2013-12-05, 00:02
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quay
för övrigt tyckte jag AK var rätt tråkig att kolla på. mer tv-utrymme till jeppe! snubben är legend och får inte spec mkt känns det som. samir störde jag mig på först men han är fan svinskön han med. riktig citatmaskin är han

"bilden hade varit snyggare utan henne", "jag mådde också dåligt men det var för att jag var bakfull" etc

"Asså...jag kör utan kondom", "Det här är tredje året jag söker till Paradise hotel". Jo, Samir är asskön och hans citat är något man kommer minnas från årets säsong av Paradise.

Finns även lite andra roliga citat, som verkligen säger allt om vilka deltagarna är. Lite som när Samir sa att han sökte för tredje gången, det säger väl det mesta om hur desperat han är att synas i TV. En av de första brudarna som snackade om att hon såg första Paradise och blev inspirerad av Natacha Peyre och hennes silikonbröst (som hon själv skulle skaffa). Eftersom det var 2005 måste hon typ ha varit 15 år där. Sen någon av tjejerna som är kvar än som sa att hon fick lära sig att gå i högklackat när hon var 14 eftersom hennes mamma tyckte hon skulle lära sig tidigt

Mitt favoritcitat hittills är dock: "Aina påminner om snuten, och jag gillar inte snuten" -Jeppe (samtidigt som han flinar). Vilken bad guy alltså. Skrattar faktiskt varje gång det kommer upp i mina tankar, så jävla kul på något sätt
Citera
2013-12-05, 00:03
Medlem
vet någon om samir får doppa sin anja?
de var inte direkt blyga med att vrålhångla.
Citera
2013-12-05, 00:12
Medlem
CheddarOsts avatar
http://www.tv3.se/paradise-hotel-sverige/dorotas-och-jespers-sensuella-energi

17 minuter oklippt material från Dorotas och Fröidhs något underliga men väldigt sensuella vistelse i sängen. Fröidh med ståfräs under hela videon medan man får se lite bröst från Miss D
Citera
2013-12-05, 00:16
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Vet inte om jag är dum i huvudet, men jag tycker fan att Anja är den skönaste bruden. Bakom den påklistrade Nacka-dialekten verkar hon relativt vettig, i alla fall om man jämför med de andra tjejerna. Hon är inte så bitchig och har en mycket vacker rumpa.

Aina däremot är en speciell figur, varje gång man ser hennes psykögon och gigantiska röv dingla så kan man tro att hon är på väg att knivmörda någon. Hon utstrålar verkligen 100% psykfall och jag skulle inte vilja ha en relation med henne.

Citat:
Ursprungligen postat av CheddarOst

17 minuter oklippt material från Dorotas och Fröidhs något underliga men väldigt sensuella vistelse i sängen. Fröidh med ståfräs under hela videon medan man får se lite bröst från Miss D

Alltså, vad i helvete?! Jag tror att Dorota är elev i Konstfack och att det här är hennes examensarbete, det finns ingen annan logisk förklaring. Alternativt att hon föreställde sig själv i en erotisk James Bond-scen, men resultatet blev mest krystat och jävligt pinsamt.
Senast redigerad av -SchmergliN- 2013-12-05 kl. 00:30.
Citera
2013-12-05, 00:17
Medlem
neqers avatar
Citat:

Det är så jävla konstigt!
Citera
2013-12-05, 00:20
Medlem
Bokmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granit84
Haha Mia är skelögd, sett det med.
AK har ett "lazy eye" ser det ut som. De är mindre och hänger inte med?

Du missa hennes knäckta näsben hehe.. Har hon boxas som liten? Förresten vem är AK?

Aina like het som vanligt
http://seavenger.info/wp-content/uploads/2011/06/hammer-head-shark-.jpg

Nån mer som la märke till Niklas högra kula där i soffan?

Jesper hade ju ingen FB dase direkt där såg man!!

Seeegt avsnitt på många sett nu får det komma igång,, Jaha det var inte länge Paow var med.. Kan hon vara så dyr att hyra tro?
Citera
2013-12-05, 00:23
Medlem
CheddarOsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bokmask
Du missa hennes knäckta näsben hehe.. Har hon boxas som liten? Förresten vem är AK?

Aina like het som vanligt
http://seavenger.info/wp-content/uploads/2011/06/hammer-head-shark-.jpg

Nån mer som la märke till Niklas högra kula där i soffan?

Jesper hade ju ingen FB dase direkt där såg man!!

Seeegt avsnitt på många sett nu får det komma igång,, Jaha det var inte länge Paow var med.. Kan hon vara så dyr att hyra tro?

Märkte det först när han la upp en bild på filmsekvensen på hans instagram.
Gissar på att Paow kommer dyka upp som någon sorts joker till nästa parcermoni. Man kan knappast bli utslängd sådär utan någon anledning.
Citera
2013-12-05, 00:32
Medlem
Giggsys avatar
Anledningen till att det blev Paow som fick ''lämna'' är nog för att hon var tjejen som klarade sig i valet i parceremonin. Vad tror ni? Det är ju antingen det eller att AK fick ge ett uppdrag till valfri tjej.
Citera
2013-12-05, 00:32
Medlem
Paow skulle kunna haft ett avtal med tv3 där det redan var bestämt att hon skulle lämna efter 2 veckor. För att skapa lite mer hype kring programmet. Men det mest sannolika är att detta är ännu ett mindgame från tv3s sida och att hon kommer tillbaka inom kort.
Citera
2013-12-05, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
"Asså...jag kör utan kondom", "Det här är tredje året jag söker till Paradise hotel". Jo, Samir är asskön och hans citat är något man kommer minnas från årets säsong av Paradise.

Finns även lite andra roliga citat, som verkligen säger allt om vilka deltagarna är. Lite som när Samir sa att han sökte för tredje gången, det säger väl det mesta om hur desperat han är att synas i TV. En av de första brudarna som snackade om att hon såg första Paradise och blev inspirerad av Natacha Peyre och hennes silikonbröst (som hon själv skulle skaffa). Eftersom det var 2005 måste hon typ ha varit 15 år där. Sen någon av tjejerna som är kvar än som sa att hon fick lära sig att gå i högklackat när hon var 14 eftersom hennes mamma tyckte hon skulle lära sig tidigt

Mitt favoritcitat hittills är dock: "Aina påminner om snuten, och jag gillar inte snuten" -Jeppe (samtidigt som han flinar). Vilken bad guy alltså. Skrattar faktiskt varje gång det kommer upp i mina tankar, så jävla kul på något sätt
Årets bästa är dock AK som skryter om att hon varit med i en musikvideo. Visar sig senare vara 4 s i någon hobbyrappares försök till video.

Sen Ainas naivitet.
Citera
2013-12-05, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-

Alltså, vad i helvete?! Jag tror att Dorota är elev i Konstfack och att det här är hennes examensarbete, det finns ingen annan logisk förklaring. Alternativt att hon föreställde sig själv i en erotisk James Bond-scen, men resultatet blev mest krystat och jävligt pinsamt.
Den enda förklaringen är att hon gnider fittan mot Jeppes lår. Snarare Jesper som kör något biologi-examensarbete med titeln "Hur många halva-inne-lägen kan en heterosexuell varelse missa?".
Citera
2013-12-05, 00:47
Medlem
Bondbruds avatar
Citat:

Vad håller han på med? Kan det bli mer öppet mål än så där?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in