Citat:
Ursprungligen postat av
Bruunken
Hur är Rooney i årets upplaga? Tidigare år så tycker jag han har varit hemsk att lira med. Mötte han dock nyss och det var ett rent helvete att hantera honom även fast jag har Thiago Silva och Chiellini som backar. Funderar faktiskt att göra en hybrid med honom och Ibra.
Citat:
Ursprungligen postat av
marcmaroc
Mm har också stött på honom. Han verkar grym!
Citat:
Ursprungligen postat av
antonaugustsson
Mött han några matcher och han var riktigt jobbig att möta.
Kan juh säga det att Rooney är absolut en spelare jag trivs med. Dock använder jag inte honom som striker då han har något för dålig agility.
Däremot som cf/cam är han helt klockren, stark, passar och skjuter som en häst på steroider.
E: tvåa på bollen