2013-12-10, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeutralGuy
Stödja ett litet parti som vill bevara det svenska folket. Vad kan vara fel med det?

Små partier gynnas av röster på flera sätt även om de inte kommer in i Riksdagen.

Intressant. Är man då emot allt vad invandring har att göra med?
Citera
2013-12-10, 18:36
Medlem
Gregor-Samsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Avskyr Researchgruppen, som till stor del utgöras av f.d medlemmar av AFA, det vill säga människor som är lika vidriga som de främlingsfientliga människor som figurerar i avslöjandet.

Men allvarligt talat, är det inte pinsamt att det finns så många människor av denna karaktär inom Sverigedemokraterna? Jag menar, Marie Stensby, suppleant till partistyrelsen i Sverigedemokraterna, som öppnar hjärtat anonymt på Avpixlat, är inte det riktig idioti? Går det aldrig några tankar om att de riskerar att avslöjas genom kommentarerna, och att det kanske inte är så lämpligt med tanke på rollen inom riksdagspartiet?

Vad säger ni Sverigedemokraterna om det? Jag utgår ifrån att det är knappast är några glada miner hos efter sådant här?

När tror ni Åkesson kommenterar det?
Åkesson är nog mer än lovligt trött på alla de idioter som omger honom... Men politiker i gemen är ju ena riktiga plantor oavsett kulör
Citera
2013-12-10, 18:36
Medlem
vizsofiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Avskyr Researchgruppen, som till stor del utgöras av f.d medlemmar av AFA, det vill säga människor som är lika vidriga som de främlingsfientliga människor som figurerar i avslöjandet.

Men allvarligt talat, är det inte pinsamt att det finns så många människor av denna karaktär inom Sverigedemokraterna? Jag menar, Marie Stensby, suppleant till partistyrelsen i Sverigedemokraterna, som öppnar hjärtat anonymt på Avpixlat, är inte det riktig idioti? Går det aldrig några tankar om att de riskerar att avslöjas genom kommentarerna, och att det kanske inte är så lämpligt med tanke på rollen inom riksdagspartiet?

Vad säger ni Sverigedemokraterna om det? Jag utgår ifrån att det är knappast är några glada miner hos efter sådant här?

När tror ni Åkesson kommenterar det?

Jag skulle vilja påstå att Björn Söder, Kent Ekroth och Jonas Åkerlund måste AVGÅ! Jag som röstar på SD tycker inte att det här är sympatiska människor som är förtroende ingivande. Det behöves skarpare människor i SD leden som David Lång. Då hade SD haft 50% vid det här laget, alla siffror pekar på att de har rätt.
http://www.youtube.com/watch?v=dK42ao13EAI
Citera
2013-12-10, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av varabajare
Intressant. Är man då emot allt vad invandring har att göra med?
Om man ska ha en invandring, måste den vara av en sådan karaktär som inte motarbetar det svenska folkets fortlevnad och det svenska folkets intressen.

En invandring av exempelvis kvalificerade nordbor som verkligen behövs i den svenska ekonomin kan accepteras.
Citera
2013-12-10, 18:42
Medlem
Erk Swedes avatar
Det enda sådan här jakt på oliktänkande orsakar är att man kan ljuga ner opinonsundersökningar några procent.
Men hur smart det är på valdagen går ju att diskutera.
Och sommånga skriver,sådqn här jakt på SDanhängare retar folk,även de som normalt sett inte skulle rösta på SD,vilket istället gör att SD växer.
Men ok lägg fram hur många skandaler som helst,vem ska Sdanhängarna rösta på istället?
finns liksom inga alternativ.
Men nu är ju mycket av det som skrivs om SD inte i första hand avsett att skada partiet,för det har nog de med hjärna insett är kontraproduktivt.Däremot Är artiklar om SD intressanta för allmänheten ,och man säljer mer tidningar på SD drev.
Citera
2013-12-10, 18:44
Medlem
mustbeadevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskbacker
Vad är rasism för dig? Att vägra slicka röv på en neger om han kräver det.

Tja, att skriva att medelhavet är vad som skiljer människan från apan är ganska rasistiskt imo. Att ställa en retorisk fråga ifall Hitler hade fel är också väldigt rasistiskt.

Det är mycket jag gillar med SD's partiprogram, mitt problem med SD dock är deras skämt till politiker.
Citera
2013-12-10, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roadworker
Var har EXPO fått informationen ifrån?
har de begått brott för att få tag i det eller har en politiker gett de information ifrån FRA?
helt klart så är det maktmissbruk som har skett någonstans högt upp i leden.

Jag tycker SD rent ut sagt skall bara skita i vad media håller på med just nu,
absolut inte kicka någon ut ifrån partiet p.g.a. rykten osv.

