2013-11-22, 21:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mattsson69
8kr styck.. Bra dåligt, ingen aning.

ok tack!
Citera
2013-12-02, 07:16
Medlem
Hej,
Undrar om jag ska påbörja min PCT fastän jag är fortfarande trycker testo E? De senaste veckorna har jag tappat aptiten lite och känt mig trött och omotiverad. Det svider från mjölksyran även när jag kör på låga vikter och jag har tappat 4 kilo på två veckor. Tidigare under min 15 veckors kur har det gått mycket bra fram tills nu då jag misstänker att den senaste beställningen av testo är fake.

Om testot är fake så har det gått 3 veckor sedan sista stick av "riktigt" testo.
Citera
2013-12-02, 16:01
Medlem
NirvanAs avatar
Har det gjorts några studier hur pass mycket Nolva stimulerar LH och FSH?
Citera
2013-12-05, 07:21
Medlem
Kör Dboll 20mg inne på 7de dagen, tycker mej ha lite ömhet i vänster bröstvårta, de finger knöl eller så och har inte ont runt om, själva vårtan är små ömm när man rör runt den och trycker på den, bör jag avsluta och inta nolva idag?
Citera
2013-12-05, 08:06
Medlem
Vill tillägga, bör det göra ont(kännas) hela tiden för att vara nån fara? Hur länge tar det innan knölen växer ut ifall den ens gör det?
Citera
2013-12-05, 09:06
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymousA
Hej,
Undrar om jag ska påbörja min PCT fastän jag är fortfarande trycker testo E? De senaste veckorna har jag tappat aptiten lite och känt mig trött och omotiverad. Det svider från mjölksyran även när jag kör på låga vikter och jag har tappat 4 kilo på två veckor. Tidigare under min 15 veckors kur har det gått mycket bra fram tills nu då jag misstänker att den senaste beställningen av testo är fake.

Om testot är fake så har det gått 3 veckor sedan sista stick av "riktigt" testo.
Vad hade du för märke innan och vilket har du nu? Dos?
Citera
2013-12-05, 09:20
Medlem
Kan någon berätta för mig om det låter som jag nojjar?
Citera
2013-12-07, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BodyGod
Vad hade du för märke innan och vilket har du nu? Dos?

Jag hade Cidoteston från nk och körde på ca 450 mg/veckan. Fast jag har hoppat av nu =)
Citera
2013-12-07, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymousA
Jag hade Cidoteston från nk och körde på ca 450 mg/veckan. Fast jag har hoppat av nu =)

Tyvärr har NK fått ganska mycket pajkastning mot sig om sälja fejks. Om det är så i ditt fall eller inte kan jag omöjligt säga.
Men visar det sig det finns ens en låg dos testo i ditt så är PCT helt onödig. Så länge du sprutar in mer testo, oavsett dos (ev minimal kan va okej?) så får du inte igång din egenproduktion i den bemärkelse du söker.
Hade kört som vanligt, räkna med där är Testo E i produkten, så vänta 2veckor efter ditt sista stick, fejk eller inte, tills du börjar med PCT och sen hoppas det rasslar igång ASAP.

Lycka till !
Citera
2013-12-26, 22:47
Medlem
Tjena! Har läst runt här lite men vill ändå ställa frågan... Har legat på i 2 år. Har alltid haft Galenika som bas och blastat med dbol, winnar samt Tren E under lite olika tillfällen! Gainsen har varit exceptionellt bra, spec på tren!

Nu närmar sig dock dagen som alla vi tryckisar fasar, dagen då vi hoppar av!
Tycker ni att jag ska köra hcg eller bara nolva och isåfall hur länge bör min pct vara?

Tack på förhand/ BB
Citera
2013-12-26, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biggerbetter
Tjena! Har läst runt här lite men vill ändå ställa frågan... Har legat på i 2 år. Har alltid haft Galenika som bas och blastat med dbol, winnar samt Tren E under lite olika tillfällen! Gainsen har varit exceptionellt bra, spec på tren!

Nu närmar sig dock dagen som alla vi tryckisar fasar, dagen då vi hoppar av!
Tycker ni att jag ska köra hcg eller bara nolva och isåfall hur länge bör min pct vara?

Tack på förhand/ BB

ja. kör hcg, ta nolva, ta clomid använd dig av mycket och förvänta dig att det värsta kommer 4-6månader efter du gått av. förbered dig gott så har du större chanser än jag någonsin hade till att bli återhämtad, och jag drog också igång något år på raken men inte fan mår jag bra idag och det är flera år sen.
Citera
2013-12-30, 20:46
Medlem
Ska snart hoppa på testotåget igen och som vanligt blir det lågdos då man tränar kampsport (250 mg ew) har haft lite problem med östrogena bieffekter tidigare vid en så låg dos men 25 mg aromasin känns lite för mycket. Vad bör jag lägga mig på? Ska beställa från mm och där finns de endast i 10 mgare så bör jag köra på 10 eller 20 mg om dan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in