2013-12-05, 21:46
Medlem
BlueEyedDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Han har ju inte fel i resonemanget, bara siffrorna.

For example, testosterone suspension is 100% testosterone as we have said previously. It has no ester. The short chain ester propionate, is roughly 74% testosterone. This means that if you take a typical 1cc shot of prop at 100mg/cc, this is actually 74mg of testosterone and 26 milligrams of ester weight. A larger ester such as enanthate, is roughly 55% testosterone. Twenty-eight (45%) percent of the gross weight of a given amount of testosterone enanthate is the actual enanthate ester, not the active testosterone that you are searching for. So, a typical 200mg/cc shot of enanthate only contains 110mg of active testosterone. If you have ever used a shorter acting injectable anabolic, and gotten better results than using heavier dosages of longer acting drugs, this is the reason. You may have been getting more “active” drug into your system with what appeared to be less “overall” or gross mg dosage of drug.

Har du andra siffror visa gärna upp dom.

Mvh
Citera
2013-12-05, 22:02
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueEyedDevil
For example, testosterone suspension is 100% testosterone as we have said previously. It has no ester. The short chain ester propionate, is roughly 74% testosterone. This means that if you take a typical 1cc shot of prop at 100mg/cc, this is actually 74mg of testosterone and 26 milligrams of ester weight. A larger ester such as enanthate, is roughly 55% testosterone. Twenty-eight (45%) percent of the gross weight of a given amount of testosterone enanthate is the actual enanthate ester, not the active testosterone that you are searching for. So, a typical 200mg/cc shot of enanthate only contains 110mg of active testosterone. If you have ever used a shorter acting injectable anabolic, and gotten better results than using heavier dosages of longer acting drugs, this is the reason. You may have been getting more “active” drug into your system with what appeared to be less “overall” or gross mg dosage of drug.

Mvh

Testosterone Base: 100mg
Testosterone Acetate: 83mg
Testosterone Propionate: 80mg
Testosterone Isocaproate: 72mg
Testosterone Enanthate : 70mg
Testosterone Cypionate : 69mg
Testosterone Phenylpropionate: 66mg
Testosterone Decanoate: 62mg
Testosterone Undecanoate: 61mg

mvh
Citera
2013-12-05, 22:04
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueEyedDevil

Mvh
Jag har för mig att det var runt 33%, men då hade jag väl fel.
Citera
2013-12-05, 22:28
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Jag har för mig att det var runt 33%, men då hade jag väl fel.

Kollar du min post så ligger dina 33% nära..
Citera
2013-12-05, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Inget problem, jag har haft de bästa ökningarna på detta vis (dboll+win, dboll+primo, susta+win etc).

Intressant. Dock är ju susta en testo kombination i sig. Tänkte mer på om man redan ligger på 500mg e5d och lägga till cutstack utöver detta eller om det är totalt meningslöst. Alltid intressant att kombinera och se vad utgången blir (sålänge den verkar vettig givetvis).
Citera
2013-12-06, 01:18
Medlem
Tjena,

Är en man på 25 år, tränat gym i 6 år snart vid årsskiftet. Dem tidiga åren var det gym till och från men dem senaste 3 åren har jag hittat mig själv i att inte ta pauser och så vidare, det går helt ok. Inte alls gjort dem framsteg jag velat göra men jag har en väldigt definierad kropp med mestadels muskler, inget underhudsfett alls.

Som sagt, 25 år, 170 lång och väger vid detta tillfälle 65 kilo.

Nu till min fråga, har funderingar på att börja kura, en Testosteron kur som första alternativ. Frågan är, har källor som säger att med en kur kan jag på 8-10 veckor gå upp emot 6-10 kilon i muskler. Självklart är detta en kombination med grym disciplin gällande kost och träning men det har jag redan så inte så mycket funderingar kring det utan mer, vad kommer jag få för resultat, kommer min kropp hänga med i svängarna eller kan min kropp reagera väldigt negativt på en Testosteron kur? Är trots allt under medel i längd och väger inte över 65 kilo i dagsläget.

Anledningen till att ta en kur är mestadels för att jag har svårt att gå upp i vikt, en enorm ämnesomsättning och jag vill helt enkelt se vad min kropp och jag är kapabel till under lång tid framöver.

Må låta väldigt amatörmässigt därav frågeställningen i detta forum!

Tack på förhand
Citera
2013-12-06, 05:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psomer
Tjena,

Är en man på 25 år, tränat gym i 6 år snart vid årsskiftet. Dem tidiga åren var det gym till och från men dem senaste 3 åren har jag hittat mig själv i att inte ta pauser och så vidare, det går helt ok. Inte alls gjort dem framsteg jag velat göra men jag har en väldigt definierad kropp med mestadels muskler, inget underhudsfett alls.

