2013-12-07, 18:19
Medlem
larsingvarsfrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moa-tove
Utförande och hantering, då menar jag även de 14 sticken på ryggen dvs - tecken på tortyr, styckningen, samt utplacering av kroppsdelar. Så bisarrt alltihop och fullständigt ologiskt.
Detta är säkert ett impuls-mord som legat och grott länge i mördarens psyke. Inte för någon känslas skull utan för upplevelsen. Det som var tankar och "drömmar " blev handling även om det inte var tänkt annat än en helt vanlig lördags-kväll framför tvn.
Tillfälligheternas spel.

Ett impuls-mord som legat och grott? Planerat menar du?
Impuls är något som sker utan eftertanke eller före. Som en blixt!

Jag hittar inget sådant beteende hos KJ i FUP, bland kompisar, på hans gamla fb (innan radering av vissa poster och byte av profilbild) mm. Faktum är att aggressiva beteenden brukar uppdagas i mycket unga år. KJ upplever jag som tvärtom, lite loj i känslor. Att tystna och dra sig tillbaka verkar vara KJ:s sätt att få "utbrott". Introvert.
Citera
2013-12-07, 18:21
Medlem
MrFolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsingvarsfru
Som jag skrivit tidigare, skulle jag lätt kunna "plantera" dit den jag vill bestraffa. Ett par försök, kanske i olika bilar. 30 sekunder. Klart.
Så enkelt får det inte bli någonsin, då, nu eller senare. Det handlar om rättsäkerhet.

Hur fick han dit impregneringarna av VB:s blod på handskarna (som hade KJ:s DNA i sig) på "30 sekunder" När gjorde han det? KJ hade ju haft prylar i bilen sen airsofteventet såvitt jag vet.

Hur fick han reda på vilken bil det var?

Hur kom han in i bilen, den var ju låst enligt ägaren (så länge han inte visste om att besvärande fynd gjorts i den)

Hur visste ägaren att fynden hade gjorts i bagageluckan?

Hur kommer det sig att det finns DNA som matchar KJ:s Y-kromosomala profil på liket?

När fick MB dit benen till ödehuset? Han hade ju span på sig hela tiden efter att husets konstaterats tomt på 1 dag när såvitt jag minns? (En viss annan person hade betydligt mer gott om tid på sig). Verkar det inte rätt otroligt att han lyckades välja precis rätt dag istället för att leda polisen raka vägen till den döda kroppen?

Vilket tror du är det vanligaste scenariot?
- Närstående man som på något vis blir kränkt/provocerad, mördar kvinnan och sen försöker gömma hennes kropp
- Iskall älskare som bestämmer sig för att röja älskarinnan ur vägen, planterar bevis för att sätta dit någon annan (fast han inte gör minsta försök att hinta om personen i förhören med polisen ) genom att sprida likdelar i terrängen och hälla blod i en baklucka?
Citera
2013-12-07, 18:22
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverax
Även om man hade hittat bevis mot MB hade de kunnat vara planterade, så vad hade det spelat för roll annat för den här diskussionens skull?
Nja, nu är det inte här domstolsprocessen pågår. Frågan är vad som hade hänt i målet.
Citera
2013-12-07, 18:25
Medlem
MrFolds avatar
Citat:

Jag hittar inget sådant beteende hos KJ i FUP, bland kompisar, på hans gamla fb (innan radering av vissa poster och byte av profilbild) mm. Faktum är att aggressiva beteenden brukar uppdagas i mycket unga år. KJ upplever jag som tvärtom, lite loj i känslor. Att tystna och dra sig tillbaka verkar vara KJ:s sätt att få "utbrott". Introvert.

Ja du vet ju allt om KJ - eller hur? Klart det inte fanns något i BUP-journalerna som åklagarna drog fram under rättegången? De sa säkert att KJ var en kuf som var helt oförmögen till våld och inte hade några otrevliga fantasier eller tvångstankar runt våld, right?

