2013-12-02, 21:31
Medlem
Jessicaffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrwomanizer
Gud vad ledsen jag blir på att spelarvärden sjuker så ofantligt mkt, blir fundersam på om priserna kommer gå upp igen eller om det bara är att fimpa så många man kan atm. Någon som känner att dom har råkoll?

var inte ledsen, passa på att köp spelare som du tyckte var för dyra innan. Priser går upp och ner hela tiden. Köp när alla säljer och sälj när alla köper. Majoritetet har oftast fel

Citat:
Ursprungligen postat av megrabb
Hej, har en noob fråga. Men det finns massvis med olika tränare. För arm, kon, ben osv. Fick några när jag öppnade paket. Nu är det så att jag har 3 för kondition. Ska man på något sätt göra ett aktivt val för vilken man vill ha? Sen undrar jag vad dessa egentligen har för funktion. Ökar de egenskaperna efter varje match (tänker på kondition).

Tack på förhand, älskar er.

Jag vet inte exakt vad just fysik tränarna gör MEN jag antar att spelarna orkar längre under matcherna, dva att stamina ökar med x-antal % (max 50%?).
Citera
2013-12-02, 21:31
Medlem
Seether14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dryck
Vill be alla skillers om lite tips..

Vilka finter är effektivast och bör tränas in? Uppskattar all hjälp!

Stop-and-turn (Berba/McGeady-spin) 4/5* skill, Roullette 3* skill, heel-to-heel, skottfint, scoop turn 90/180 4*skill, Fake Rabona, ball roll, ball roll med varianter...
Citera
2013-12-02, 21:32
Medlem
Valvantos avatar
Hur gör man för att starta om sitt lag men ha kvar sina spelare? Försvinner allting i klubben då? Tänker på titlar t.ex.
Citera
2013-12-02, 21:35
Medlem
Seether14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaffs
Hört att Larsson är riktigt grym

Jaså? Har bara hört raka motsatsen från alla recensioner jag har hittat.

Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaffs
Jag vet inte exakt vad just fysik tränarna gör MEN jag antar att spelarna orkar längre under matcherna, dva att stamina ökar med x-antal % (max 50%?).

Nope, de ger boost till fitnesskort som man applicerar på spelarna. Precis som Arm, Leg, Handling, Pace osv ger boost på Consumables-kort som appliceras. De ger alltså inget långvarigt, eller ens något gratis, utan måste användas i kombination med andra kort.
Citera
2013-12-02, 21:41
Medlem
Tycker folk överdriver inläggsspelet enormt. Jag försöker verkligen slå inlägg på Lewan men han vinner fan inte en enda duell haha, jävligt svårt att tajma inläggen när man springer längs kanten bara, har dessutom Reus och Farfan. Men div1 spelare är riktiga fittor nu jämfört med FIFA 13, de ska fan se hela jävla inledningen och sen oftast maska sig igenom alla situationer
Citera
2013-12-02, 21:45
Medlem
Kouyates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av begsjp
Tycker folk överdriver inläggsspelet enormt. Jag försöker verkligen slå inlägg på Lewan men han vinner fan inte en enda duell haha, jävligt svårt att tajma inläggen när man springer längs kanten bara, har dessutom Reus och Farfan. Men div1 spelare är riktiga fittor nu jämfört med FIFA 13, de ska fan se hela jävla inledningen och sen oftast maska sig igenom alla situationer

Om du vill effektivisera inläggsspelet så ska du gå ända ner till kortlinjen, bokstavligen, och slå inlägget bakåt mot straffpunkten. Då kommer anfallaren med fart och kan trycka in bollen mot en back som ofta måste försöka få undan bollen stillastående eller i vändningen.
Citera
2013-12-02, 21:46
Medlem
dparas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Jag har faktiskt redan sålt av mina lag med tanke på att vi redan är inne i december och att TOTW som kommer i övermorgon antagligen kommer vara rätt saftigt. Fram till att TOTY släpps spelar jag nu bara med två billiga fitnesslag

Aha okej, men då blir det nog att sälja av och vänta in totw iaf

Men när kommer toty släppas ungefär då?
Citera
2013-12-02, 21:48
Medlem
Kouyates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dpara
Aha okej, men då blir det nog att sälja av och vänta in totw iaf

Men när kommer toty släppas ungefär då?

Efter FIFA-galan den 13e januari.
Citera
2013-12-02, 21:58
Medlem
Valvantos avatar
Har blivit kär i 4-1-4-1 efter 20 raka vinster med Bayern München i säsongmode.

Hur ser detta lag ut? Tips på förändringar? Har inte köpt laget ännu.

http://www.futhead.com/14/squads/2691138/
Senast redigerad av Valvanto 2013-12-02 kl. 22:01.
Citera
2013-12-02, 22:04
Bannlyst
Kommer Cuadrado IF och Rodriguez IF sjunka i pris?
Citera
2013-12-02, 22:06
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joppe1999
Kommer Cuadrado IF och Rodriguez IF sjunka i pris?
Hur långt är ett snöre?
Citera
2013-12-02, 22:08
Medlem
Dunderqvists avatar
För er som söker ett lag med Neymar + 40k rekommenderar jag detta:

http://www.futhead.com/14/squads/3253230/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto