2013-12-01, 05:21
Medlem
.Chloes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petey-Piranha
kan man inte spara bilder från instagram till datorn? utan att hålla på med print screen och paint...
Hover Zoom till Chrome, sedan hovrar du med musen över en bild och trycker "S" så laddas bilden ner.
Citera
2013-12-01, 05:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av .Chloe
Hover Zoom till Chrome, sedan hovrar du med musen över en bild och trycker "S" så laddas bilden ner.

precis det jag hittade fast jag höger-klickade och öppnade på en ny flik och sparade därifrån. men det krångliga är ju att bilden ibland är besvärlig att hoovera över eftersom den förvsinner.

men tack så mycket, och grattis på födelsedagen!
Citera
2013-12-01, 14:53
Medlem
.Chloes avatar
Citat:
precis det jag hittade fast jag höger-klickade och öppnade på en ny flik och sparade därifrån. men det krångliga är ju att bilden ibland är besvärlig att hoovera över eftersom den förvsinner.
Om du ska göra detta i framtiden så rekommenderar jag att du först lägger bilden i cachen för att sedan spara ner hela hemsidan. Detta fungerar även på twitter. Sen för att spara hela sidan så använder du CTRl+S och i en mapp så kommer du finna alla bilder.

Men som sagt, om du ska göra detta i fortsättningen så skriver jag gärna ett skript åt dig som fixar allting. Det är inga problem

Citat:
men tack så mycket, och grattis på födelsedagen!
Tackar så mycket
Citera
2013-12-05, 14:59
Medlem
Koranens avatar
Om man tar en Kändis eller snarare B-kändis Instagram identitet och låtsas vara han/henne. Är det typ olagligt eller "olaga identitetskapning".
Citera
2013-12-09, 20:30
Medlem
PippiKiYays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koranen
Om man tar en Kändis eller snarare B-kändis Instagram identitet och låtsas vara han/henne. Är det typ olagligt eller "olaga identitetskapning".

Varför skulle man vilja utge sig för att vara en annan person?

OnT: Vad tror du själv? Tänk efter lite innan du postar.
Citera
2013-12-11, 20:19
Medlem
Någon som vet om det syns när man spara någons bild på padagram? Får dom reda på om man spar deras bilder?
Citera
2013-12-11, 22:44
Medlem
Fabolouseds avatar
Tips på lite roliga taggar man kan kolla in?
Citera
2013-12-11, 23:14
Medlem
Mr.Nesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antond93
Någon som vet om det syns när man spara någons bild på padagram? Får dom reda på om man spar deras bilder?
Det enda sättet är väl att ta ett screenshot och sen beskära själv
Citera
2013-12-12, 02:35
Medlem
Jag behöver hjälp! Jag kan inte kommentera mina bilder på instagram tex om jag vill byta taggar osv har inte testat kommenterat andras bilder så vet inte om det funkar heller jag har Btw ingen uppdatering som måste göras kan bara inte kommentera kommer bara upp ett rött utropstecken eller så syns inte kommentaren för i huve taget hmm. Någon som vet vad jag ska göra?
Citera
2013-12-12, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Ness
Det enda sättet är väl att ta ett screenshot och sen beskära själv
Så den som lagt upp en bild blir meddelad om att just jag har spart deras bilder?
Citera
2013-12-12, 19:14
Medlem
Mr.Nesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antond93
Så den som lagt upp en bild blir meddelad om att just jag har spart deras bilder?
Nej, inte alls
Citera
2013-12-13, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Ness
Nej, inte alls
Konstigt då att det står typ "du kanske behöver tillåtelse att spara denna bild" när man tar någons bild :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in