2013-10-31, 22:34
Medlem
BalleAnkas avatar
Hej!

Vet någon hur man löser mitt inloggningsproblem på Instagram?

Häromdagen när jag skulle logga in på Instagram fick jag plötsligt och oväntat ett meddelande:

Citat:
To secure your account, we have reset your password. Please tap Forgot Password below and follow the instructions to access your account.

Jag gjorde som det stod, dvs klickade på Glömt lösenordet, och angav mitt användarnamn i Instagram. Då kom jag till en ny sida där jag fick klicka på att jag ville ha ett mail skickat om lösenordsåterställning, varpå jag fick svaret att ett mejl skulle ha skickats till mitt kontos e-postadress. Problemet är att jag inte får något sådant mail.

Till saken hör att jag har bytt e-mailadress från en hotmail-adress till en gmail-adress. Jag är inte hundra på vilken adress som jag använt för Instagram, men för säkerhets skull har jag återregistrerat exakt samma hotmailadress som jag tidigare hade. Dock kommer inget mail från Instagram vare sig till hotmail- eller gmail-adressen.

I Instagram kan man välja att göra lösenordsåterställning genom att inte ange sitt användarnamn, utan istället sin mailadress.

Försöker jag med gmail-adressen så får jag meddelandet "Inga användare hittades" men försöker jag med hotmailadressen så får jag meddelandet att en länk ska ha skickats till mig.

Men som sagt, inget mail får jag till min hotmailadress från Instagram. Det finns inte heller i skräpposten.

Kan jag ha någon annan inställning i hotmail som filtrerar bort sådana här meddelanden från Instagram? Är Instagramkontot för evigt förlorat?

Jag har inte Facebook, och vill inte skaffa det heller.
Citera
2013-11-01, 10:35
Medlem
GOOGLE.coms avatar
Hur går jag till väga för att få med ett fotos likes till Facebook? Jag vill alltså att det ska stå "xx people liked this on Instagram" när jag delar ett gammalt foto från Instagram till Facebook. Vad jag har förstått ska de följa med av sig självt men det gör de inte när jag försöker. Bugg?
Citera
2013-11-03, 22:57
Medlem
creaas avatar
Vet någon om det finns något samlat ställe jag kan se alla kommentarer på som jag gjort på andra bilder, och eventuellt svar till mina kommentarer?
Citera
2013-11-05, 12:23
Medlem
t0t0mis avatar
Har inte hittat något svar på mitt problem.

Jag kan inte se videoklipp från telenätet (3G etc.). Bara hemma med Wifi.
Någon som vet hur man fixar detta?
Citera
2013-11-07, 09:03
Medlem
Bilder på Instagram

Jag har just nu en Iphone 3. Jag har inga problem med att lägga upp bilder från internet eller bilder som jag själv tagit med kameran. Men en polare skickade en bild till mig som hon hade tagit med sin Iphone 5 mobil, och så fort jag försöker lägga upp den på instagram så stängs programmet av.
Någon som vet orsaken till detta? Är bilden för högupplöst kanske eller vad kan problem vara?
Har testat cirka 10 gånger utan resultat.

Någon som varit med om liknande och har funnit en lösning?
Tack på förhand!
Citera
2013-11-11, 20:47
Medlem
Hej!
Försöker hjälpa en kompis att låsa upp sitt instagramkonto igen, men det verkar som om han använt en "fakemail", går det att fixa det på något sätt?
Citera
2013-11-12, 11:12
Medlem
När man ska följa nya vänner via t ex facebook så listas vännerna med instagramkonton utan inbördes ordning (dvs ej i bokstavsordning eller något annat märkbart).

Blev nyfiken på varför. Varför hamnar vissa facebook-vänner högre upp?
Citera
2013-11-20, 20:29
Medlem
Cutenesss avatar
Då finns Instagram officiellt för Windows Phone.

Hamnade i Windows Phone Store väldigt nyligen.

Introducing Instagram for Windows Phone

QR-kod för de som vill ladda ner det, och en länk till affären.
Citera
2013-11-23, 15:42
Medlem
Kenzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuteness
Då finns Instagram officiellt för Windows Phone.

Hamnade i Windows Phone Store väldigt nyligen.

Introducing Instagram for Windows Phone

QR-kod för de som vill ladda ner det, och en länk till affären.

Att dom inte fixar till androids version ordentligt först...
Citera
2013-11-28, 10:32
Medlem
marshlandleonids avatar
Jag har problem med att mitt flöde inte kan uppdateras. Det är väldigt specifikt och gäller bara hemma när jag är uppkopplad till mitt wifi - med vanliga 3g fungerar det. Alla andra appar går fint, så det gäller just bara instagram. Provat hemma hos föräldrarna på deras wifi och då fungerar det bra.
Så det borde alltså vara något lurt med min router? Använder en airport extreme. Några tankar?
Citera
2013-11-30, 13:38
Medlem
st0ckiss avatar
Inte reklam, inte förknippad med taggen över huvud taget, tänkte bara dela med mig av bröst till folket.
#låtbröstenfåhärjafritt
Nån feministprettobröstgrej där tjejer lägger upp bilder på sina bröst
Citera
2013-12-01, 04:52
Bannlyst
kan man inte spara bilder från instagram till datorn? utan att hålla på med print screen och paint...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in