2013-12-04, 23:00
Medlem
wazladas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81
Och hur vet du detta?

Enligt Fup, på frågan vart de skulle mötas i THN, "Fredrik tror att platsen heter Edsborg. De
mötte upp Andreas där och de tjötade lite, alla tre. Andreas stod vid sin motorcykel."

Kan man jobba som personlig assistent vid Dannebacken, och åka dit var och varannan dag, utan att veta vad Edsborg är? Fredrik säger också att han skall sluta jobba i Trollhättan, så att han jobbar i thn bekräftar han.

Jag vet detta för att jag har sett honom där ett flertal gånger +aalla dom andra assistenterna .
Citera
2013-12-04, 23:04
Medlem
Måste bara säga en grej till angående hotbild från aset. När vi hade en dispyt. Står mot varandra fejs to fejs så hotar han mig med "Bandidos" Detta är alltså sant! Hur tuff är man när man inte klarar av en lite femtikilos tjej som enbart pratar utan måste hota med ett motocykelgäng? Där bevisas hans feghet! Tragiskt men hoppas att alla fattar att han är en feg sjuk människa!
Citera
2013-12-04, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThordOlavsson
Nej, jag måste ge Meegamind rätt. Det är farligt om alla tre slår på telefonerna för om någon blir uppringd och inte svarar så är det märkligare än om telefonen är avstängd. OK Det är inte svart eller vitt, men har man väl slagit av telefonerna så behövs det skäl att slå på dem och slår alla på dem samtidigt (mitt i natten) så är det skumt i sig. De har gjort rätt.

Så dags på dygnet kan det lätt förklaras med att man haft den på ljudlös och inte orkat ringa upp.

En telefon som normalt är på dygnet runt och som stängs av efter att man åkt till en brottsplats och slagits på flera timmar senare är en mycket stark indicie att man varit inblandad.

Hade ingen sett dom och telefonen varit hemma samt att kläderna skulle eldats upp mer noggrant så hade det inte sett riktigt så mörkt ut för DB och FH
Citera
2013-12-04, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marrimarrow
Klart han är kapabel det är inte så jag menar. men han utnyttjar mkt av det för att hota så att säga. Å hotar han så ska mani inte luras för detta är inte överlagt mord det hade aset aldrig klarat fegisen

Citat:
Igen då! Jag mena alltså att utav hundra eller kanske till och med tusen hot så är ett som han gör slag i saken i men det vet inte folk om utan de sitter rädda i sin lägenhet. Detta som hänt Ida var inte ett hot från början det var ett bessinningslöst mord som hänt när iaf Aset var full å han inte tålde att hon prata med sitt ex eller sa ifrån till honom. Aset klarar inte när en kvinna säger tilll hur det ska vara vettu! Å särskilt inte när han har druckit!
Jag förstår precis hur du menar. Även om han lever/levt på hot är inte det en person jag skulle vilja ens ha fått ett hot ifrån. Möta honom någonstans medan han bara ska "lära personen en läxa" så kan det gå över styr. Han planerade säkert inte att slå ihjäl Ida men det gjorde han ändå.
Detta kanske ses som offtopic men det är väl så som Dennis menade. Man väljer helt enkelt en annan fiende om man kan.
Citera
2013-12-04, 23:09
Medlem
Citat:
Måste bara säga en grej till angående hotbild från aset. När vi hade en dispyt. Står mot varandra fejs to fejs så hotar han mig med "Bandidos" Detta är alltså sant! Hur tuff är man när man inte klarar av en lite femtikilos tjej som enbart pratar utan måste hota med ett motocykelgäng? Där bevisas hans feghet! Tragiskt men hoppas att alla fattar att han är en feg sjuk människa!

Kan tillägga att det var efter att samtal från aset till nån annan jag fick mina fönster sönderskjutna och en av våra nyfödda kaniner dog. Dessutom var det inte så kul för min dotter att komma hem till trasade fönster men det fick jag ju hitta på nått bra för att hon inte skulle förstå vad som egentligen hänt. Man vill ju änna inte prata illa om sitt barns andra älskade förälder!
Citera
2013-12-04, 23:13
Medlem
Minimois avatar
AJ skrev väl ett fb-inlägg till sina medbrottslingar när de satt häktade, och han var ute ett tag? Vad var det de fick läsa när de kom ut och AJ åkte in?
Citera
2013-12-04, 23:26
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Sandra Andersson

