Citat:
Ursprungligen postat av
slaesh
ok.. jo ja har en vän som var i usa och kom över detta speed som var som kristaller liksom och som man inte fick någon ångest av och var allmänt bättre än vanligt tjack..
det verkar ju vara enklare att framställa detta än vanligt tjack också? så varför existerar det inte här egentligen? någon som vet?
Snuten slår till stenhårt och snabbt emot metamfetaminlabb i Sverige.
Tvingar fram erkännanden även tvingar den kriminella att hävda att han begått
fler brott än de känner till så att han åker på ett strängare straff.
Tex.
Annars ser jag ingen anledning till varför inte fler tillverkar det. Förutom att det är olagligt då.
Sedan skrämmer ju polisen barn och ungdomar med filmer fårn USA:s ghetton där människor som
redan var utslagna är mer utslagna på metamfetamin och påstår att metamfetamin bär skulden till deras livssituation.
Men att tillverka metamfetamin är jättelätt.
Jag ser det som en trend att vara med på redan från början.
Nödvändiga kemikalier: aceton, thinner, kalciumhypoklorit (dagsklor till poolen), kaustiksoda, etanol (rena biotenaol från biltema), svavelsyra, saltsyra, ammmoniumklorid, mysryra (tillverka från etanol och kalciumhypoklorit +lite saltsyra), formaldehyd (tillverka från myrsyra och kalk) gör saltsyra och svavelsyra tillsammans med koksalt från PH- (biltema; finns videor om hur man gör på youtube).
Även bibarbonat.
1.1kg ammoniumklorid ger ca 500g metylaminhydroklorid som man sedan neutraliserar med kaustiksoda
i ren etanol och kokar över i sin myrsyra.
Även mer avancerade metoder som att använda sig av vätgas som är lätt att köpa tillsammans med nickelpulver eller platinumpulver (platiunumdioxid) som katalysator går att använda. DÅ slipper man använda sig utav myrsyra i själva tjackkoket.
Jag är här för er, Hör gärna av er.
Har startat en kanal inne på dalnet som heter #Meth nu också... det är bara att joina... Jag ser en blomstrande framtid inom metamfetamin. Alla är välkomna!!!
Kram på förhand!