut så småningom, detta är bara början. Gossarna och tjejerna på Researchgruppen med lite samarbete från andra har varit aktiva och avpixlat folk över ett år nu...

Kommer bli mycket roligt att följa, flashback gick ju även ner några timmar för en stund sedan, undra varför...

Undrar vad "arbetarmakt" betyder för dig? Skall vi alla låsas in bakom en mur och bara ha en sorts korv att välja på till middag? Om den inte är ransonerad alltså... Wir sind das Volk..

Såg att V uteslutit en distriktsordförande för samröre med en utomparlamentarisk grupp. Inte första gången de rensat leden inför valet, stämmer säkert att de har 6199 till att skicka.
Citera
2013-12-10, 21:04
Bannlyst
Vem bryr sig? Det är deras partiprogram som betyder något. Vill minnas att reinfelts namn fanns anteckat i en prostituerads anteckningar. Det var det jävla tyst om i hycklarmedia.
Citera
2013-12-10, 21:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av terreli
Är det bara jag som är otroligt stolt över att bo i ett land som välkomnar människor med ett helvete i bagaget? Är det bara jag som ser kopplingar mellan SD och rasism?

Ge mig ett svar,tack!
Ser du kopplingarna mellan etablissemanget och new world order?
Citera
2013-12-10, 21:08
Bannlyst
Citat:
Är det bara jag som är otroligt stolt över att bo i ett land som välkomnar människor med ett helvete i bagaget?
Nej, dessvärre är ni ganska många, ja rentutav i majoritet förmodligen som hyser sådana vansinniga och verklighetsfrånvända tankar och åsikter. Organiserad och institutionaliserad galenskap skulle man kunna kalla det för.

Det är nämligen ingen alls förutom en handfull elitglobalister och förstås de främlingar som får komma till Sverige som tjänar på den förda politiken. Dessa människors hemländer förlorar på det (pga av brain-drain effekten där de rikaste och mest kapabla försvinner utomlands) svenskarna och Sverige förlorar på det (eftersom vi trängs undan och får konkurrera på arbetsmarknad och dela våra resurser med fler människor, främmande och ofta fientliga människor) och planeten Jorden förlorar också på att vi ger konstgjord andning till dessa människor och folk.

Citat:
Är det bara jag som ser kopplingar mellan SD och rasism?
Ja visst. Det är klart att det finns "kopplingar" av det slaget, att partiet grundades av rasmedvetna individer, att den första partiledaren fostrades i NRP och var antijudisk exempelvis. Men vad spelar sådant för roll idag när partiet driver en öppet svenskförnekande och icke-rasistisk politik?

Det finns såklart fortfarande horder med "rasister" i partiet, men de tillåts ju inte komma upp i det samma utan främst verka lokalt och i periferin. Tyvärr.

Jag tycker problemet angrips i helt fel ände. Problematiken ligger i att SD som parti inte driver en etnonationalistisk och separatistisk politik som leder till att säkra svenskarnas överlevnad, inte att några lokala företrädare eller gubbar och kärringar på plats 89 på den senaste vallistan tycker att negrer är bestialiska eller att flyktingbarn borde få simma hem.

Dagar som denna är jag väldigt glad att jag är medlem i ett parti som inte får för sig att utesluta mig för att jag har sagt eller skrivit något som inte fallet makteliten i smaken. Oerhört glad faktiskt.
Senast redigerad av Straybullet 2013-12-10 kl. 21:12.
Citera
2013-12-10, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av monkiebizness
Ser du kopplingarna mellan etablissemanget och new world order?

Det vore mycket lättare om du svarar på två enkla frågor, gör det lätt för dig nu "buddy" och ge mig ett svar, eller fortsätt hata arter, tack!
Citera
2013-12-10, 21:13
Medlem
Citat:

Ge mig ett svar,tack!

Börjar med fråga två; är inte alls frälst på SD men kommer definitivt att rösta på dem i alla fall.

Fråga 1; Vi välkomnar mest folk som haft valmöjligheter. De som inte hade möjligheter är kvar och vi lägger relativt lite resurser på att hjälpa dem jämfört med förstnämnda grupp. Undantaget är kvotflyktingar.
Citera
2013-12-10, 21:16
Medlem
Citat:

Ge mig ett svar,tack!

Nu känns detta OT men ger svar ändå, hoppas inte detta blir raderat: Problemet ligger inte i att ta eller att inte ta emot invandrare. Problemet ligger i att vi i Sverige totalt negligerar de ekonomiska och sociala bördor som medföljer massinvandringen.

Sverige har av någon outgrundlig anledning tagit sig an rollen som världens samvete; att varenda kotte som flyr skall komma hit och ingen annanstans. Vi tar i både relativa och absoluta tal emot fler invandrare än många andra europeiska länder, trots att dessa kan ha oändligt mycket större kapacitet på alla sätt att ta emot.

Se på Tyskland till exempel. Ett stort och rikt land med fett mandat i EU-parlamentet. De har inga orsaker att inte ta emot invandrare, men ändå är det tämligen blygsamma siffror i förhållande till storlek och befolkningsmängd. Vad är det som gör att de inte kan införa massinvandring? Ja, för att de inte vill ta konsekvenserna av det.

Det enda rimliga vore att sprida ut mängden invandrare jämnt över hela Europeiska Unionen, men den möjligheten finns inte för att de mäktiga länderna helt enkelt säger till det.
Citera
2013-12-10, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarmakten
En? 6200 rasister är identifierade och kommer hängas ut så småningom, detta är bara början. Gossarna och tjejerna på Researchgruppen med lite samarbete från andra har varit aktiva och avpixlat folk över ett år nu...

Kommer bli mycket roligt att följa, flashback gick ju även ner några timmar för en stund sedan, undra varför...

Och ändå fortsätter partiet att växa. Har du någonsin ställt dig frågan "varför?", din korkade sopa?
Citera
2013-12-10, 21:21
Medlem
Sextiopluss avatar
Citat:

Ge mig ett svar,tack!

Finns fler rasister i SD, de har mycket jobb kvar med att utesluta dessa. I stället kommer mer sansade politiker som inte är nöjda med de etablerade partierna. Ja, invandringspolitiken är en huvudfråga, den har kantrat i Sverige p.g.a att integration inte hängt med på årtionden, det kostar svenska folket i form av förlorad välfärd.

Även etablerade partier kan ibland ha problem med svärta i kanterna, se på KD med Livets ord i bagaget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in