Citat:
Ursprungligen postat av
Vredesmodet
Jag vill, precis som du, hävda att röda eller orangea (svåra) brott ger mer illegal exp i utdelning. Just därför jag frågade dig om detta, då det rimligtvis borde vara så att en gruppvåldtäkt renderar mer illegal exp än t.ex en fortkörning. På samma sätt borde rimligtvis grov misshandel, personrån och mord också rendera högre illegal exp än hembränning (icke inkluderat distribuering nödvändigtvis, men ändå inte ens samma skala).
Så, vad hur jämför du egentligen när du säger att dina erfarenheter säger att svensken är lika kriminell som utlänningen? Jag vill påstå att utlänningen är lvl cappad med end game gear, medan svensken farmar normal, alternativt questar ashenvale i jämförelse. Så förklara gärna så jag förstår, för det du påstår stämmer överhuvudtaget inte i min värld.
Det är väl mer en generell uppfattning.
Många ser samtliga med utlandsbakgrund som samma kategori och därför blir det lätt tolkat att "invandraren" är mer kriminell än svensken... blir ju självklart det resultatet om kategorin "invandrare" består av 25 nationaliteter jämfört med svensken som enbart är en nationalitet.
T ex värdetransportrån görs la främst av latino kulturen.
Våldtäkt och våldsbrott av våra kära muslimska sandnegers
Personrån och bidragsfusk av våra kära afrikaner.
Nu blev de lite hårddraget, men jag hoppas du förstår principen.
Att det sedan är långt mycket enklare att reda ut brott som begås av muslimen resulterar i att de blir överrepresenterade i statistiken, de har ju förfan både lämnat dna, och i många fall även hår överallt de går (jävla apor).
Jag menar på att svensken är en smartare kriminell medans muslimen är den mest korkade, vilket också kan stå som förklaring till varför statistiken ser ut som den gör