2013-11-13, 13:21
Medlem
Kattskatts avatar
Någon som hört något ifall högre instans ska ta upp fallet? och i så fall, när?
Citera
2013-11-17, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattskatt
Någon som hört något ifall högre instans ska ta upp fallet? och i så fall, när?

Nej, det kommer inte att tas upp i någon högre instans. Case closed.
Citera
2013-11-17, 23:08
Medlem
Kattskatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roughtuoube
Nej, det kommer inte att tas upp i någon högre instans. Case closed.

Skandal tycker jag! Gillade Micke mycket! Skamligt att de ska få gå fria! Mickes x hade en stor del i detta! Hon ville ha hämnd!
Citera
2013-11-19, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krawlezt
haha era dumma jävlar vad var det jag sa ibörjan av tråden, dom är oskyldiga och kommer inte dömas.
det tragiska nu är att ni flashback wannabe poliser ska hitta något nytt fall att sätta era dumma huvuden i, stackars jävlar..
Oskyldiga? Enda anledningen att de inte blev dömda var för att mamman inte ställde upp och vittnade. I förundersökningen framkommer det att hennes vittnesmål garanterat fått bägge luffarna fällda. Dock vet många i Uddevalla om vad som stod i förundersökningen.
Citera
2013-11-19, 22:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ateistallan
Oskyldiga? Enda anledningen att de inte blev dömda var för att mamman inte ställde upp och vittnade. I förundersökningen framkommer det att hennes vittnesmål garanterat fått bägge luffarna fällda. Dock vet många i Uddevalla om vad som stod i förundersökningen.

Har inte koll på västkusten men en kille som Tysken åker nog på stryk om han visar sig i missbrukarkretsar i den stan Uddevalla.

Micke/ Bo var tydligen en vanlig kille som jobbade i Norge och kämpade på Kolla fupen hur fint han hade renoverat huset, som senare fastnade för uppåt och miste allt?

GM körde han upp en dildo i rumpan på knipsade fingrar och till sist tände på i Micke i hans egen säng. Mickes EX en kvinna så klart körde pajasarna dit satt på nedervåningen och låtsades inte höra Mickes dödsvrål???

Såg ett klipp på gossen GM på väg i i rättssalen för ett nytt knivöverfall. Han visade fingret hela vägen på väg in. Vilken looser, han skämmer ut folk som mig som har setat i flera år men alltid försökt hålla en låg snygg profil.
Citera
2013-11-20, 02:18
Bannlyst
Här har ni hela åklagarens sakframställan allt från att Mickes ex körde tomtarna till Micke som låg hjälplöst avdeckad i sin säng i sitt eget hus till tortyren med både hammare knivar och en uppkörd Dildo i rumpan.
Alla tre gick fria, Har bara en fråga vem har annars gjort Micke detta. Kom det någon för rätten okänd och gjorde detta någon tim senare? Kom det någon för rätten okänd dagen efter och tände på sängen som micke låg död och fastbunden ?

Domen i TR Uddevalla http://www.mediafire.com/view/?7k69kqx5lm99ur5
Citera
2013-11-20, 03:16
Medlem
Favete-linguiss avatar
"GM körde han upp en dildo i rumpan på knipsade fingrar och till sist tände på i Micke i hans egen säng. Mickes EX en kvinna så klart körde pajasarna dit satt på nedervåningen och låtsades inte höra Mickes dödsvrål??? "

Har du läst förundersökningen? Där finns inga spår i analen efter någon dildo och inga knipsade fingrar.
Senast redigerad av Favete-linguis 2013-11-20 kl. 03:18. Anledning: Försöker citera inlägget men går inte??
Citera
2013-11-20, 03:25
Bannlyst
Det var rikligt med blodspår på Dildosen om du kollar på fupen synds det att den varit i rumpan, att dom klämde fingrarna står däremot ingenstans men det ska ha förekommit men åklagaren valde att inte åklaga för det? Hallå! Försvarar du handlingarna?

Är du en bror till den äldre gm ?
Citera
2013-11-20, 03:38
Bannlyst
Jag vill så klart påpeka att dom blev friade och den äldre Misstänkte Gm har yrkat på 250 000 i skadestånd enl tidningarna.

Så vist det är caseclosed för tillfället men det räcker att flickan som körde dit tomtarna eller att mamman til snorungen på 22 år upprepar det hon sade först för att fallet ska tas upp igen.

Minns Marina fallet t.ex mord har ingen preseptionstid.
Citera
2013-11-20, 11:51
Medlem
Favete-linguiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bodies
Det var rikligt med blodspår på Dildosen om du kollar på fupen synds det att den varit i rumpan, att dom klämde fingrarna står däremot ingenstans men det ska ha förekommit men åklagaren valde att inte åklaga för det? Hallå! Försvarar du handlingarna?

Är du en bror till den äldre gm ?

Det var rikligt med blodspår i madrassen,inte på dildosen och i analen fanns inga skador,läs FUP ditt stolpskott! Och nej,jag är varken släkt eller bekant med någon av dom som var misstänkta och jag försvarar absolut inte brottet men du kommer med fel fakta och då rättar jag dig!
Citera
2013-11-20, 17:52
Medlem
Kattskatts avatar
Tycker detta är så ledsamt!
Citera
2013-11-20, 22:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kattskatt
Tycker detta är så ledsamt!

Jag har heller inte ett skit med detta att göra men jag kan som alla andra läsa åtalet.

Dom hade rätt gubbar men flickan som körde dit killarna är rädd för medverkan och mamman till 22 åringen berättade först vad sonen sagt att han bragt en om livet sen ändrade hon sig.

Så djävla ledsamt att folk som torterar kommer undan, dessutom hade Stolpskottet Tysken knappt kommit ut från häktet för detta mord förren han hotade folk med kniv och fick sitta 4 mån till. Han kom från Häktet för att medverka i hovrättsförhandlingen. Skandal
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in