2013-11-30, 23:23
Medlem
swapzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kastaflaska
Är det TRC som lägger "Zlatan"-panelerna som tittar fram här och där eller?

Nej det är inte TRC.
Citera
2013-12-06, 01:09
Medlem
pl00jErs avatar
Har ni hört talas om Bates hall of fame i malmö på någon sandfabrik där? Han har spenderat tusentals timmar och liter färg där under tiotals år tror jag. Riktigt fint och mäktigt.

Det inspirerar mig och är nästan lite ögonöppnande, man kan måla graffiti på andra sätt än att bomba stan och lagliga väggar. Tänk om varje företag och industrier såg ut såhär.

https://www.youtube.com/watch?v=2CpxNDG61Hc
Citera
2013-12-06, 10:25
Medlem
Tjeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pl00jEr
Har ni hört talas om Bates hall of fame i malmö på någon sandfabrik där? Han har spenderat tusentals timmar och liter färg där under tiotals år tror jag. Riktigt fint och mäktigt.

Det inspirerar mig och är nästan lite ögonöppnande, man kan måla graffiti på andra sätt än att bomba stan och lagliga väggar. Tänk om varje företag och industrier såg ut såhär.

Bates borde hålla sig på andra sidan bron
Citera
2013-12-06, 12:58
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pl00jEr

Nu ska vi se, du skriver om Bates hall of fame i Malmö och postar en video med några randoms vid lagliga väggen i Kalmar?
Det är alltså vad som händer i Skåne?
Citera
2013-12-06, 13:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Nu ska vi se, du skriver om Bates hall of fame i Malmö och postar en video med några randoms vid lagliga väggen i Kalmar?

Ytterst förvirrande!
Citera
2013-12-07, 06:33
Medlem
Nä men vad är det som händer i Skåne?
Tycker det är fruktansvärt dött i Helsinborg förutom på Famsen...
Citera
2013-12-07, 23:54
Medlem
Jormundgands avatar
Jag kan i egenskap av pendlare tycka att det händer mycket i Skåne just nu. Ser nästan något målat tåg dagligen och senast idag såg jag ett pågatåg där säkert 3 vagnar var fulla av färg. Lade dock inte tags eller bokstäver på minnet men minns att det stod "Stormens vän Sven" på tåget.

Generellt tycker jag att BRO/TRC syns mest på våra tåg.
Citera
2013-12-08, 00:23
Medlem
pl00jErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Hahaha grovt misstag.

Citat:
Ursprungligen postat av kun6Size
Ytterst förvirrande!
Här kommer videon då.

https://www.youtube.com/watch?v=N1BE6g5H4lA
Citera
2013-12-10, 19:14
Medlem
Det ligger nere i hamnen, bara Bates som får lira där så få inga jävla idéer.
Citera
2013-12-10, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanylballe
Det ligger nere i hamnen, bara Bates som får lira där så få inga jävla idéer.

de är många som målat där inte bara bates de är inte hans egendom
Citera
2013-12-20, 14:24
Medlem
pyro860s avatar
Vad var det för trevlig pjäs som rullade på ett Öresundståg Köpenhamn - Göteborg igår? Satt långt bak, rosa/lila typ.. Var svår att se.. Nån som har mer info?
Citera
2013-12-21, 12:17
Medlem
Jag tyckte att jag skådade ett sinnesjukt rull av LIGISD, och massa andra på pågan denna förra veckan. En gubbe av LEON tycker jag också mig ha sett. Sett tåget på avstånd två gånger, men vill gärna betrakta härligheten närmare. NÅgon som sitter på bild? Hittar inte någon tumblr med bilder nämligen.
Tack på förhand
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in