2013-12-10, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Jo det gör dom. Det enda som anti-rasisterna har helt rätt i är att den stora massan bland SDare
är "rasister". Har alltid varit och kommer alltid att vara.

Att vara rasist är det klokaste som finns för övrigt.

Trollolol. Det stämmer inte utifrån de SD-sympatisörer jag stött på.

Till ämnet: detta var jävligt pinsamt, synd att SD är så fullt av rötägg och smygnazister annars hade man ju kunnat överväga att rösta på dem då politiken är rätt vettig på en del punkter.
Citera
2013-12-10, 16:51
Medlem
FritzDaCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av varabajare
1. Det var ett dåligt försök att försvara ett rasistisk påhopp. Självklart agerar man annorlunda anonymt som offentligt, men det försvarar inte vad de här människorna har sagt.
Den jag bemötte utgick ifrån att kvinnan uttryckte en verklig önskan, medan jag säger att det ju faktiskt inte behöver vara så.
Men visst, verbala kränkningar ska man inte använda. Och det är sorgligt att det politiska etablissemanget tar så pass lätt på Timbuktus ord om att "dunka Jimmie gul och blå", men nu reagerar så starkt.
Citat:
2. Det är synd att du generaliserar asyl-sökande. Jag har träffat så många människor. bara i den lilla svenska ort där jag bor, som är så tacksamma för den chans de får i Sverige. Hur kan du då dra alla över en kam och irritera dig på en minoritet som klagar över dålig mat?
Jag berörde specifikt fenomenet "ensamkommande" "barn".
Citat:
inte låta människor i nöd få en chans till liv.
Det är alltför många som får stanna som inte alls har behov av skydd - och jag vill hellre att låta de resurser som dessa tar i anspråk, gå till t.ex. gamla och sjuka här.
Men detta är en annan diskussion.
Senast redigerad av FritzDaCat 2013-12-10 kl. 16:58.
Citera
2013-12-10, 16:52
Medlem
Powergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Är anständiga människor något slags kodord för pissliberala humanister och svagsinta kulturmarxister? Uttalandet var såklart inte taktiskt men många känner förstås samma sak vad gäller bedrägliga och parasitiska främlingar som ljuger värdfolket rakt upp i ansiktet och som tär på deras resurser. Det hade varit väldigt bra om diverse fåntrattar och kretiner fokuserade på vårt folks överlevnad istället för på vad som är anständigt och inte.

Vi har förstått vad du anser men det är liksom inte relevant för tråden. Den handlar om att SD har rasister i sin styrelse , vilket är ett problem för deras trovärdighet.
Du däremot tillhör djävulens avskum och jag förstår till fullo att du utrycker dig anonymt.
Citera
2013-12-10, 16:53
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NuLugnarDuNerDig
Och varför röstar ni inte på SvP då?

Jag är SvPare. Varför folk fortfarande tänker lägga sitt mycket demokratiska SD-papper i en låda är fortfarande oklart för mig. Antagligen så är det så att dom fortfarande tror att SD tänker kasta ut alla rasfrämlingar om dom får makten.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MkII
Men det har de redan gjort, de har besökt aktiva i utpekat register på arbetsplatser. Att jaga folk privat för vad de skriver under anonymt pseudonym kan vara det vidrigaste tilltaget jag har upplevt under mina år som aktiv på nätet.

Ingenting har förändrats, invandrare våldtar fortfarande mer, rånar fler och kostar mer. Sverigedemokraterna är helt klart det enda valet och det är faktiskt inte så dåligt eftersom det enda media och våra motståndare kan hacka på är våra företrädare. Vår politik är uppenbarligen okritiserbar eftersom det aldrig publiceras kritiska artiklar mot partipolitiken utan bara vad enskilda företrädare gör och inte gör.

Ja, men det är inte det som står. Det som hävdas i tråden är att journalister ska kontakta arbetsgivare, inte att dom ska kontakta personer från registret när dom är på jobbet. Det är en jävla skillnad.
Citera
Medlem
Golden.Rations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Jo det gör dom. Det enda som anti-rasisterna har helt rätt i är att den stora massan bland SDare
är "rasister". Har alltid varit och kommer alltid att vara.
Att vara rasist är det klokaste som finns för övrigt.
Den stora massan trodde att jorden var platt så det säger inte så mycket.
Du har min uppmärksamhet. På vilket sätt är klokt att vara rasist. Förklara för en som aldrig lyckats förstå.
Citera
2013-12-10, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MkII
Till och med piratpartiet går ut och fördömmer expressens tilltag mot Sverigedemokraterna och då ska man tänka på att PP har den mest extrema invandringspolitiken i hela Sverige bland samtliga partier.

http://www.svd.se/opinion/brannpunkt/medierna-blir-till-offentlig-skampale_8809900.svd

Ja, och den mest extrema åsikten om datasäkerhet och anonymitet på nätet. Det hade väl snarare varit konstigt om dom inte reagerade?
Citera
2013-12-10, 16:55
Medlem
Kabeldragares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FritzDaCat
Det är alltför många som får stanna som inte alls har behov av skydd -
Källa på dina vanföreställningar?

Citat:
och jag vill hellre att låta de resurser som dessa tar i anspråk, gå till t.ex. gamla och sjuka här.

Du vill inte typ, höja gruvskatten lite och få pengar till att betala HELA SKITEN
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NuLugnarDuNerDig
Och varför röstar ni inte på SvP då?

Du verkar trög. När alla rasister, enligt din terminologi, som finns inom sjuklöverpartierna, d.v.s 50% av valmanskåren, insett vad de egentligen tycker om invandrare så börjar de rösta på Sd. Och då behövs inte vi längre och kan exempelvis rösta på Svp eller något annat.
Citera
Medlem
AussieRedMans avatar
Detta är början på det stora förfallet för SD, är helt övertygad om detta. Vilka siffror kommer man nå i undersökningarna framåt våren. Allt över 6-7% vore en chock.
Citera
2013-12-10, 16:57
Medlem
Golden.Rations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskbacker
Det återstår att se med det är ett symboliskt uttryck i första hand.
En s.k revolution med allegori.. är en revolution som inte är värd namnet. Var inte blyg nu tala ur skägget!
Citera
2013-12-10, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M Nordström
Journalisterna med Expos hjälp kommer att registrera så många som möjligt som
röstar på SD och ta kontakt med arbetsgivare och skola samt anhöriga.
Vad tror ni om journalisternas strategi? kommer dom att lyckas i valet 2014
att sänka SD? kommer någon våga jobba politiskt för SD?
http://www.expressen.se/nyheter/expressen-avslojar/namn-pa-anonyma-anvandare-knackta/

Möjligen förstärka Sd. Vad de än "hittar på" får det motsatt effekt till vad de hoppas. Synd om dem egentligen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in