Citat:
Ursprungligen postat av
Grandioso
Hur är man egentligen funtad som människa om man väljer att hänga sig kvar hos någon
som inte vill ha en hos sig längre?
Hur är det då med respekten? Självaktningen?
Jag begriper det inte.
Har själv varit med om att bli dumpad av en tjej och fann mig i det utan större problem och
att försöka dröja mig kvar ändå i den upplösta relationen förbjöd mig just min
självaktning från att göra.
Men FS bet sig fast i sin källartillvaro i Marinas hem. Bra märkligt är det allt.
Hur länge hade han tänkt bli kvar där om hon fått fortsätta leva?
Letade han efter bostad?
Det tänker inte en lodis på han biter sig fast för att få snylta så mycket som möjligt. Han levde på hoppet säkert att hon skulle vilja ta honom tillbaka, så när han fattade att det inte skulle ske så avrättade han henne i stället.
Han bodde bra där och kom från ett liv med droger och en ryggsäck och skralt med pengar. Han åt och reste fick en kamera, bil och trivdes säkert ganska bra hos Marina.
Inte skulle han bli utslängd bara så där helt ostraffat. Han såg till att inventera och plocka så mycket han orkade innan polisen bytte lås.
Han sålde en del sen på tradera som finns dokumenterat.
Socialtjänsten skulle skaffa honom en bostad, men om det va sant lär man inte veta. Han va ju kvar trots att det gått ett år. Man vill gärna ha det till att Marina ville ha honom kvar och att han va bra att ha, men det betvivlar jag verkligen. Marina va Fredriks motsats varken drack eller tog droger, så kom den här kriminella luffaren och förstörde hennes liv. Hon mådde inte bra och hon fick tillslag i sitt hem där man fann cannabis, och indragen i misshandel som han dömdes för mot hans barn.
Hans liv va i en ryggsäck skrev hon i sitt brev till honom. Men han satt fast med näbbar och klor i Spekerörd och hade inte alls tänkt flytta från det ljuva livet,.
Fy fan vilket kräk till människa det är med såna här typer.
Och så hade han mage att sitta
här och spela arrogant, otrevlig och oskyldig, men det gick sannerligen inte hem hos många. Såna ser man igenom direkt.