Strypningsförsöket och mordhotet mot ex-flickvännen under tonåren tycks du ha glömt (igen)

Och har du frågat hans pappa om vad som egentligen hände under tonåren när KJ blev så där hiskeligt arg under deras bråk att man till slut inte såg någon annan råd än att flytta honom till annan ort och låta honom gå i skola där under några år?
Citera
2013-12-07, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Nja, nu är det inte här domstolsprocessen pågår. Frågan är vad som hade hänt i målet.
Just det, domstolsprocessen gällande det som faktiskt hände pågår inte här, så därför kan inte spekulationer om om inte spela nån roll annat för den här diskussionens skull. Jag vill bara betona det eftersom en del verkar ha lite svårt att skilja på verkligheten och sina egna tankar om den.
Citera
2013-12-07, 18:40
Medlem
Citat:

I de lugnaste vattnen. Allt i ens inre är inte blottat. Alla har vi hemliga sidor en del har väldigt mörka sidor som aldrig visar sig i verkligheten.
Det är en teori bakom hur och varför detta ologiska mord blivit av.
Inte medvetet planerat utan mest i drömmarna och tankarna. En impuls, blixt som du säger och sen är man där. Impulskontrollen försvinner och man handlar utanför medvetandet.
Det skulle aldrig bli av, var tanken.
Sen blev det bara mer eller mindre kaos tack vare ev. psykos, droger eller annat
Jag tror han var påverkad av något eller hade en psykos just tack vare det sjuka och bisarra i mordet om han inte blev påverkad av någon annan med lika galna ideer om inte värre, som utnyttjade KJ. Tex invandrar-fientlighet.
Citera
2013-12-07, 18:43
Medlem
MBoudines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CattasBubbla
Ja men du hävdar ju att om man visste att han var skyldig skulle man inte skydda honom (kanske), men man ville inte utreda honom fullt ut för att man ville inte att sanningen skulle uppdagas. Vad är skillnaden på det, i slutänden säger du ju att man medvetet valt att skydda MB trots att de vet att han har med detta att göra.

Jo åklagarna och alla andra inblandade riskerar sina karriärer om de låter bli att utreda en person som de vet (som du hävdar)är medskyldig till ett mord, det kan du väl ändå inte förneka?

Advokat Forsberg sa ju också att KJ hade en rimlig förklaring till blodet i bilen vilket inte var sant. Det är hans jobb att så tvivel.
Jag hade mycket väl kunnat tänka mig MB som en sannolik gärningsman om det inte varit för blodet i KJs bil samt KJs alla lögner och ändringar av historien.
Men förstår jag dig rätt i att du tror att MB är inblandad i detta och ska vara typ anstiftaren till detta? Om så, varför berättade inte KJ i förhören att MB var den skyldige då?

Du fattar tydligen inte ett smack av det här du heller. SJÄLVKLART kan inte polisen skydda MB om de "vet" att han är aktuell gärningsman. Men så länge man inte "vet" utan bara tror att han är inblandad tar man tacksamt emot spaningsuppdrag i annan riktning, i det här fallet riktad mot KJ när han dök upp - man ville slippa syna korten med risken att finna något oönskat under stenarna man motvilligt tvingas vända på om man fortsatte med MB, och då utesluter inte jag att vänskapskorriution KAN föreligga mellan MB och någon/några poliser - eller med någon inom åklagarämbetet, hajar'u ? Nej, du gör väl inte det, du verkar ju smått imbecill ..

Edit: Nej, ingen inblandad riskerar sin yrkesframtid här, dessa inblandade (åklagare och utredande poliser) skulle aldrig vidgå att vänskapskorruption föreligger eller att de känt till någonting som hemlighållits. Att bevisa vänskapskorruption är ju inte helt enkelt.
Citera
2013-12-07, 18:56
Medlem
larsingvarsfrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moa-tove
I de lugnaste vattnen. Allt i ens inre är inte blottat. Alla har vi hemliga sidor en del har väldigt mörka sidor som aldrig visar sig i verkligheten.
Det är en teori bakom hur och varför detta ologiska mord blivit av.
Inte medvetet planerat utan mest i drömmarna och tankarna. En impuls, blixt som du säger och sen är man där. Impulskontrollen försvinner och man handlar utanför medvetandet.
Det skulle aldrig bli av, var tanken.
Sen blev det bara mer eller mindre kaos tack vare ev. psykos, droger eller annat
Jag tror han var påverkad av något eller hade en psykos just tack vare det sjuka och bisarra i mordet om han inte blev påverkad av någon annan med lika galna ideer om inte värre, som utnyttjade KJ. Tex invandrar-fientlighet.

