Citat:
Ursprungligen postat av
Vurrman
nu har även mitt spel börjat frysa och det varje gång som motståndaren ragequittar.
tvingas starta om konsollen men får ändå vinsten varje gång.
någonting säger mig att det har att göra med någon nätverksinställning.
dvs att anslutningen bryts tvärt och det verkar inte spelet klara av...
ruggigt irriterande...
Know that feel, första gången det hände mig behövde jag vinna för att kamma hem titeln, blev så jävla förbannad, sen skrattade jag bara åt det eftersom jag blev så lack i onödan