2013-12-02, 23:19
  #8773
Medlem
Vad menas egentligen med det meddelande som kommer upp om man har mer än 5000 utanför banken?
Citera
2013-12-02, 23:23
  #8774
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hamanatsi
Vad menas egentligen med det meddelande som kommer upp om man har mer än 5000 utanför banken?
Att du bör sätta in de på banken. För annars kan någon ta en del pengar ifrån dig om du blir dödad
Citera
2013-12-02, 23:28
  #8775
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fallig
Att du bör sätta in de på banken. För annars kan någon ta en del pengar ifrån dig om du blir dödad
Spelaren som dödar mig får väl aldrig mer än kanske 100$? Så det bör väl inte spela någon roll om dom sitter på banken eller inte?
Citera
2013-12-02, 23:38
  #8776
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hamanatsi
Spelaren som dödar mig får väl aldrig mer än kanske 100$? Så det bör väl inte spela någon roll om dom sitter på banken eller inte?
Om du har mer än 5000 på dig utanför banken så kan spelaren som dödar dig få 500 har jag för mig.
Citera
2013-12-02, 23:40
  #8777
Medlem
rakarnas avatar
älskar GTA V !

speciellt multiplayer har so roligt med mina kompisar :P rekomenderar starkt
Citera
2013-12-03, 00:26
  #8778
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rakarna
älskar GTA V !

speciellt multiplayer har so roligt med mina kompisar :P rekomenderar starkt
Finns inget att göra dock
Citera
2013-12-03, 01:58
  #8779
Medlem
ErPupones avatar
Jag har verkligen brist på saker att göra för tillfället. Matat alla uppdrag, race mm. Har ingen klan att bara åka runt med. Har ni något tips på aktiviteter?
Citera
2013-12-03, 04:37
  #8780
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Energi
Måste säga att jag är lite besviken på GTA Online än så länge. För mig som spelar utan mic så kan spelet bli väldigt segt och tråkigt emellanåt. Tycker såklart det är kul men kunde gjorts mycket bättre.

När skulle map generatorn släppas förresten? Tror den kommer göra mycket för online.
Det är faktiskt tio gånger roligare när man spelar med någon polare och att man då har mick. Tror det är en väldig förutsättning för att man ska ha kul på GTA online, på gott och ont naturligtvis.
Citera
2013-12-03, 06:14
  #8781
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fallig
Om du har mer än 5000 på dig utanför banken så kan spelaren som dödar dig få 500 har jag för mig.

Jag trodde det innebar att de kunde ta allt över 5000 och att man då kunde stå vid en custom och invänta någon glitchare och sen ta en djäkla massa pengar. 500 spänn känns lite
Citera
2013-12-03, 13:45
  #8782
Medlem
Skranks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErPupone
Jag har verkligen brist på saker att göra för tillfället. Matat alla uppdrag, race mm. Har ingen klan att bara åka runt med. Har ni något tips på aktiviteter?

Har inte heller någon att spela med och är inte med i något crew och ja, då suger spelet rätt hårt. Blir snabbt långtråkigt. Underhåller mig genom att åka runt och jävlas med andra

Brukar ta en helikopter eller ett jetflygplan, fästa en bomb på den och sedan parkera i stan. Ställer mig på säkert avstånd och väntar. Första snubben som passerar brukar nästan alltid sätta dig i flyget/helikoptern och köra iväg. Då låter jag dom flyga i några sekunder sedan spränger jag skiten medans jag skrattar onskefullt för mig själv.


Fästa bilbomber på fina bilar fungerar lika bra. Även skitkul att fästa en remote bomb på bilen som Simeon vill ha, låta någon ta den och vänta tills precis innan de ska lämna den innan man spränger dom.

Nu spelar jag bara tills jag får tillgång till Airstrike och ännu fler möjligheter att verkligen jävlas med folk och mysa för mig själv medans de skriker ut sin vrede på micken. Haha, blir verkligen en sadistisk jävel då jag lirar GTA.
Citera
2013-12-03, 14:20
  #8783
Medlem
Ja tycker Rockstar borde göra det lättare att hitta uppdragen som är roliga.

Att man öppnar någon lobby där alla uppdrag man kan spela finns. Och så trycker man bara på join. Och sen kommer man in på någons..
Citera
2013-12-03, 14:23
  #8784
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fallig
Finns inget att göra dock
Om du hade haft vänner att spela med så hade du tyckt annorlunda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in