Citat:
Ursprungligen postat av
Marrimarrow
Sandra Andersson
Det råaste med med det här fallet och Andreas "Aset" Johansson tycker inte jag är att han slått ihjäl en ung kvinna för det hade jag nästan räknat med att det skulle hända någon gång med tanke på hur han beteer sig och betett sig i övriga sammanhang och har gjort hela livet i alla fall sen 1993 som jag känner till!
Kanske låter hemskt men jag är så van vid att ”behandlas” av honom så det blitt en vardag. Dock längesen nu men detta kommer sitta kvar hela livet och jag är glad att det inte är jag som slängts död i nån dunge utelämnad till alla skogens väsen som äter upp min kropp!
Han har helt enkelt förstört en stor del av mitt liv och andra människors också.
. Och detta har ”folk” runt omkring ”a”set känt till. Men ändå betraktar små förvirrade ungdomar och även politiskt aktiva VUXNA personer han som IDOLEN!
En BRODER som de själva kallar det.
Detta Brottet är det mest råa han har gjort bland allt annat, men inte förvånande för MIG med tanke på vad han gjort tidigare och utsatt kvinnor, meningsmotståndare, kompisar, och barn för. Tro inte att allt finns med i hans gedigna brottsregister för det finns betydligt mer!
Men att vara så iskall efteråt och bränna upp sina och andras kläder och forsla bort kropp ,och bränna bilar och be sina vänner om hjälp och sen åka på semester i Polen för att sen sitta iskall i förhör å antagligen le för att han nu tror att han lurat polisen å rättsväsendet ännu en gång. (den här mannen vet vad han ska säga och inte säga) Vet jag inte om jag trodde att han skulle klara! Inte när man faktist precis slått och slått och slått och ser en människa död framför sig , vet att dennes son ligger i sin spjälsäng försvarslös och inte vet när nästa person ska komma till lägenheten för att upptäcka pojken. DET visste inte aaset.
Tänk om det inte funnits blodspår i trappen? Kanske inte ens pojken överlevt?
Den här så kallade IDOLEN och BRODERN är egentligen ett förvirrat barn som behöver hjälp med sin psykopatiska personlighet.
Och hans medhjälpare sen som bara hjälper en mördare utan tvekan!! Brödraskap kallas det! Å vilket jävla brödraskap sen Det är sjuklighet, PSYKOPATI ! Och ordet psykopat har just fått ett namn Andreas Sten-Owe Johansson! 761207-5510 Få bort det här monstret ur världen NU!!!!
Trist naturligtvis, men du och alla andra kvinnor som umgås och dessutom skaffar barn med dessa rövhål till människor, legitimerar tyvärr deras existens och beteende gång på gång på gång.
Ska det till mord för att fatta att ni ska ge blanka fan i män som dessa? Ni transformerar knappast en enda av dessa avskum till att bli Jesus 2.0. De kan inte räddas, de är sjuka helt enkelt! Trots att kvinnor vet detta, svärmar de ändå likt bin kring dessa män. Nej då, det går knappast någon nöd på den fronten för dessa män. Varför ska det behöva vara på detta sättet i ett modernt samhälle undrar man?
Jag blir lika beklämd gång efter gång jag ser ett sånt här fall och tappar tron på den kvinnliga delen av mänskligheten när man ser kvinnor som råkat illa ut för att de lekt med elden, dvs dessa häftiga och "farliga" män.