Skrota den där Noll-Toleransen, det är den media utnyttjar mot SD.
SD kom in i Riksdagen med runt 5,9% i valet, och har egentligen inte kunnat påverka något,
men media ger sig på dem som om de hade 49%,
det är inte media som har blivit folkvalda, inte ens för de jobb de har hittills.

Jag tror inte att dom har något val, allt handlar om legitimitet. Det enda dom kan välja är att vara legitima så långt det går och nolltolerans uppfattas som ett legitimt och rättvist agerande. Det är mycket möjligt att SD är ett skitparti, men media kommer att banka dom gul och blå. Det kommer inte att finnas så mycket kvar att rösta på om man är svensk så som man håller på nu.
Citera
2013-12-10, 18:55
Medlem
Vilken tur att alla människor i S, M, MP, FP, KD, V och C är helt perfekta.
Citera
2013-12-10, 18:58
Medlem
NasiBoois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vizsofius
Eftersom åsiktsregistering är okej nu för tiden..

Researchgruppen:
Martin Fredriksson aka "Researchgruppen"
Född 1980-04-07 i Västervik
Flerfaldigt brottsdömd militant vänsterradikal AFA aktivist, och ”journalist”

Född och uppvuxen i Västervik. Flyttade till Linköpng 2001.
Denna man har ett flertal gånger blivit dömd för misshandel, bla med expanderbatong. Innehav av batong går under knivlagen.

Han har bland annat sagt ”Jag ska döda dig, din jävel” efter har varit lite för full.
Han har också fått för sig att kartlägga användarna på Flashback.

Misshandel:
http://expomakt.files.wordpress.com/2011/12/b2494-05_lkpg_dom_martinfredriksson_misshandel.pdf
http://expomakt.files.wordpress.com/2011/12/b13606-08_sodertorn_martinfredriksson_innehav.pdf
http://expomakt.files.wordpress.com/2011/12/b1961-00_lkpg_stamningsansokan_fredriksson_kumlien_bjurs tromer_mordbrand.pdf

Jag anser att gruppen som utfört undersökningen också är tvivelaktiga.
http://www.expressen.se/nyheter/expressen-avslojar/namn-pa-anonyma-anvandare-knackta/

Har han skyddade uppgifter? Tänkte fylla på hans personnummer med de fyra sista siffrorna men får ingen träff på hans uppgifter. Vet du eventuella mellannamn? Det finns bara två med tilltalsnamn Martin födda 7 april 1980 varav en i Stockholmsområdet (Nacka) den andra i Norrahammar.
Citera
2013-12-10, 19:04
Medlem
mustbeadevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erk Swede
Det enda sådan här jakt på oliktänkande orsakar är att man kan ljuga ner opinonsundersökningar några procent.
Men hur smart det är på valdagen går ju att diskutera.
Och sommånga skriver,sådqn här jakt på SDanhängare retar folk,även de som normalt sett inte skulle rösta på SD,vilket istället gör att SD växer.
Men ok lägg fram hur många skandaler som helst,vem ska Sdanhängarna rösta på istället?
finns liksom inga alternativ.
Men nu är ju mycket av det som skrivs om SD inte i första hand avsett att skada partiet,för det har nog de med hjärna insett är kontraproduktivt.Däremot Är artiklar om SD intressanta för allmänheten ,och man säljer mer tidningar på SD drev.

...

Det är ingen jakt på oliktänkande, man avslöjar en politiker som uttryckt sig fruktansvärt rasistiskt.
Citera
2013-12-10, 19:06
Medlem
Drullknulls avatar
Den bruna färgen sitter djupt, faktiskt så djupt att den inte går att tvätta bort med påhittad "nolltolerans".

Frågans svenskafolket ställer är hur många sverigedemokrater som får gå när Åkesson "tar i tu med problemet"? Troligen inga, för utan rasism, kvinnofientlighet och pöbelbeteende finns inget underlag för det nyfascistiska partiet sverigedemokraterna.
Citera
2013-12-10, 19:07
Medlem
vizsofiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NasiBooi
Har han skyddade uppgifter? Tänkte fylla på hans personnummer med de fyra sista siffrorna men får ingen träff på hans uppgifter. Vet du eventuella mellannamn? Det finns bara två med tilltalsnamn Martin födda 7 april 1980 varav en i Stockholmsområdet (Nacka) den andra i Norrahammar.

Jag tycker egentligen inte om att hänga ut folk, men jag anser att Martin har försakt denna rätt. I en av PDF:erna står det att han heter. Det står också en adress men jag tror att den är gammal.

Martin Anders Fredricsson, 800407-2917
http://expomakt.files.wordpress.com/2011/12/b2494-05_lkpg_dom_martinfredriksson_misshandel.pdf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in