Droger?

Impuls brukar besittas av dem med hett temperament.

MB: Det koleriska temperamentet var hetsigt, hetlevrat. Ordet kommer av grekiska chole som betyder gul galla. (BLIXT)

KJ: Det flegmatiska temperamentet var trögt, lugnt och sävligt, senfärdigt och föga stark i sina känslorörelser, likgiltigt. Ordet kommer av flegma som betyder slem. (SNIGEL)

http://sv.wikipedia.org/wiki/Temperament
Citera
2013-12-07, 18:58
Medlem
highfives avatar
Jag tror det gick till på följande sätt:

VB hade enligt ök med MB beslut för att träffas på kvällen den 4/5 via deras sms-kontakter. MB får bråttom från middagen på Per & Mickes och lämnar de övriga. Han tar en taxi och åker hem. Hela dagen har varit stressig för honom (precis som Herr Fold och andra påstår). MBs hälsa rent generellt är på nedgång (både fysiskt och psykiskt). Det har varit mycket på slutet. Hans minnesstörningar har även blivit allt mer påtagliga under våren, vilket han hört kan inträffa när man passerar 50. Denna kväll är han berusad och vill bevisa för sig själv att hans avtagande förmåga att få erektion med AN och den jämnåriga älskarinnan bara är en tillfällighet. Han vill träffa VB som åldersmässigt för övrigt kan vara hans dotter. Vid deras tidigare träffar har hans erektionsproblem varit som bortblåsta.

Väl hemma hänger han av sig kavajen och mobilen blir kvar i den samma. MB duschar, byter om, tar sig ett par supar och åker samma väg som han nyss kommit med taxin. Han hoppar in i sin numera sålda Caddy och styr kosan mot området kring scoutstugan på Åberget.

VB som aldrig gått sträckan från KJ till den överenskomna platsen blir orolig eftersom hon dels är rädd att KJ kan komma efter, dels för att hon inte ska hitta och det börjar skymma allt mer. VB är den som först upptäcker att det är folk i scouthuset och funderar på vad hon ska göra. Precis när hon tänker kontakta MB så ser hon honom och hans Caddy.

Sedan försöker de ha sex efter att ha åkt ett stycke därifrån inte så långt från Åbergsfortet, men MBs förmåga har inte kommit tillbaka. VB skräder inte orden. Hon är rent ut sagt både förbannad, less och hungrig. Hon känner sig lurad och berättar för MB att hon aldrig borde ha lämnat KJ. Hon hånar MB. MB brusar upp och tar stryptag på VB så pass hårt och bestämt så hon tuppar av. Han tar av henne mobilen och på vägen från denna plats passerar han älven och slänger den i densamma.

MB hamnar i panik och det hela slutar med att han sticker ihjäl den avklädda VB med ett håljärn som finns i hantverkarbilen. Han sticker henne om och om igen. Sen dumpar han kroppen (på för mig okänd plats) och åker hem. Klockan är nu strax efter midnatt.

Väl senare så inser MB att han ligger risigt till. Han kontaktar en vän med initialerna PB och ber honom hjälpa till att få bort sms:en på ett snyggt sätt ur telefonen. PB jobbar dagligdags med liknande frågor och MB är honom ännu idag evigt tacksam.

Nåväl. MB vet var VB kom ifrån kvällen den 4/5 eftersom hon berättade det och KJ är ett lämpligt offer och en perfekt figur att kasta skugga över. MB får även viss information av vem KJ är och hur han är och vilka intressen han har, inte minst genom att läsa på detta forum. MB får även veta var KJ växt upp och att KJ brukar ägna sig åt airsoft uppe vid Mjösjöberget. MB kan detta område rätt väl och han har både skjutit på skjutbanan cirka 100 meter från värnet, samt haft sex med VB uppe vid fortet. Han drar med sin fysiska styrka in VBs kroppsdelar i värnet och han har redan styckat kroppen för att kunna frakta den i Caddyn. Han bär in benen för sig och resten för sig i värnet. Händerna vill han inte placera i värnet eftersom de kan ha spår efter deras kamp vid Åberget så dessa har han sänkt i en sjö/alternativt grävt ner tillsammans med andra föremål. Det vattenfyllda värnet är nu inte vattenfyllt, utan fortfarande belagt med is denna dag i början av maj. MB har svept in torso och ben med någon form av emballage och täcke.

