2013-12-04, 00:51
  #16441
Medlem
Mrwomanizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BMWfan
Tänkte göra ett PSG lag något sånt här tänkte jag http://www.futhead.com/14/squads/3293469/

Bra eller skit? Vad kan göras bättre?

enbart psg.

Är uppställningen ett måste? Tänkte på att lavezzi har en tendens att fröjda frammåt och inte ta det deffensvia jobbet man kanske önskar, framförallt inte i en trebackslinje
Citera
2013-12-04, 00:53
  #16442
Medlem
BMWfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrwomanizer
Är uppställningen ett måste? Tänkte på att lavezzi har en tendens att fröjda frammåt och inte ta det deffensvia jobbet man kanske önskar, framförallt inte i en trebackslinje

Nej nej uppställningen är inget måste, är öppen för alla förslag.
Citera
2013-12-04, 00:57
  #16443
Medlem
Hur stor var prisdroppet förra året kring jul på alla spelare? redan nu har hazard droppat till 160 när han kosta 190 för bara några dagar sen.
Citera
2013-12-04, 01:15
  #16444
Medlem
Kouyates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farsanbalooo
Hur stor var prisdroppet förra året kring jul på alla spelare? redan nu har hazard droppat till 160 när han kosta 190 för bara några dagar sen.

Går väl inte riktigt att jämföra 13 med 14 eftersom det är så många nya faktorer som påverkar priserna i år. Ännu fler om du spelar på One/360. Förra året gick inte EA in med alls lika många HHs som de gjort nu, inte helt random med ett mediokert TOTW. Det finns legendkort, nya konsoler släpps m.m.

Men om vi bara ser till förra året så gick Neymar ner till 80 k från 130, sen steg han till 115 igen.
Citera
2013-12-04, 02:34
  #16445
Medlem
När kan man vänta sig att priserna blir relativt normala efter hh och folk som köpt mycket paket. 2-3 dagar?
Citera
2013-12-04, 02:37
  #16446
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av megrabb
När kan man vänta sig att priserna blir relativt normala efter hh och folk som köpt mycket paket. 2-3 dagar?
Imorn är det ju totw och då lär ju fler paket öppnas om det inte är totalt värdelösa spelare med. Tror Bale får sin första IF. De lär ju öka paketöppning och sänka priser.
Citera
2013-12-04, 03:12
  #16447
Medlem
Razouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Länka laget? Ska själv köpa ihop ett budgetlag.

http://www.futhead.com/14/squads/3295491/
Citera
2013-12-04, 03:37
  #16448
Medlem
rasmusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intejjoohhaann9
Uh, han har typ de bästa fysiska statsen bland LW/LM'sen på hela spelet, men men. Hulk-Syndromet kanske?

Men alltså, det finns ju inte så mycket att göra. Om du vill byta Lavezzi måste du byta Zlatte och Silva också, och allt blir kaos. Testa att köra NIF Lavezzi. Ibland är de bättre än IF's.

Vad menar du med det?

Spelar själv hulk i en brasse/bpl-hybrid och blir mer och mer besviken på honom för varje match som går. Klumpig och jävligt seg känns han, trots sina stats..
Citera
2013-12-04, 03:44
  #16449
Medlem
Jessicaffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Källa på det tack.

Bara läst lite om att två BPL klubbar jagar honom och har för mig att han inte trivs i ryssland.

Är det sant att kemi inte spelar någon roll när man gör byten under match? Känns dumt. Spelar inte position heller någon roll då?
Citera
2013-12-04, 03:49
  #16450
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rasmusen
Vad menar du med det?

Spelar själv hulk i en brasse/bpl-hybrid och blir mer och mer besviken på honom för varje match som går. Klumpig och jävligt seg känns han, trots sina stats..
Du svarade precis på din egen fråga.

Men jag håller inte med dig om Hulk i denna upplagan, tycker han är grym faktiskt!
I fut 13 däremot var han verkligen extremt seg och klumpig.
Citera
2013-12-04, 04:44
  #16451
Medlem
Jessicaffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farsanbalooo
Hur stor var prisdroppet förra året kring jul på alla spelare? redan nu har hazard droppat till 160 när han kosta 190 för bara några dagar sen.

Ser inte att priset på Hazard har droppat nämnvärt. Dyra spelare brukar inte sjunka i pris speciellt mycket om något alls eftersom dom är för ovanliga för att överflöda marknaden.

http://www.ultimatedb.nl/#ps3
Citera
2013-12-04, 06:40
  #16452
Medlem
likeets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seether14
Men... Du går från att klaga över att du inte kan slå inlägg med en högerfotad vänstermitt till att försöka mäta könsorgan med en länk där alla kan trycka in vilka spelare de vill?

"Öh, tar inte mitt heller http://www.futhead.com/14/squads/3281641/ "

antar att du är på dåligt humör eller bara väldigt störd person.
tror inte jag skulle lägga tid på att posta massa falska lag för att "prouda" för er kids. haha fy fan vad patetiskt.
mäta könsorgan? hade räckt med att jag var i närheten så hade du känt storheten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in