Citat:
Ursprungligen postat av
Quay
för övrigt tyckte jag AK var rätt tråkig att kolla på. mer tv-utrymme till jeppe! snubben är legend och får inte spec mkt känns det som. samir störde jag mig på först men han är fan svinskön han med. riktig citatmaskin är han
"bilden hade varit snyggare utan henne", "jag mådde också dåligt men det var för att jag var bakfull" etc

"Asså...jag kör utan kondom", "Det här är tredje året jag söker till Paradise hotel". Jo, Samir är asskön och hans citat är något man kommer minnas från årets säsong av Paradise.
Finns även lite andra roliga citat, som verkligen säger allt om vilka deltagarna är. Lite som när Samir sa att han sökte för tredje gången, det säger väl det mesta om hur desperat han är att synas i TV. En av de första brudarna som snackade om att hon såg första Paradise och blev inspirerad av Natacha Peyre och hennes silikonbröst (som hon själv skulle skaffa). Eftersom det var 2005 måste hon typ ha varit 15 år där. Sen någon av tjejerna som är kvar än som sa att hon fick lära sig att gå i högklackat när hon var 14 eftersom hennes mamma tyckte hon skulle lära sig tidigt
Mitt favoritcitat hittills är dock: "Aina påminner om snuten, och jag gillar inte snuten" -Jeppe (samtidigt som han flinar). Vilken bad guy alltså. Skrattar faktiskt varje gång det kommer upp i mina tankar, så jävla kul på något sätt