Sedan får KJ ett personligt tips av någon som både han och MB känner och som KJ stött på via MPS. MB talar med denna person och mot betalning lovar denne att berätta för KJ om detta tips. Tipset som KJ får är att söka efter VBs kropp uppe vid Mjösjöberget och i ett värn som KJ mycket väl känner till. Han tar med sig denna bekant till värnet. Detta sker troligtvis kring den 16/5-18/5. Kanske på kvällen den 16/5. KJ vet vid denna tidpunkt att han är misstänkt för mordet. KJ gråter när han kommer in i värnet. Han bestämmer sig för att plocka ut kroppen från värnet. Bekantingen hamnar i chock när han inser att tipset var 100% verkligt. Isen har så smått börjat smälta i värnet. Torsot ligger på en avsats i detta rum i skyttevärnet som omger själva fortet. Torsot är fortfarande relativt fruset, medan benen delvis hamnat under vatten. Kj tar tag i det ena benet och fiskar upp det. Sedan inser han att han måste hämta handskar för att bära delarna till sin bil. Innan dess så öppnar han emballaget och ser att det är VB och ingen annan. Han bestämmer sig efter detta att åter täcka hennes ansikte med en påse och en tejprulle som han har i bagaget respektive fickan. Han försöker så gott han kan tejpa fast påsen runt VBs hals.

KJ åker med delarna några hundra meter ner för backen och åker den lilla vägen bakom ödehuset som svänger upp alldeles ovanför fp2 där det finns en liten vändplats. Han och bekanten bär ner torsot cirka 20 meter till en liten grop. Nu har iaf VB utsikt över staden, tänker KJ. Benen ryms inte i den lilla gropen. Han går omkring lite snett nedanför fp2 och söker efter en annan grop att placera benen i. Han hittar inget bra ställe och därför väljer han att gå ned med benen till ödehuset. KJ lyfter försiktigt in benen genom gluggen och medhjälparen lägger dem snyggt och prydligt vid väggen. Medhjälparen försöker gå försiktigt eftersom han är rädd att lämna spår från sina unika kängor. KJ har även tidigare rapporterat att huset är tomt så därför kommer ingen att tro att det är han som placerat kroppsdelarna i huset. Medföljaren lovar KJ att inte tipsa sina kollegor i MPS om detta. De lovar även varandra att vad som än händer ska de inte berätta för någon om detta. KJ föreslår att de ska blanda blod, men bekanten tycker inte att detta är nödvändigt.

Från det KJ hittar torsot i värnet tills detsamma lastas ur bilen så går det nog en halvtimme. Det är varmt ute och varmt i bilen. När han och bekantingen ska lyfta ut torsot som tinat en del sipprar det ut lite blod i bagaget. Detta är inget KJ lägger märke till. Eftersom kroppsdelarna var delvis frusna så får han inga besudlingar på kläder eller skor annat än lite på sin blöta handske, men detta är inget han märker.
Senast redigerad av highfive 2013-12-07 kl. 19:06.
Citera
2013-12-07, 19:08
Medlem
MBoudines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFold
Vad hade det funnits för bevis mot Flygare? Mot Vatchareeyas styvfar? Mot Roland Berg? Mot Yngve? Mot Schlangenkraft?

Teknisk bevisning binder KJ till den döda kroppen. Hur skulle man då kunna hitta bevis mot Berg också? Det finns två möjligheter:

1) De var medbrottslingar - Inget i utredningen har visat några som helst samband dem emellan, alldeles bortsett från det osannolika i att de på något vis skulle ha "funnit varann" och inlett en mordkomplott.

2) MB har planterat bevisen hos KJ - Inga bevis för denna i sig själv osannolika teori (ingen har ännu kunnat bekräfta att något i den här stilen någonsin inträffat i Sverige, åtminstone inte när det gäller mord). Teorin har inte uppstått av något annat skäl än för att förklara varför MB skulle vara skyldig ändå. Den är alltså ett rent cirkelbevis. Polisen varken kan eller ska agera på sånt. ERGO: I och med de tekniska fynden försvann den sista lilla eventuella resten av argument för att parallellutreda även MB. Jag tror att du innerst inne är tillräckligt klok för att begripa detta, du vill bara inte medge det i tråden eller för dig själv eftersom du satsat så mycket prestige på att inta en viss hållning här.

