Har ni hört talas om Bates hall of fame i malmö på någon sandfabrik där? Han har spenderat tusentals timmar och liter färg där under tiotals år tror jag. Riktigt fint och mäktigt.
Det inspirerar mig och är nästan lite ögonöppnande, man kan måla graffiti på andra sätt än att bomba stan och lagliga väggar. Tänk om varje företag och industrier såg ut såhär.
Har ni hört talas om Bates hall of fame i malmö på någon sandfabrik där? Han har spenderat tusentals timmar och liter färg där under tiotals år tror jag. Riktigt fint och mäktigt.
Det inspirerar mig och är nästan lite ögonöppnande, man kan måla graffiti på andra sätt än att bomba stan och lagliga väggar. Tänk om varje företag och industrier såg ut såhär.
Nu ska vi se, du skriver om Bates hall of fame i Malmö och postar en video med några randoms vid lagliga väggen i Kalmar?
Det är alltså vad som händer i Skåne?
Nu ska vi se, du skriver om Bates hall of fame i Malmö och postar en video med några randoms vid lagliga väggen i Kalmar?
Jag kan i egenskap av pendlare tycka att det händer mycket i Skåne just nu. Ser nästan något målat tåg dagligen och senast idag såg jag ett pågatåg där säkert 3 vagnar var fulla av färg. Lade dock inte tags eller bokstäver på minnet men minns att det stod "Stormens vän Sven" på tåget.
Generellt tycker jag att BRO/TRC syns mest på våra tåg.
Vad var det för trevlig pjäs som rullade på ett Öresundståg Köpenhamn - Göteborg igår? Satt långt bak, rosa/lila typ.. Var svår att se.. Nån som har mer info?
Jag tyckte att jag skådade ett sinnesjukt rull av LIGISD, och massa andra på pågan denna förra veckan. En gubbe av LEON tycker jag också mig ha sett. Sett tåget på avstånd två gånger, men vill gärna betrakta härligheten närmare. NÅgon som sitter på bild? Hittar inte någon tumblr med bilder nämligen.
Tack på förhand