Det råaste med med det här fallet och Andreas "Aset" Johansson tycker inte jag är att han slått ihjäl en ung kvinna för det hade jag nästan räknat med att det skulle hända någon gång med tanke på hur han beteer sig och betett sig i övriga sammanhang och har gjort hela livet i alla fall sen 1993 som jag känner till!
Kanske låter hemskt men jag är så van vid att ”behandlas” av honom så det blitt en vardag. Dock längesen nu men detta kommer sitta kvar hela livet och jag är glad att det inte är jag som slängts död i nån dunge utelämnad till alla skogens väsen som äter upp min kropp!
Han har helt enkelt förstört en stor del av mitt liv och andra människors också.
. Och detta har ”folk” runt omkring ”a”set känt till. Men ändå betraktar små förvirrade ungdomar och även politiskt aktiva VUXNA personer han som IDOLEN!
En BRODER som de själva kallar det.
Detta Brottet är det mest råa han har gjort bland allt annat, men inte förvånande för MIG med tanke på vad han gjort tidigare och utsatt kvinnor, meningsmotståndare, kompisar, och barn för. Tro inte att allt finns med i hans gedigna brottsregister för det finns betydligt mer!
Men att vara så iskall efteråt och bränna upp sina och andras kläder och forsla bort kropp ,och bränna bilar och be sina vänner om hjälp och sen åka på semester i Polen för att sen sitta iskall i förhör å antagligen le för att han nu tror att han lurat polisen å rättsväsendet ännu en gång. (den här mannen vet vad han ska säga och inte säga) Vet jag inte om jag trodde att han skulle klara! Inte när man faktist precis slått och slått och slått och ser en människa död framför sig , vet att dennes son ligger i sin spjälsäng försvarslös och inte vet när nästa person ska komma till lägenheten för att upptäcka pojken. DET visste inte aaset.
Tänk om det inte funnits blodspår i trappen? Kanske inte ens pojken överlevt?
Den här så kallade IDOLEN och BRODERN är egentligen ett förvirrat barn som behöver hjälp med sin psykopatiska personlighet.
Och hans medhjälpare sen som bara hjälper en mördare utan tvekan!! Brödraskap kallas det! Å vilket jävla brödraskap sen Det är sjuklighet, PSYKOPATI ! Och ordet psykopat har just fått ett namn Andreas Sten-Owe Johansson! 761207-5510 Få bort det här monstret ur världen NU!!!!

Trist naturligtvis, men du och alla andra kvinnor som umgås och dessutom skaffar barn med dessa rövhål till människor, legitimerar tyvärr deras existens och beteende gång på gång på gång.

Ska det till mord för att fatta att ni ska ge blanka fan i män som dessa? Ni transformerar knappast en enda av dessa avskum till att bli Jesus 2.0. De kan inte räddas, de är sjuka helt enkelt! Trots att kvinnor vet detta, svärmar de ändå likt bin kring dessa män. Nej då, det går knappast någon nöd på den fronten för dessa män. Varför ska det behöva vara på detta sättet i ett modernt samhälle undrar man?

Jag blir lika beklämd gång efter gång jag ser ett sånt här fall och tappar tron på den kvinnliga delen av mänskligheten när man ser kvinnor som råkat illa ut för att de lekt med elden, dvs dessa häftiga och "farliga" män.
Citera
2013-12-04, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stros
Jag förstår precis hur du menar. Även om han lever/levt på hot är inte det en person jag skulle vilja ens ha fått ett hot ifrån. Möta honom någonstans medan han bara ska "lära personen en läxa" så kan det gå över styr. Han planerade säkert inte att slå ihjäl Ida men det gjorde han ändå.
Detta kanske ses som offtopic men det är väl så som Dennis menade. Man väljer helt enkelt en annan fiende om man kan.
Ja alltså ALLT kan hända i närheten av honom när han får sina spel. En tjej han misshanlade sket ner sig när han körde sitt race om man får uttrycka det så, Och jag ska själv erkänna att sist gång jag låg på golvet och han matade slag mot mig, kissade jag ner mig. Detta är inte kul att berätta men jag vill verligen att det ska komma fram nu hur sjuk det här fanskapet är!
Citera
2013-12-04, 23:42
Medlem
Citat:
Ja alltså ALLT kan hända i närheten av honom när han får sina spel. En tjej han misshanlade sket ner sig när han körde sitt race om man får uttrycka det så, Och jag ska själv erkänna att sist gång jag låg på golvet och han matade slag mot mig, kissade jag ner mig. Detta är inte kul att berätta men jag vill verligen att det ska komma fram nu hur sjuk det här fanskapet är!
Egentligen skulle jag inte skriva dettta men vid det tillfället jag blev misshandlad å kissade på mig stod Asets Mamma Maritha och tittade på! När jag väl reste mig upp när Aset slutat slå ville hon gå in och tvätta av mig blodet. men jag tänkte för mig själv att det här ska han inte komma undan, inte tvätta bort bevis, så jag gick ut och rökte sen sprang jag från platsen och knackade på hus bredvid som tillslut ringde polisen. Tyvärr blev målet nedlagt trots att jag såg deformerad ut i ansiktet. Tack POLISEN för ett "bra" jobb! haha patetiskt dålig!
Citera
2013-12-04, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minimoi
AJ skrev väl ett fb-inlägg till sina medbrottslingar när de satt häktade, och han var ute ett tag? Vad var det de fick läsa när de kom ut och AJ åkte in?

Minns inte exakt men har för mig att det slutade med meningen "Ni är viktiga för mig." (Finns säkert sparat på en o annan hårddisk på många håll men är slö o använder paddan här nu...)
Citera
2013-12-04, 23:47
Medlem
Minimois avatar
Marrimarrow

Jag förstår att du är upprörd och att det känns svårt då mordet på Id@ rör upp massor av känslor. Om du fortfarande röker, gå ut och ta en cigg. Eller en kort promenad. Det gagnar inte barn till dig och AJ att du skriver som du gör nu. Du utelämnar även dig själv mycket, och det kommer att stå kvar även om du skulle ångra inläggen senare. Försök ta det lugnt. I all välmening!
Citera
2013-12-05, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minimoi
Marrimarrow

Jag förstår att du är upprörd och att det känns svårt då mordet på Id@ rör upp massor av känslor. Om du fortfarande röker, gå ut och ta en cigg. Eller en kort promenad. Det gagnar inte barn till dig och AJ att du skriver som du gör nu. Du utelämnar även dig själv mycket, och det kommer att stå kvar även om du skulle ångra inläggen senare. Försök ta det lugnt. I all välmening!
Om du är så orolig för mig och mitt barn så kan ju du höra av dig på annat sätt än på Flashback i så fall!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in