Som sagt, 25 år, 170 lång och väger vid detta tillfälle 65 kilo.

Nu till min fråga, har funderingar på att börja kura, en Testosteron kur som första alternativ. Frågan är, har källor som säger att med en kur kan jag på 8-10 veckor gå upp emot 6-10 kilon i muskler. Självklart är detta en kombination med grym disciplin gällande kost och träning men det har jag redan så inte så mycket funderingar kring det utan mer, vad kommer jag få för resultat, kommer min kropp hänga med i svängarna eller kan min kropp reagera väldigt negativt på en Testosteron kur? Är trots allt under medel i längd och väger inte över 65 kilo i dagsläget.

Anledningen till att ta en kur är mestadels för att jag har svårt att gå upp i vikt, en enorm ämnesomsättning och jag vill helt enkelt se vad min kropp och jag är kapabel till under lång tid framöver.

Må låta väldigt amatörmässigt därav frågeställningen i detta forum!

Tack på förhand

6-10kg muskelmassa på 8-10v? Om du hittar den mirakelprodukten får du gärna delge oss övriga för det är RENT skitsnack. AAS må ge snabbare resultat men det är inte i närheten av den nivån.

Hur din kropp kommer reagera kan ingen annan spekulera i. Däremot finns det en FAQ guide som beskriver de vanligaste fördelarna och biverkningarna med olika typer av kurer. Personligen har jag aldrig haft någon negativ upplevelse med testo only kurer förutom acne, i övrigt har jag mått bättre än innan.
Citera
2013-12-06, 09:23
Medlem
Sjuk smärta i lår efter inject

Har legat på sen oktober och har stuckit i skinkan hela tiden haft normal smärta inte alls farlig efter.

Tryckte i låret för 2 dagar sen och har så jävla ont i hela lårmuskeln nu kan knappt gå. Kändes jättebra vid stick tillfället ingen smärta över huvud taget.

Någon som har något tips eller erfarenheter att dela med sig om skulle jag va tacksam.
Citera
2013-12-06, 09:34
Medlem
CrazyAsFucks avatar
Jag hade samma problem, varierade mellan skinkor och deltoid. Fick för mig att prova låret, inject gick bra. Men på kvällen kunde jag inte ligga på den sidan och dagen efter höll jag på att spy av smärtan när jag körde knäböj.

Gick över efter ett par dagar, har inte stuckit i benet sen dess. Men jag tror muskeln vänjer sig om man fortsätter. Kör Pro-Medicas Testo E vilken är väldigt fin annars.

Härda ut, massera lite, gå mycket och måste du, smörj med diclofenaksalva
Citera
2013-12-06, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hedley
6-10kg muskelmassa på 8-10v? Om du hittar den mirakelprodukten får du gärna delge oss övriga för det är RENT skitsnack. AAS må ge snabbare resultat men det är inte i närheten av den nivån.

Hur din kropp kommer reagera kan ingen annan spekulera i. Däremot finns det en FAQ guide som beskriver de vanligaste fördelarna och biverkningarna med olika typer av kurer. Personligen har jag aldrig haft någon negativ upplevelse med testo only kurer förutom acne, i övrigt har jag mått bättre än innan.

Okej, tack för svar, men vad skulle vara att rekommendera då, Testo E/Testo P? Inget mig emot hur ofta jag behöver ta ett stick, spelar det då någon roll? Kan väl inte skilja så värst mycket gällande hur mycket massa man lägger på sig?
Citera
2013-12-06, 11:56
Medlem
chebmamis avatar
Citat:
Okej, tack för svar, men vad skulle vara att rekommendera då, Testo E/Testo P? Inget mig emot hur ofta jag behöver ta ett stick, spelar det då någon roll? Kan väl inte skilja så värst mycket gällande hur mycket massa man lägger på sig?

Testo som testo. Om du bara ska köra 8-10v är testopropp ett bra alternativ.
Citera
2013-12-06, 13:21
Medlem
BigLuciphers avatar
Citat:

Hur många injektkurer har du kört innan?
Om det handlar om att du vill upp i vikt hade jag rekommenderat att förlänga kuren till 14-16v och kört på enanthate, 250mg e5d, då jag inbillar mig att den är bättre för det syftet då den binder mer vätska, vilket borde hjälpa viktökningen med några gram iom den energi som lagras.

Jag tänkte också att det inte skulle vara nåt problem hur ofta man sätter men nu efter snart tre veckor där jag stuckit vareviga dag är jag inte lika positivt inställd var gång nålen ska fram, men det är det värt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in