2013-12-05, 01:11
Medlem
GosigKamels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caesarn
Visst har Sveriges framskjärt fått Dada Life två år i rad nu? Dags för Stockholm nu
Nej Dada Life var inte här på framsidan i somras, så dom kan gott ta sig hit nästa sommar tycker jag
Citera
2013-12-05, 16:14
Medlem
Jokerswes avatar
Bort med David Baguetta.
Dock är jag riktigt exalterad över Showtek som jag tror kommer vara riktigt feta. Annars lär väl klassikerna Ingrosso/Angello/Alesso antaligen lira på hemmaplan i Stockholm, varav Ingrosso krossade hårdast Summerburst 2013.
Annars står Steve Aoki högt upp på listan. Han är en riktigt jävla bra live-artist
Citera
2013-12-05, 16:15
Medlem
justiceBEAVERs avatar
Showtek kommer bli fet. Men W&W back2back med Ferry Corsten hade suttit så jävla hårt!
Citera
2013-12-05, 16:23
Medlem
1stSIRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justiceBEAVER
Showtek kommer bli fet. Men W&W back2back med Ferry Corsten hade suttit så jävla hårt!

Sluta ge mig sådana förhoppningar, kommer aldrig ske.

W&W räknar jag dock med på Summerburst Stockholm efter årets inställda spelning.
Citera
2013-12-05, 16:26
Medlem
justiceBEAVERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1stSIR
Sluta ge mig sådana förhoppningar, kommer aldrig ske.

W&W räknar jag dock med på Summerburst Stockholm efter årets inställda spelning.

Man kan alltid drömma vet du!
Mark Knight eller Rune RK hade också funkat imo.
Citera
2013-12-05, 20:23
Medlem
Citat:
Man kan alltid drömma vet du!
Mark Knight eller Rune RK hade också funkat imo.

Mark Knight... Jag hade gått i taket av lycka!
Citera
2013-12-05, 20:26
Medlem
Läste en som skrev på facebook att han hade hört att Knife Party och Feed Me kommer, vad tror ni?
Citera
2013-12-05, 20:27
Medlem
justiceBEAVERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DavidSvenne
Läste en som skrev på facebook att han hade hört att Knife Party och Feed Me kommer, vad tror ni?

Nja, hade ju inte klagat iaf.
Citera
2013-12-05, 20:29
Medlem
Citat:
Nja, hade ju inte klagat iaf.
Knife Party känns aktuell, dock inte Feed Me...
Citera
2013-12-06, 13:01
Medlem
Erkan22s avatar
Måste man köpa direkt på måndag tro? Hur lång tid lär det ta innan biljetterna är slut i Göteborg?
Citera
2013-12-06, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erkan22
Måste man köpa direkt på måndag tro? Hur lång tid lär det ta innan biljetterna är slut i Göteborg?
Nä, så snabbt kommer det inte ta slut. Har ju alltid tagit några månader tidigare år innan biljetterna tagit slut så det kommer nog inte vara någon skillnad. Men man vill ju ändå ha tag i biljetter så snabbt som möjligt känner jag.
Citera
2013-12-06, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erkan22
Tror inte de sålde slut förra året till Göteborg, så jag tror inte det är någon risk att du blir utan...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in