Citat:
Ursprungligen postat av
TheSkeptiker
Om man skriver så här:
"Kanske inte vid liv" - då säger det mer att man befarar att så kan vara fallet och en sån mening andas mer en oro.
Så här skrev AN exakt, med dom stora bogstäver, utropstekken etc, alt är 100% exact:
FUP 1120 kl. 04:43 Fredag tidig morgon den 10 Maj AN på facebook
"kanske INTE vid liv!!!"
FUP 1121 Kl 15:23 Fredag efterniddag den 10 maj AN på facebook
"JAG fäller inte en tår!!!!!"
FUP 1122 Kl 15:47 Fredag efterniddag den 10 maj AN på facebook
"Jag skulle inte offra en minut på den kackelacka!!!!"
AN skrev dessa kommentarer på facebook Fredag den 10 Maj.
Dagen innan, Tordag den 9 Maj, just innan AN skulle in på förhör ca kl 14, hadde MB medgivit inför AN att han haft en sexuel relation med VB, MEN han ljøg ju fortfarande för AN, för han sa ju att det bara
hadde hänt en enda gång, och att det hänt för 2 år sendan!!!:
FUP 1104-1105 Förhör med MB den 9 maj 2013:
AN uppger att idag efter att förhörsledaren ringde ( förhörsledarens anteckningar: jag
ringde ungefär 40 minuter före detta förhör startade) och avtalade förhörstiden så har MB
berättat att han har haft sex med Vatchareeya. MB uppgav för AN att han har haft sex
vid ett tillfälle med Vatchareeya och detta skulle ha skett för ca: 2 års sedan. Detta skulle ha hänt vid Aldersjön utanför Boden någon gång på dagen/eftermiddagen. AN frågade
MB vart hon befann sig när det skedde, och antagligen så var AN på jobbet. AN
säger att hon jobbade på Sunderby Sjukhus innan hon började jobba på MB restaurang.
AN säger att MB även sa att han hade dåligt samvete för att han hade haft sex med
Vatchareeya. Orsaken till att han hade sex med Vatchareeya var för att det var dåligt mellan
MB och AN, enligt MB.
MB ljuger ju som en tvättäkta psykopat!