2006-01-22, 22:16
  #1
Medlem
slaeshs avatar
Varför finns det inte här? har aldrig stött på det... är ju så lätt att göra ju och verkar vara så mycket bättre än vanligt tjack??
Citera
2006-01-22, 22:22
  #2
Medlem
TomiXs avatar
Jag tror att det finns, men att det oftast bara säljs som blomster, klet, marsipan eller vad som nu er kran benämner sin produkt som.. För att det oftast bankas ner och säljs som vanligt näspuder kanske?
Citera
2006-01-22, 22:48
  #3
Medlem
BigFatCones avatar
njae.. meth är genomskinligt och blir inte vitt när du krossar det.. får du meth så ser du det..meth är dessutom *alltid* knastertorrt..
Citera
2006-01-22, 23:03
  #4
Medlem
slaeshs avatar
ok.. jo ja har en vän som var i usa och kom över detta speed som var som kristaller liksom och som man inte fick någon ångest av och var allmänt bättre än vanligt tjack..
det verkar ju vara enklare att framställa detta än vanligt tjack också? så varför existerar det inte här egentligen? någon som vet?
Citera
2006-01-22, 23:12
  #5
Medlem
BigFatCones avatar
det är klart att du tänder av på meth.. AT får man när kroppen har slut på spårämnen, näring och inte orkar vara vaken längre.. ju högre du kommer detso hårdare kraschar du..
Citera
2006-01-22, 23:22
  #6
Medlem
slaeshs avatar
fattar inte det där med ångesten man får på tjack.. blir det mildare om man inte dricker så mkt eller? ibland när jag är skyhög får ja nästan ingen ångest alls o ibland när ja bara tagit lite får ja dödsångest dagen efter.. hmm skumt..
endel får ju ingen ångest alls ju... varför är det så?
Citera
2006-01-22, 23:33
  #7
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slaesh
fattar inte det där med ångesten man får på tjack.. blir det mildare om man inte dricker så mkt eller? ibland när jag är skyhög får ja nästan ingen ångest alls o ibland när ja bara tagit lite får ja dödsångest dagen efter.. hmm skumt..
endel får ju ingen ångest alls ju... varför är det så?

du har väl schysst dopaminproduktion eller så är du rätt färsk i gejmet.. det tog mig nåt år att få nån AT att tala om..
Citera
2006-01-22, 23:41
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slaesh
ok.. jo ja har en vän som var i usa och kom över detta speed som var som kristaller liksom och som man inte fick någon ångest av och var allmänt bättre än vanligt tjack..

Att metamfetamin skulle vara bättre än vanligt tjack kan diskuteras. Jag tycker inte det. Får man ångest vid AT:n så lär man nog få det även efter intag av meta. Att det går att röka meta är väl den största fördelen, om man gillar det.

Citat:
det verkar ju vara enklare att framställa detta än vanligt tjack också? så varför existerar det inte här egentligen? någon som vet?

Det är inte lika lätt att komma över efedrin här som det är i USA, och efedrin kan vara bra att ha vid framställningen av meta. Existerar här gör det dock; jag har köpt meta i Sverige flera gånger.
Citera
2006-01-22, 23:51
  #9
Medlem
slaeshs avatar
åfan..
men vad är då den stora skillnaden mellan RIKTIGT meta och vanligt tjack???

Ibörjan fick jag aldrig ångest och kunde ta 2 dagar varje helg i ett år..sen kom ångesten och sen dess tar ja det bara ibland vid speciella tillfällen.. tänkte dock dra en barkis till helgen! min vän som började samtidigt har fortfarande aldrig fått någon ångest och fattar inte vad jag pratar om när jag säger att det inte är värt det
Kodein borde väl funka bra mot ångesten dagen efter? tradolan ger mig mmer ångest efter som man blir lite speedad av det.. och benzo känner jag aldrig av när jag tar..
Citera
2006-01-23, 00:08
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slaesh
åfan..
men vad är då den stora skillnaden mellan RIKTIGT meta och vanligt tjack???

Jag tycker inte att man får någon kick av metamfetamin, utan effekten smyger sig på, fast å andra sidan så sitter den i mycket längre. Metamfetamin är drygare, men det har varit ganska dyrt de gångerna som jag har sprungit på det. (Att du inte får någon kick gäller naturligtvis inte om du röker metan, för då smäller det till...)

Citat:
I början fick jag aldrig ångest och kunde ta 2 dagar varje helg i ett år..sen kom ångesten och sen dess tar ja det bara ibland vid speciella tillfällen.. tänkte dock dra en barkis till helgen! min vän som började samtidigt har fortfarande aldrig fått någon ångest och fattar inte vad jag pratar om när jag säger att det inte är värt det

Det är inte ofta som jag får svår ångest under AT:n, eller så lyckas jag sova bort den. Mat, sömn, alkohol och diazepam brukar lindra när jag mår dåligt.
Citera
2006-01-23, 00:24
  #11
Medlem
BigFatCones avatar
man blir mer yr på meta också.. större risk för pundning och riktigt snöiga samtal..
Citera
2006-01-23, 00:36
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
man blir mer yr på meta också.. större risk för pundning och riktigt snöiga samtal..

Hehehe, yra telefonsamtal av typen "Kom och hämta mig för fan! Jag är rädd och vet inte var jag är!" kan förekomma...

Den som har tendens att bli väldigt nojjig ska nog hålla sig borta från kristallerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in