Citat:
Jag hittar ingen bild över Garnisonsgatan NV:s täckning, men jag har märkt ut masten på kartan: http://goo.gl/maps/Easu2 Sektorn är 120 grader bred och har huvudriktning NV. MB har inget i den sektorn att göra om det han berättar är sant.
Så han åker till jobbet och börjar måla. Efter ett par timmar avbryter han och ska handla lite småpyssel, bl.a penslar. Det naturliga då är att åka på Ica då två färgbutiker ligger bredvid butiken. Han ser när han kommer dit att färgbutikerna är stängda, Ica har inga penslar (hade åtminstone inte när jag ville ha) alltså åker han in på Coop på väg tillbaka till resturangen. Penslarna kan inte ha varit något akut eftersom han uppenbarligen hade pensel eftersom han redan målat ett par timmar, kanske mer "bra att ha till nästa pass".
Men vad är skillnaden om han tog emot SMS:et på gatan eller i resturangen menar du? Vad förändrar det i saken? Han medger att han fått ett SMS, om han fick det 700 m bort eller om han fick det när han var i resturangen ser jag inte vad det skulle göra för skillnad i sak. Finns det någon bild över vilket område Garnisionsgatan NV täcker?
Sen måste jag säga att jag mycket väl kan förstå att det kan bli fel om man får tusentals SMS från en person, att minnas vad som skrevs en specifik tid och dag, när man fick det, var man befann sig. Det var ju inte förrän efter flera dagar som det uppdagades att hon var borta, så det fanns ju ingen särskild anledning för honom att lägga just denna dags SMS på minnet.
Men vad är skillnaden om han tog emot SMS:et på gatan eller i resturangen menar du? Vad förändrar det i saken? Han medger att han fått ett SMS, om han fick det 700 m bort eller om han fick det när han var i resturangen ser jag inte vad det skulle göra för skillnad i sak. Finns det någon bild över vilket område Garnisionsgatan NV täcker?
Sen måste jag säga att jag mycket väl kan förstå att det kan bli fel om man får tusentals SMS från en person, att minnas vad som skrevs en specifik tid och dag, när man fick det, var man befann sig. Det var ju inte förrän efter flera dagar som det uppdagades att hon var borta, så det fanns ju ingen särskild anledning för honom att lägga just denna dags SMS på minnet.