Tjena,
Är en man på 25 år, tränat gym i 6 år snart vid årsskiftet. Dem tidiga åren var det gym till och från men dem senaste 3 åren har jag hittat mig själv i att inte ta pauser och så vidare, det går helt ok. Inte alls gjort dem framsteg jag velat göra men jag har en väldigt definierad kropp med mestadels muskler, inget underhudsfett alls.
Som sagt, 25 år, 170 lång och väger vid detta tillfälle 65 kilo.
Nu till min fråga, har funderingar på att börja kura, en Testosteron kur som första alternativ. Frågan är, har källor som säger att med en kur kan jag på 8-10 veckor gå upp emot 6-10 kilon i muskler. Självklart är detta en kombination med grym disciplin gällande kost och träning men det har jag redan så inte så mycket funderingar kring det utan mer, vad kommer jag få för resultat, kommer min kropp hänga med i svängarna eller kan min kropp reagera väldigt negativt på en Testosteron kur? Är trots allt under medel i längd och väger inte över 65 kilo i dagsläget.
Anledningen till att ta en kur är mestadels för att jag har svårt att gå upp i vikt, en enorm ämnesomsättning och jag vill helt enkelt se vad min kropp och jag är kapabel till under lång tid framöver.
Må låta väldigt amatörmässigt därav frågeställningen i detta forum!
Tack på förhand