2013-12-06, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigLucipher
Hur många injektkurer har du kört innan?
Om det handlar om att du vill upp i vikt hade jag rekommenderat att förlänga kuren till 14-16v och kört på enanthate, 250mg e5d, då jag inbillar mig att den är bättre för det syftet då den binder mer vätska, vilket borde hjälpa viktökningen med några gram iom den energi som lagras.

Jag tänkte också att det inte skulle vara nåt problem hur ofta man sätter men nu efter snart tre veckor där jag stuckit vareviga dag är jag inte lika positivt inställd var gång nålen ska fram, men det är det värt!

Ingen faktiskt, blir min första. Okej tack för tipset!

Hehe precis, kan tänka mig det Hur gör du om man får fråga, sticker du själv eller? I fall, var? På vilket sätt är det värt för dig? Nyfiken bara, känsla och så vidare..
Citera
2013-12-06, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chebmami
Testo som testo. Om du bara ska köra 8-10v är testopropp ett bra alternativ.

Okej, tack. Ska läsa på om det
Citera
2013-12-06, 14:12
Medlem
svennerubinsfans avatar
Satte den rätt i låret då? Jag har inga problem alls med lårinjects
Citera
2013-12-06, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psomer
Okej, tack för svar, men vad skulle vara att rekommendera då, Testo E/Testo P? Inget mig emot hur ofta jag behöver ta ett stick, spelar det då någon roll? Kan väl inte skilja så värst mycket gällande hur mycket massa man lägger på sig?

Ekonomiskt är långsamt bättre.
Spårmässigt är snabba bättre.

Vilket som är bra men långsamma binder mer vätska.
Citera
2013-12-06, 15:11
Medlem
Hej jag har bara en fråga, jag har inte hoppat av min kur än jag har bara sänkt dosen av noval till 20mg men det jag menade med bråsk var du vet vid brösten finns en knöl den kändes konstig att det typ började växa lite är detta normalt? Vissa får ju bitchdips de va därför jag noja lite. Just nu kör jag med 1mg testo var femte dag, 25mg dbola och 20ml noval, tänkte köra med noval i tre veckor till har kört 1 vecka redan med noval dvs. Och innan det hade jag kört 1 månad utan noval.
Citera
2013-12-06, 15:14
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nvm
Hej jag har bara en fråga, jag har inte hoppat av min kur än jag har bara sänkt dosen av noval till 20mg men det jag menade med bråsk var du vet vid brösten finns en knöl den kändes konstig att det typ började växa lite är detta normalt? Vissa får ju bitchdips de va därför jag noja lite. Just nu kör jag med 1mg testo var femte dag, 25mg dbola och 20ml noval, tänkte köra med noval i tre veckor till har kört 1 vecka redan med noval dvs. Och innan det hade jag kört 1 månad utan noval.

bichdips? noval, dbola! känns som du är redo för aas verkligen. lycka till framöver
Citera
2013-12-06, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svennerubinsfan
Satte den rätt i låret då? Jag har inga problem alls med lårinjects

Satte den ca 5 cm under pungen på ytter/översidan i låret.

Testade för några år sen å sticka i låret 2 gånger och det blev likadant då men trodde det berodde på preppet då men nu har jag ju kört samma ett par månader i skinkan å aldrig haft spec mkt smärta
Citera
2013-12-06, 20:46
Medlem
BigLuciphers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psomer
Ingen faktiskt, blir min första. Okej tack för tipset!

Hehe precis, kan tänka mig det Hur gör du om man får fråga, sticker du själv eller? I fall, var? På vilket sätt är det värt för dig? Nyfiken bara, känsla och så vidare..

Jag sticker själv och har gjort varje gång. Första gången satte jag i låret och sen kunde jag inte gå vanligt på ca 5 dagar, efter det har jag satt i båda låren och axlarna och aldrig några såna problem så det berodde förmodligen på att jag rörde runt nålen eller nåt.

Jag rekommenderar axlarna i första hand, lite trixigare att aspirera men mycket mindre smärta efter.

Det är värt det för att om du vill bli fin får du lida pin
Citera
2013-12-06, 20:56
Medlem
chebmamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigLucipher
Jag sticker själv och har gjort varje gång. Första gången satte jag i låret och sen kunde jag inte gå vanligt på ca 5 dagar, efter det har jag satt i båda låren och axlarna och aldrig några såna problem så det berodde förmodligen på att jag rörde runt nålen eller nåt.

Jag rekommenderar axlarna i första hand, lite trixigare att aspirera men mycket mindre smärta efter.

Det är värt det för att om du vill bli fin får du lida pin

Kör du blå eller orange nål i axeln? Och vad sätter du när du sätter i axeln? Jag funderar också på att börja sätta i axeln då jag bara kör i låren just nu. Man vill ju helst ha 4 injektionspots när man kör ed/eod...
Citera
2013-12-06, 21:31
Medlem
CrazyAsFucks avatar
Citat:
Kör du blå eller orange nål i axeln? Och vad sätter du när du sätter i axeln? Jag funderar också på att börja sätta i axeln då jag bara kör i låren just nu. Man vill ju helst ha 4 injektionspots när man kör ed/eod...

Nu lägger jag mig i, jag kör med blå 25mm nål, har kört med 30mm nålen oxå och det funkar oxå men känns som den går väldigt långt in.

Jag har bara satt testo hittills, men axeln är den muskeln jag får minst PIP att sätta i
Citera
2013-12-06, 21:36
Medlem
chebmamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrazyAsFuck
Nu lägger jag mig i, jag kör med blå 25mm nål, har kört med 30mm nålen oxå och det funkar oxå men känns som den går väldigt långt in.

Jag har bara satt testo hittills, men axeln är den muskeln jag får minst PIP att sätta i

Bara bra om fler lägger sig i.
Kör ni mitten på utsida axel då eller? Känns lite läskigt att sätta i axeln, men antar att det alltid känns så när det är ett nytt injektionspot, haha.
Citera
2013-12-06, 22:23
Medlem
CrazyAsFucks avatar
Citat:
Bara bra om fler lägger sig i.
Kör ni mitten på utsida axel då eller? Känns lite läskigt att sätta i axeln, men antar att det alltid känns så när det är ett nytt injektionspot, haha.

Ja exakt, sök på youtube, finns en bra film från typ amerikanska försvaret från 70 talet som handlar om självinjicering...

Det som är lite lurigt är ju aspirering med endast en hand, särskilt om man blir lite skakig, men man lär sig fort.

Har aldrig satt mer än 2 ml i axel dock
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in