Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-11-13, 18:58
  #1921
Medlem
fuckshitups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lebanon-Levi
Undrar om han tyckte de var värt det?
Människor är olika, olika värderingar ETC ETC ETC, tur det?
Tänk om alla hade varit lika bra som jag!

Men om du verkligen vill veta. skicka ett brev...?
Citera
2013-11-20, 17:13
  #1922
Medlem
http://s24.postimg.org/53iyi8oxh/image.jpg

Tidigare medlem i Wolfpack, golade och lever ett familjeliv idag i norrland
Citera
2013-11-26, 11:22
  #1923
Medlem
Så nu är BSK i två läger som inte samarbetar med varann ?
Citera
2013-11-26, 11:40
  #1924
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clarcee
Så nu är BSK i två läger som inte samarbetar med varann ?

vad menar du?
Citera
2013-11-26, 15:42
  #1925
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flisen12
vad menar du?
Läser man dom sista sidorna av tråden så är det
uppenbart att dom i Uddevalla kör sitt race medans
resterande BSK kör sitt
Citera
2013-12-03, 07:09
  #1926
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klago

Erik Lannerbäck, den "före detta medlemmen" talar ut om sitt liv i fängelse organisationen Brödraskapet http://www.youtube.com/watch?v=yyFZG_ltByA

The Voice intervju
http://www.youtube.com/watch?v=8q7j_F5mwPk

I dag ses ex-brottslingen Erik Lannerbäck i TV 4:s "Inlåst". I dag har han lämnat kriminaliteten bakom sig, ses som mentor i TV 4-serien "Inlåst" och avskräcker landets unga från att lockas till den undre världen. Samtidigt vill inte Erik Lannerbäck överdriva farorna med Hells Angels - konkurrenter till Brödraskapet. - Hells Angels är ofarliga pajasar. Som kriminell tyckte jag att de var töntar. HA var inga kallblodiga mördare, bara affärsmän. Jag skulle kunna släcka ned deras klubb i Luleå helt själv - om jag fortfarande var kriminell. Erik Lannerbäck har gjort en lång resa. I flera år var han en av Stockholmpolisens mest jagade - yrkeskriminell och ledare inom beryktade Brödraskapet - men för sex år sedan bröt han med sitt gamla liv och började jobba brottsförebyggande. Källa: http://bsk-arkiv.blogspot.se/2010/09...m-erik_04.html

Erik "Tok-Erik" Lannerbäck verkar ha tagit upp den kriminella banan igen. Han sitter i skrivande stund häktad misstänkt för grovt narkotikabrott.
Citera
2013-12-03, 08:10
  #1927
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnson88
Erik "Tok-Erik" Lannerbäck verkar ha tagit upp den kriminella banan igen. Han sitter i skrivande stund häktad misstänkt för grovt narkotikabrott.

Någon källa på det?
Citera
2013-12-03, 10:19
  #1928
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buskas
Någon källa på det?

Ja, Södertörns tingsrätt B 15863-13.
Citera
2013-12-03, 19:53
  #1929
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnson88
Erik "Tok-Erik" Lannerbäck verkar ha tagit upp den kriminella banan igen. Han sitter i skrivande stund häktad misstänkt för grovt narkotikabrott.
Det stämmer, han och en till sitter häktade för GN. Snart suttit en månad.
Citera
2013-12-03, 20:50
  #1930
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Det stämmer, han och en till sitter häktade för GN. Snart suttit en månad.

Vet du vem den andre är? I dagboksbladet stod person nummer två som "Sekretess".
Citera
2013-12-03, 21:01
  #1931
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnson88
Vet du vem den andre är? I dagboksbladet stod person nummer två som "Sekretess".
Nej, jag vet inte det. Men som jag hört så sitter Erik rejält i klistret. Pinsamt.
Citera
2013-12-03, 21:09
  #1932
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skinheadways
lite kuriosa om honom är ju att han kallades för bög erik förut / fortf , nån gång under 90 talet var han med en annan kriminell polare och hans flickvän , hon satte ögonbindel på sin pojkv och så sög både erik och tjejen av honom , och han tyckte erik va bäst vet att han under 2000 talet har spelat in filmer lr om de va camshows när hans fru (kanske ex fru nu en mulatt brud med feta lökar som han pröjsa, johanna tror jag hon heter ) , sätter på honom . hört rykten att han skulle t.o.m ha närmat några ungdomar med skamliga homo förslag , men bara ett rykte som sagt ^^
Kan backa upp detta och säga att många som suttit snackar om detta. Finns riktigt pinsamma historier om denne Erik. Bögtidningar i cellen etc etc.


Citat:
Ursprungligen postat av lundensgudar
Hur mycket stryk fick du av Erik den där gången? Inte kommit över det ännu? Sprida osanningar för att hämnas .. tangentbordskrigare ..LOL
Det är ren och skär sanning.
Citat:
Ursprungligen postat av Jocke_S
Säga vad man vill om Erik, men ingen kan ta ifrån den karln att han offrade sig något så enormt för BSK. Han var en av dem som var med och byggde upp Brödraskapet under deras glansdagar. Erik är en av få som höll hela vägen, han ses än idag av många som en hedersknyffel. Han var fruktad av många men var samtidigt omtyckt av dem flesta omkring honom.
Han har fortfarande vissa bögfasoner som förföljer honom.
Citat:
Ursprungligen postat av fuckerofmothers
Hahaha, Tok-Erik, ja han är en riktig fitta.

När han satt av sin sista volta var han plitarnas högra hand som skulle hålla koll på avdelningen på Österåker och när han fick knall (de hitta kanyler, knark och mobil i hans anslagstavla, eller var det nu var han gömde saker i) till Norrtälje lånade han ut sina porrtidningar till en annan tjackpundare och det råkade komma ut att tidningarna hade massor med brasilianska She-male som knullade både andra snubbar och brudar. Att han är bi-sexuell och hora åt plitarna vet de flesta som har koll. Hans brud under denna tid var en brasse som såg ut som en she-male med stora lökar, så det gick rykten om att hon hade kuk.

Det med tidningar vet jag stämmer till 100%. Han är nog smygbög, annars hade han inte haft massa sådana pinsamheter hängande i hasorna.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback