Citat:
Ursprungligen postat av
public_enemy
Nu tänker ju inte alla som du enbart på att göra bästa möjliga investering med mest avkastning vid försäljning i framtiden, utan på att faktiskt BO i en lägenhet och LEVA i områden den ligger i. Boende handlar inte bara om pengar utan om livskvalitet.
Ja men är man sist på pucken så kommer man att få betala. Jag har sett allt för många områden som från början var totalt ratade gå upp enormt mycket i pris.
Det är ju ganska korkat att köpa svindyrt i ett redan etablerat och populärt område. Vill man kunna hävda sig på bomarknaden i framtiden och verkligen kunna få ut livskvalitet måste man göra några bra bostadsaffärer först.
Självklart får man livskvalitet i Nacka. Den som inte inser det måste ju vara bra korkad....