2013-12-10, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flinta82
Hmmm, hjälp mig här nu.

Sitter på drygt 1.4 miljoner coins (PS3) och SKA köpa Zlatan. Problemet är ju att han stigit 200k senaste dagarna ungefär. Det viktiga är att jag har honom tills på lördag, då jag ska maratonspela med en polare som vill testa Zlatan. När är det köpläge? Nu? Han går att få för mellan 1.35 och 1.4 miljoner för tillfället men tror ni han kommer stiga eller sjunka i pris efter att morgondagens TOTW kommit ut?

Normalt sett brukar väl spelare som får TOTW gå upp i pris under en tid, men är ju inte ens säkert att han får det? Borde väl bli så, men ändå. Känns som att över 1,5 miljoner coins är ett ruskigt överpris för Zlatan så jag hoppas verkligen han sjunker ner till sina "normala" 1.2 ungefärb

Någon med spåkula som kan ge detta ett skott? Vad tror ni om prisutveckligen på Zlatan från idag till och med lördag?
Känns väldigt dumt att köpa Zlatan på lördag, droppen lär ju börja ungefär då...
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolero
Marknaden är ju helt förstörd av coin sellers, därför är det lika bbra att köpa coins själv
Bra att du förstör den ännu mer isf
Citera
2013-12-10, 09:13
Medlem
Flinta82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Känns väldigt dumt att köpa Zlatan på lördag, droppen lär ju börja ungefär då...

Så du tror att han kommer att ligga på sina 1.3-1.4 miljoner coins från nu och fram tills lördag?

Ingen chans att han sjunker i morgon kväll då när folk drar packs så inihelvete och om han dessutom blir eller inte blir en del av TOTW har ju säkert inverkan på priset. Blir han det INTE kan jag tänka mig att han sjunker redan i morgon kväll.

Gaaah, vet inte om jag ska slå till här och nu eller om jag ska ha is i magen och avvakta.
Citera
2013-12-10, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flinta82
Så du tror att han kommer att ligga på sina 1.3-1.4 miljoner coins från nu och fram tills lördag?

Ingen chans att han sjunker i morgon kväll då när folk drar packs så inihelvete och om han dessutom blir eller inte blir en del av TOTW har ju säkert inverkan på priset. Blir han det INTE kan jag tänka mig att han sjunker redan i morgon kväll.

Gaaah, vet inte om jag ska slå till här och nu eller om jag ska ha is i magen och avvakta.
Jag är ju självklart inte helt säker men antingen ligger han på samma pris eller billigare, skulle jag tro, om droppen har börjat då vill säga.
Citera
2013-12-10, 13:08
Medlem
Går det att bygga ett schysst lag med aguero hulk özil och t silva? Har ca 100 000 utöver dessa herrar.
Citera
2013-12-10, 13:09
Medlem
Skittjacks avatar
Förslag på hybrid för ungefär 170k? Jag vill ha med Balotelli.
Citera
2013-12-10, 13:12
Medlem
Det bästa vore att bara sälja iväg alla sina lag och sedan köra med nåt Liga Portuguesa lag?
Citera
2013-12-10, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahlfaa19
Haha, Verkligen!

SÅjaa!! efter mycket om och men så har jag fått mina 12 k fifa points som jag inte fick när ps4 releasen va! Trodde ja Aldrig skulle få se dom! men kom som en chock nu när ja logga in på webbappen

ONT: Nån som kan bygga ett lag med RvP Och robben för 600k (Ps3)

http://www.futhead.com/14/squads/3560278/

Citat:
Ursprungligen postat av Tjalo
Går det att bygga ett schysst lag med aguero hulk özil och t silva? Har ca 100 000 utöver dessa herrar.

http://www.futhead.com/14/squads/3560533/
Citera
2013-12-10, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skittjack
Förslag på hybrid för ungefär 170k? Jag vill ha med Balotelli.

http://www.futhead.com/14/squads/3560660/
Citera
2013-12-10, 13:56
Medlem
LMLhahas avatar
Någon som vet var coinförsäljarna får sina coins ifrån?

Har själv en teori om att dessa coins kommer ifrån alla UT-acc på facebook som ber folk ge bort lösenord och användarnamn för att få x antal packs eller spelare. Dessa kapas och säljs då till coinföretagen, eller så ligger coinföretag bakom dessa fejkade acc. Vad tror ni?
Citera
2013-12-10, 14:18
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LMLhaha
Någon som vet var coinförsäljarna får sina coins ifrån?

Har själv en teori om att dessa coins kommer ifrån alla UT-acc på facebook som ber folk ge bort lösenord och användarnamn för att få x antal packs eller spelare. Dessa kapas och säljs då till coinföretagen, eller så ligger coinföretag bakom dessa fejkade acc. Vad tror ni?
Folk säljer väl coins till dom?

Denna trading metoden funkar riktigt bra för mig.
Senast redigerad av antonaugustsson 2013-12-10 kl. 14:30.
Citera
2013-12-10, 14:39
Medlem
Har flashback ett FIFA lag?
Citera
2013-12-10, 14:40
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fimpalivet
Har flashback ett FIFA lag?
Va?