Sitter inne på 8st Perrin, 7st Terry, 2 Kampl och 6st Yedder! Har sålt 5st Yedder under dagen så metoden verkar ju uppenbart funka Kan dock bli tufft att sälja Kampl...
Sitter inne på 8st Perrin, 7st Terry, 2 Kampl och 6st Yedder! Har sålt 5st Yedder under dagen så metoden verkar ju uppenbart funka Kan dock bli tufft att sälja Kampl...
Mvh
Hur mycket får du sålt Ben Yedder för och vilken konsol?
Nu såldes denna också, köptes också för en timme sen. Pris? 13k. Finns BINs ute för 13,5k
hur många har du i trade pilen? sitter just nu med 35. vill inte ha fler då jag är lite orolig för eventuell HH osv.. har fortfarande bara sålt 2 spelare :/
SÅjaa!! efter mycket om och men så har jag fått mina 12 k fifa points som jag inte fick när ps4 releasen va! Trodde ja Aldrig skulle få se dom! men kom som en chock nu när ja logga in på webbappen
ONT: Nån som kan bygga ett lag med RvP Och robben för 600k (Ps3)
Sitter på drygt 1.4 miljoner coins (PS3) och SKA köpa Zlatan. Problemet är ju att han stigit 200k senaste dagarna ungefär. Det viktiga är att jag har honom tills på lördag, då jag ska maratonspela med en polare som vill testa Zlatan. När är det köpläge? Nu? Han går att få för mellan 1.35 och 1.4 miljoner för tillfället men tror ni han kommer stiga eller sjunka i pris efter att morgondagens TOTW kommit ut?
Normalt sett brukar väl spelare som får TOTW gå upp i pris under en tid, men är ju inte ens säkert att han får det? Borde väl bli så, men ändå. Känns som att över 1,5 miljoner coins är ett ruskigt överpris för Zlatan så jag hoppas verkligen han sjunker ner till sina "normala" 1.2 ungefär.
Någon med spåkula som kan ge detta ett skott? Vad tror ni om prisutveckligen på Zlatan från idag till och med lördag?
Shit va tråkigt att göra trading.. Har inte gjort någon form av trading under hela FUT14 förutom att sälja av mig mina lag för billigaste BIN.
Marknaden är ju helt förstörd av coin sellers, därför är det lika bbra att köpa coins själv