2013-12-03, 21:49
Medlem
Guetta var inte så vidare bra i Göteborg i år. Hade grymt stora förväntningar som ledde till att jag kände mig besviken efteråt. Det positiva då var att man hade en dag till att se fram emot med gubbar som Hardwell, Alesso W&W och Axwell.

Ville verkligen ha Calvin Harris till gbg då jag aldrig har sett honom live. Tycker han är en grym producent. Tiesto har jag velat se länge så han är jag riktigt nöjd med! Showtek är sinnessjuka och lär leverera ett grymt ös!

Om man för drömma vidare vill jag verkligen se Hardwell på Ullevi nästa år igen då jag tyckte han var överlägset bäst, fast med en mycket bättre tid. Enligt mig borde han stänga ner hela skiten på lördagen.
Citera
2013-12-04, 14:46
Medlem
Steve Angello och Sebsatian Ingrosso var slutakterna på repsktive dagar SB'13. Det var så jävla perfekt, Steve Angello bombade med massa Size ID och Ingrosso va Ingrosso. Nu ska Guetta kontra, fyfan...
Citera
2013-12-04, 17:02
Medlem
latahundens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweHouse
Steve Angello och Sebsatian Ingrosso var slutakterna på repsktive dagar SB'13. Det var så jävla perfekt, Steve Angello bombade med massa Size ID och Ingrosso va Ingrosso. Nu ska Guetta kontra, fyfan...

angellos set var ju helt sjukt bra, fyfan!
nu ska guetta toppa det hehe

fan vad jag hoppas dom bokar afrojack till gbg nu. orka slösa en plats till guetta som en annan kunde fått.
Citera
2013-12-04, 17:54
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrduda
Tiesto var grymm på lights!

Biljetterna till stockholm släpptes i slutet på November och såldes slut någon gång i mitten av april om jag minns korrekt.

Biljetterna till götet sålde ej slut.

2014 kommer nog sälja slut något snabbare än förra året, både till Stockholm och Göteborg.

Nja, jag var väldigt besviken på honom åtminstone.

Jag har ingen som helst koll på hur många biljetter som öht finns tillgängliga på men kan tänka mig att väldigt många vill se Harris och också Krewella.
Citera
2013-12-04, 18:26
Medlem
De har väl inte gått ut officiellt att Guetta, CH och Tiesto ska vara huvudakter?
När släpptes huvudakterna förra året? direkt vid utannonseringen?
Citera
2013-12-04, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DavidSvenne
De har väl inte gått ut officiellt att Guetta, CH och Tiesto ska vara huvudakter?
När släpptes huvudakterna förra året? direkt vid utannonseringen?

Exakt, det är inte officielt men sannolikheten att Guetta och Calvin Harris är huvudakter för respektive dagar är väldigt väldigt stor, i alla fall för Guetta. Det är väl helt enkelt att de "största" får de bästa tiderna, och Calvin Harris har ju då slagit Michael Jacksons rekord..
Citera
2013-12-04, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweHouse
Exakt, det är inte officielt men sannolikheten att Guetta och Calvin Harris är huvudakter för respektive dagar är väldigt väldigt stor, i alla fall för Guetta. Det är väl helt enkelt att de "största" får de bästa tiderna, och Calvin Harris har ju då slagit Michael Jacksons rekord..

Hade hoppats att några helt andra skulle få avsluta i Göteborg... som jag har skrivit innan. Besviken. Men ska bli kul och se vilka mer som kommer!
Citera
2013-12-04, 19:56
Medlem
dunderdasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
Med tanke på hans prestation på Lights känner jag inte alls samma, blir Harris för mig.
Hur snabbt sålde biljetterna slut förra året, krävs det att man "hänger på låset"?
What? Vad fanns det att inte gilla med hans prestation på Lights?

Kan man kanske hoppas på Dada Life i år? Får jag Dada Life, Showtek och Tiesto som avslutning så bryr jag mig knappt om resten! Blasterjaxx skulle vara kul då jag missade dom på Lights
Citera
2013-12-04, 19:58
Medlem
GosigKamels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunderdasen

Kan man kanske hoppas på Dada Life i år? Får jag Dada Life, Showtek och Tiesto som avslutning så bryr jag mig knappt om resten! Blasterjaxx skulle vara kul då jag missade dom på Lights
Dada Life spelar på Brännbollsyran 31 maj så borde väl inte vara omöjligt att få dom till Göteborg den 30e åtminstone. Hade gärna sett dom i år, dom körde på bra 2012!
Citera
2013-12-04, 20:07
Medlem
dunderdasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GosigKamel
Dada Life spelar på Brännbollsyran 31 maj så borde väl inte vara omöjligt att få dom till Göteborg den 30e åtminstone. Hade gärna sett dom i år, dom körde på bra 2012!
Vi får hoppas på det då! Var på deras spelning på münchenbryggeriet och det var galet drag så kan knappt föreställa mig hur det skulle vara på SB!
Citera
2013-12-04, 20:57
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunderdasen

Mja okej, han var väl inte dålig men inte heller "wow, I definitely wanna see him again", ser mycket mycket hellre Harris i sådana fall. Tiesto körde konstiga sets och jag kan inte komma ihåg att han spelade något från "Club Life Stockholm" vilket är ett mysterium.

Showtek ska bli kul att se och kan tänka mig att t.ex. FTS är galen live. Bara inte Booyah kommer i 10 olika versioner! Tyvärr är den ju det enda han är känd för bland många.
Citera
2013-12-04, 23:07
Medlem
Caesarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GosigKamel
Visst har Sveriges framskjärt fått Dada Life två år i rad nu? Dags för Stockholm nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in