2013-11-21, 00:08
Bannlyst
E. H höll i en dildo i närvaro av Micke och skojade om den. Själv blev hon äcklad av situationen och bad E,H att ta bort dildon. Hon vet inte vad som hände med den sedan?

Den 9 oktober besökte E.Hs mor polisstationen där hon uppgav att hennes son Anton, dvs E.Hs bror berättat för henne att han fått veta att det var Tysken och E.H som begått gärningarna.
Detaljer i hennes berättelse bekräftades senare helt klart under förundersökningen.

Sen drog hon/mamman tillbaka sitt vinnesmål

Saxat ur åtalet.

Mer kommentarer är överflödiga.

Har varit både påtänd och hög men aldrig torterat en människa fastbunden i sin egen säng.
Citera
2013-11-21, 01:43
Bannlyst
Nu har jag själv läst skiten Micke/ Bo var ett svin han satt t.om för att han grisade men kvinnan sin.

Men det ursäktar inte den sega död killen fick, jag försöker sköta mig men skulle den äldre GM någonsin skryta om detta i närvaro med en räv som mig skulle jag ge han en skalle som skulle kräva transport.

Hela historien bottnar i missbruk och tanten till Bo satte i gång skiten?
Senast redigerad av Bejrut 2013-11-21 kl. 01:46.
Citera
2013-11-21, 16:24
Medlem
Favete-linguiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bejrut
Har inte koll på västkusten men en kille som Tysken åker nog på stryk om han visar sig i missbrukarkretsar i den stan Uddevalla.

Micke/ Bo var tydligen en vanlig kille som jobbade i Norge och kämpade på Kolla fupen hur fint han hade renoverat huset, som senare fastnade för uppåt och miste allt?

GM körde han upp en dildo i rumpan på knipsade fingrar och till sist tände på i Micke i hans egen säng. Mickes EX en kvinna så klart körde pajasarna dit satt på nedervåningen och låtsades inte höra Mickes dödsvrål???

Såg ett klipp på gossen GM på väg i i rättssalen för ett nytt knivöverfall. Han visade fingret hela vägen på väg in. Vilken looser, han skämmer ut folk som mig som har setat i flera år men alltid försökt hålla en låg snygg profil.

http://file.st/k78i8S7x/F_runders_kningsprotokoll_B_2674-12.pdf

På sidan 67 kan du läsa att analen inte hade några skador,och det här med knipsade fingrar vet jag inte vart du har fått det i från
Citera
2013-11-28, 00:42
Medlem
desammlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattskatt
Skandal tycker jag! Gillade Micke mycket! Skamligt att de ska få gå fria! Mickes x hade en stor del i detta! Hon ville ha hämnd!

kan ju vara bra att eh rymt te finland me en tjej eftersom om han hade varit kvar i sverige hade de nog inte varit så säkert för han
Citera
2013-11-28, 05:57
Medlem
Favete-linguiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av desammlas
kan ju vara bra att eh rymt te finland me en tjej eftersom om han hade varit kvar i sverige hade de nog inte varit så säkert för han

Vad menar du? Och rymt till Finland? Var det inte nån som skrev att han bodde på Bleket i Uddevalla?
Citera
2013-12-01, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Favete-linguis
Vad menar du? Och rymt till Finland? Var det inte nån som skrev att han bodde på Bleket i Uddevalla?

Nä, EH har flyttat till Finland. Dock har inte stuckit med en tjej, han har flyttat till Ju**a.
Citera
2013-12-01, 21:33
Medlem
Favete-linguiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElectricT
Nä, EH har flyttat till Finland. Dock har inte stuckit med en tjej, han har flyttat till Ju**a.

Vet genom en bekant till Ju**a att han inte bor hos henne så det är skitsnack. Dom har inte ens speciellt bra kontakt vad jag förstått det som.
Citera
2013-12-01, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Favete-linguis
Vet genom en bekant till Ju**a att han inte bor hos henne så det är skitsnack. Dom har inte ens speciellt bra kontakt vad jag förstått det som.

Ah, fast nu har jag ju fått den infon från EH, så..
Citera
2013-12-01, 22:07
Medlem
Favete-linguiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElectricT
Ah, fast nu har jag ju fått den infon från EH, så..

Han kanske ljuger av nån anledning? Tycker du ska fråga igen.
Citera
2013-12-02, 16:31
Bannlyst
Tråkigt att mördare går fria hoppas att nästa våldsbrott gör att han får sitta längre med tanke på stolpe ut för detta mordåtal, sen hoppas jag att pojkens mamma känner en del sak i nästa våldsbrott hon gick trotts allt till Polisen först och satte dit sin son.

Utan hennes tillbakadragande av vittnesmål hade 22 åringen suttit på 10- 12 år i dag?
Citera
2013-12-03, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krawlezt
haha era dumma jävlar vad var det jag sa ibörjan av tråden, dom är oskyldiga och kommer inte dömas.
det tragiska nu är att ni flashback wannabe poliser ska hitta något nytt fall att sätta era dumma huvuden i, stackars jävlar..

Krawlezt; Din korkade lilla SnorPojk!, Du vet inget om de hela, annat än de du läst här samt hört av Jutta, Hon där emot vet nog en del med tanke på att Jutta Och D.S vart ett Pundar Par. Du mest antar att du har rätt i de du säger men är knappt torr bakom öronen,
Citera
2013-12-03, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bodies
Tråkigt att mördare går fria hoppas att nästa våldsbrott gör att han får sitta längre med tanke på stolpe ut för detta mordåtal, sen hoppas jag att pojkens mamma känner en del sak i nästa våldsbrott hon gick trotts allt till Polisen först och satte dit sin son.

Utan hennes tillbakadragande av vittnesmål hade 22 åringen suttit på 10- 12 år i dag?

Anser snarare att EH's lillebror A*ton bär ansvaret för huruvida domen blev fällande eller ej.
Det var AH som hade hört EH berätta vad han hade gjort och han gick i sin tur hem och talade om för mamma som gick till polisen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in