2013-12-03, 23:23
  #16429
Medlem
Henksteppas avatar
Seriöst Aubameyang är ju förfan totalt jävla värdelös asså, aldrig blivit så frustrerad och förbannad på en spelare som honom. Han har missat så många lägen för mig och är allmänt värdelös på planen, aldrig mer den jäveln säger jag bara!
Citera
2013-12-03, 23:24
  #16430
Medlem
Langsdales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruunken
Hur är Rooney i årets upplaga? Tidigare år så tycker jag han har varit hemsk att lira med. Mötte han dock nyss och det var ett rent helvete att hantera honom även fast jag har Thiago Silva och Chiellini som backar. Funderar faktiskt att göra en hybrid med honom och Ibra.

Citat:
Ursprungligen postat av marcmaroc
Mm har också stött på honom. Han verkar grym!

Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Mött han några matcher och han var riktigt jobbig att möta.

Kört med honom många gånger och han är väldigt jobbig att ha i sitt egna lag med. Ibland är han överallt, på rätt sätt och ibland är han längre ner i banan än backarna. Hans high/high förstör honom, annars är han underbar, värd 45 k om ni är sugna att testa. Men som sagt så föredrar jag en CAM/CF som inte har high/high och därför får han lite lägre betyg. Men 8/10.
Citera
2013-12-03, 23:25
  #16431
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Hur fick du ihop dessa herrar med full kemi?

Krånglade med att byta in z varje gång, nödlösning men funkade djävligt bra
Citera
2013-12-03, 23:29
  #16432
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razoul
Helton. Var ska man börja? Helt otrolig målvakt. Utan tvekan bäst i spelet för mig.
Kört med alla de stora killarna och ingen är på hans nivå. Varit irriterad på Casillas, Buffon, Cech, Neuer osv för att de släpper in lätta mål. Den här killen dock, han dyker som en svan på bollen. Knappt en enda dum utboxad retur. Vinner nästan alltid MotM, även om jag vinner stort.

M. Jackson... Bästa strikern efter Zlatan. Springer alltid rätt och slaskar in den i mål 9 gånger utav 10.
Snittar ca 2 mål per match efter 50 spelade. Hans kompanjon Eder därframme snittar 1 mål per match.

Salvio har runt 30 assist efter 50 matcher. Känns inte som att han är så bra men gör ändå jobbet galant, vet inte riktigt hur det går till.

Hederligt omnämnande till Matic som är en tank i det defensiva mittfältet, och faktiskt riktigt bra framåt.
Länka laget? Ska själv köpa ihop ett budgetlag.
Citera
2013-12-03, 23:34
  #16433
Medlem
Bruunkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Langsdale
Kört med honom många gånger och han är väldigt jobbig att ha i sitt egna lag med. Ibland är han överallt, på rätt sätt och ibland är han längre ner i banan än backarna. Hans high/high förstör honom, annars är han underbar, värd 45 k om ni är sugna att testa. Men som sagt så föredrar jag en CAM/CF som inte har high/high och därför får han lite lägre betyg. Men 8/10.

Okej, ska fundera ett tag om det är värt det. Om det blir något så blir det högst troligt en 352 hybrid med Zlatan och Cavani som anfallare och Rooney som släpande. Känns dock som att både Rooney och Cavani kommer vara nere bland backarna stor del av matchen vilket inte känns så lockande. Ibra klarar nog dock det mesta på egen hand.
Citera
2013-12-03, 23:34
  #16434
Medlem
Mrwomanizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruunken
Hur är Rooney i årets upplaga? Tidigare år så tycker jag han har varit hemsk att lira med. Mötte han dock nyss och det var ett rent helvete att hantera honom även fast jag har Thiago Silva och Chiellini som backar. Funderar faktiskt att göra en hybrid med honom och Ibra.

Citat:
Ursprungligen postat av marcmaroc
Mm har också stött på honom. Han verkar grym!

Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Mött han några matcher och han var riktigt jobbig att möta.


Kan juh säga det att Rooney är absolut en spelare jag trivs med. Dock använder jag inte honom som striker då han har något för dålig agility.
Däremot som cf/cam är han helt klockren, stark, passar och skjuter som en häst på steroider.

E: tvåa på bollen
Citera
2013-12-03, 23:50
  #16435
Medlem
Någon som har ett bra budgetlag att dela med sig av? Desto billigare desto bättre. Ska användas i divisions-spel.
Citera
2013-12-04, 00:14
  #16436
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Någon som har ett bra budgetlag att dela med sig av? Desto billigare desto bättre. Ska användas i divisions-spel.
Är cirkus 50k för dyrt? Om inte så rekommenderar jag detta: http://www.futhead.com/14/squads/492930/
Äckligt stabilt på alla sätt.
Citera
2013-12-04, 00:14
  #16437
Medlem
Langsdales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Någon som har ett bra budgetlag att dela med sig av? Desto billigare desto bättre. Ska användas i divisions-spel.

http://www.futhead.com/14/squads/3082541/

Det där är mitt budgetlag, riktigt skönt. Byter du ut Cech så kostar det bara 35 000
Citera
2013-12-04, 00:17
  #16438
Medlem
Langsdales avatar
Fyfan vad jag älskar Cazorla.

http://www.easports.com/uk/fifa/football-club/profile/media#/fifa/football-club/profile/media/XBOX/legenden92/2014/video/178671932

Vet inte hur många gånger man gjort sådär med honom
Citera
2013-12-04, 00:27
  #16439
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Någon som har ett bra budgetlag att dela med sig av? Desto billigare desto bättre. Ska användas i divisions-spel.
Detta är billigt och bra: http://www.futhead.com/14/squads/1370145/

Hulk, Alaba, T. Silva och IF Fernandes sätter du in om det kan/ska vara dyrare.
Citera
2013-12-04, 00:43
  #16440
Medlem
BMWfans avatar
Tänkte göra ett PSG lag något sånt här tänkte jag http://www.futhead.com/14/squads/3293469/

Bra eller skit? Vad kan göras bättre?

enbart psg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in