Det beror på att utrednigen bara är en ursäkt för utredning, det föreligger som jag ser det inte en acceptabel och grundlig utredning för tingsrätten att ta ställning till i skuldfrågan - utredningen är ett hafsverk och en ursäkt för något som borde varit föredömligt genomarbetat.
Citera
2013-12-07, 19:09
Medlem
larsingvarsfrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highfive

VB hade enligt ök med MB beslut för att träffas på kvällen den 4/5 via deras sms-kontakter. MB får bråttom från middagen på Per & Mickes och lämnar de övriga. Han tar en taxi och åker hem. Hela dagen har varit stressig för honom (precis som Herr Fold och andra påstår). MBs hälsa rent generellt är på nedgång (både fysiskt och psykiskt). Det har varit mycket på slutet. Hans minnesstörningar har även blivit allt mer påtagliga under våren, vilket han hört kan inträffa när man passerar 50. Denna kväll är han berusad och vill bevisa för sig själv att hans avtagande förmåga att få erektion med AN och den jämnåriga älskarinnan bara är en tillfällighet. Han vill träffa VB som åldersmässigt för övrigt kan vara hans dotter. Vid deras tidigare träffar har hans erektionsproblem varit som bortblåsta.

Väl hemma hänger han av sig kavajen och mobilen blir kvar i den samma. MB duschar, byter om, tar sig ett par supar och åker samma väg som han nyss kommit med taxin. Han hoppar in i sin numera sålda Caddy och styr kosan mot området kring scoutstugan på Åberget.

VB som aldrig gått sträckan från KJ till den överenskomna platsen blir orolig eftersom hon dels är rädd att KJ kan komma efter, dels för att hon inte ska hitta och det börjar skymma allt mer. VB är den som först upptäcker att det är folk i scouthuset och funderar på vad hon ska göra. Precis när hon tänker kontakta MB så ser hon honom och hans Caddy.

Sedan försöker de ha sex efter att ha åkt ett stycke därifrån inte så långt från Åbergsfortet, men MBs förmåga har inte kommit tillbaka. VB skräder inte orden. Hon är rent ut sagt både förbannad, less och hungrig. Hon känner sig lurad och berättar för MB att hon aldrig borde ha lämnat KJ. Hon hånar MB. MB brusar upp och tar stryptag på VB så pass hårt och bestämt så hon tuppar av. Han tar av henne mobilen och på vägen från denna plats passerar han älven och slänger den i densamma.

MB hamnar i panik och det hela slutar med att han sticker ihjäl den avklädda VB med ett håljärn som finns i hantverkarbilen. Han sticker henne om och om igen. Sen dumpar han kroppen (på för mig okänd plats) och åker hem. Klockan är nu strax efter midnatt.

Väl senare så inser MB att han ligger risigt till. Han kontaktar en vän med initialerna PB och ber honom hjälpa till att få bort sms:en på ett snyggt sätt ur telefonen. PB jobbar dagligdags med liknande frågor och MB är honom ännu idag evigt tacksam.

Nåväl. MB vet var VB kom ifrån kvällen den 4/5 eftersom hon berättade det och KJ är ett lämpligt offer och en perfekt figur att kasta skugga över. MB får även viss information av vem KJ är och hur han är och vilka intressen han har, inte minst genom att läsa på detta forum. MB får även veta var KJ växt upp och att KJ brukar ägna sig åt airsoft uppe vid Mjösjöberget. MB kan detta område rätt väl och han har både skjutit på skjutbanan cirka 100 meter från värnet, samt haft sex med VB uppe vid fortet. Han drar med sin fysiska styrka in VBs kroppsdelar i värnet och han har redan styckat kroppen för att kunna frakta den i Caddyn. Han bär in benen för sig och resten för sig i värnet. Händerna vill han inte placera i värnet eftersom de kan ha spår efter deras kamp vid Åberget så dessa har han sänkt i en sjö/alternativt grävt ner tillsammans med andra föremål. Det vattenfyllda värnet är nu inte vattenfyllt, utan fortfarande belagt med is denna dag i början av maj. MB har svept in torso och ben med någon form av emballage och täcke.

