Citat:
Ursprungligen postat av
Alibabasson
Nu ska vi se sa den blinde, tog sin yxa och såg. försök att skriv så man förstår vad du skriver.
Du är viss obekant med helt normal skrivning, jag gjorde iaf mitt högskoleprov, varpå jag också genomförde min utbildning - så du är knappast den rätte att leka präst här..
Jag hänger däremot inte med i din aforismernas värld, DET kan erkännas.. ellr ditt drömlandskap där du i vädjandestilen.. efterfrågar medhåll.. när ngt bränns, g¨år du under bältet och det du sa här är för mig det exakta beviset på din dåliga självkänsla vännen..
Jobba på självförtroendet och börja gärna plugga lite basic allmänbildning, vi lever år 2014.. skulle du åtminstonde ha fullgjort åk 9 i ämnet språk.. borde du ha ögnat igenom texten och besvarat med unset av substans, men själv sitter du och strör glitter o glans över din juleuppståndna "tacksamhet" för gud.
DET ÄR I ANSVARSBITEN.. diskussionen är intressant, INTE i huruvida du är läskunnig eller ännu inte gåt igenom vad jag gått igenom, har du öht utbildning?
Om du inte förstår något.. har du svårt att tillämpa mönsterinkänning ?
Nej, du är oförskämd.. och har den gamla skolastiken i bakfickan - nå.. vad har du för utbildning, som låter dig svettas vid redan så här löjligt enkla framställningar?
Och.. du vet väl att du gick OT : du kunde ju t.ex själv skriva en vägg.. och tycker den var exceptionellt intelligent välskriven kanske? Hmm.. ägnade du en vecka att knåp ihop ngt som "smäller högt" i religionsforat?
(edit, man klarar inte examen, utan att ha språket i avhandlingar.. men.. vad viktigare : argumenunderbyggnad.. konsekvensanalyser.. din blinda fläck? att det för dig räcker med känslor?

du ser över ängesn böljande fält.. och ur det *måste.. det finnas en skapare.. med vilka argument då? hittills har du
inga.. står med tom hand. )
Nog med ot