Sedan får KJ ett personligt tips av någon som både han och MB känner och som KJ stött på via MPS. MB talar med denna person och mot betalning lovar denne att berätta för KJ om detta tips. Tipset som KJ får är att söka efter VBs kropp uppe vid Mjösjöberget och i ett värn som KJ mycket väl känner till. Han tar med sig denna bekant till värnet. Detta sker troligtvis kring den 16/5-18/5. Kanske på kvällen den 16/5. KJ vet vid denna tidpunkt att han är misstänkt för mordet. KJ gråter när han kommer in i värnet. Han bestämmer sig för att plocka ut kroppen från värnet. Bekantingen hamnar i chock när han inser att tipset var 100% verkligt. Isen har så smått börjat smälta i värnet. Torsot ligger på en avsats i detta rum i skyttevärnet som omger själva fortet. Torsot är fortfarande relativt fruset, medan benen delvis hamnat under vatten. Kj tar tag i det ena benet och fiskar upp det. Sedan inser han att han måste hämta handskar för att bära delarna till sin bil. Innan dess så öppnar han emballaget och ser att det är VB och ingen annan. Han bestämmer sig efter detta att åter täcka hennes ansikte med en påse och en tejprulle som han har i bagaget respektive fickan. Han försöker så gott han kan tejpa fast påsen runt VBs hals.

KJ åker med delarna några hundra meter ner för backen och åker den lilla vägen bakom ödehuset som svänger upp alldeles ovanför fp2 där det finns en liten vändplats. Han och bekanten bär ner torsot cirka 20 meter till en liten grop. Nu har iaf VB utsikt över staden, tänker KJ. Benen ryms inte i den lilla gropen. Han går omkring lite snett nedanför fp2 och söker efter en annan grop att placera benen i. Han hittar inget bra ställe och därför väljer han att gå ned med benen till ödehuset. KJ lyfter försiktigt in benen genom gluggen och medhjälparen lägger dem snyggt och prydligt vid väggen. Medhjälparen försöker gå försiktigt eftersom han är rädd att lämna spår från sina unika kängor. KJ har även tidigare rapporterat att huset är tomt så därför kommer ingen att tro att det är han som placerat kroppsdelarna i huset. Medföljaren lovar KJ att inte tipsa sina kollegor i MPS om detta. De lovar även varandra att vad som än händer ska de inte berätta får någon om detta. KJ föreslår att de ska blanda blod, men bekanten tycker inte att detta är nödvändigt.

Från det KJ hittar torsot i värnet tills detsamma lastas ur bilen så går det nog en halvtimme. Det är varmt ute och varmt i bilen. När han och bekantingen ska lyfta ut torsot som tinat en del sipprar det ut lite blod i bagaget. Detta är inget KJ lägger märke till. Eftersom kroppsdelarna var delvis frusna så får han inga besudlingar på kläder eller skor annat än lite på sin blöta handske, men detta är inget han märker.

Mmm, inget tokigt händelseförlopp. Fladdrade till lite i maggropen.
Citera
2013-12-07, 19:15
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highfive

KJ åker med delarna några hundra meter ner för backen och åker den lilla vägen bakom ödehuset som svänger upp alldeles ovanför fp2 där det finns en liten vändplats. Han och bekanten bär ner torsot cirka 20 meter till en liten grop. Nu har iaf VB utsikt över staden, tänker KJ. Benen ryms inte i den lilla gropen. Han går omkring lite snett nedanför fp2 och söker efter en annan grop att placera benen i. Han hittar inget bra ställe och därför väljer han att gå ned med benen till ödehuset. KJ lyfter försiktigt in benen genom gluggen och medhjälparen lägger dem snyggt och prydligt vid väggen. Medhjälparen försöker gå försiktigt eftersom han är rädd att lämna spår från sina unika kängor. KJ har även tidigare rapporterat att huset är tomt så därför kommer ingen att tro att det är han som placerat kroppsdelarna i huset. Medföljaren lovar KJ att inte tipsa sina kollegor i MPS om detta. De lovar även varandra att vad som än händer ska de inte berätta för någon om detta. KJ föreslår att de ska blanda blod, men bekanten tycker inte att detta är nödvändigt.

Hur kom blod från en levande VB på tejprullen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in