Citat:
Ursprungligen postat av
Tulpanpernilla
Vad som är nytt är att det tillkommer nya s.k "stjärnvittnen" L.J, R, J och den sistkommande anmälda P.K som inkom med nya funderingar kring fallet 2013-11.25 om att M sagt att FS ska skjuta henne när hon sover i sängen.
Av vad jag kan se så finns inga tekniska bevis eller belägg på att FS är skyldig.
Polis har heller inte kollat av alt g.m som ingår i chartlistan över de män M bjudit hem.
Då konstaterar jag att du inte har så mycket alls och har inte läst in dig på det viktigaste i fallet.
Nåväl var och en är god i sin tro, men du ska nog förbereda dig på att det går den vägen för F som det gjorde för S.
Jag tänkte på det med KH vittnet har hon sett Madde? De två är ju rätt lika, så varför tar man inte och konfronterar KH med bilder på Madde? Det vore kanske något som skulle få KH att haja till.
Men KH velar så förbannat så den ser väl det den vill se, och som den ändrat sig och hållit på till polisen så är det väl inget trovärdigt alls längre.
För Marinas
kända mobiler va ingenstans mer än hemma då KH såg en kvinna i en silvrig jeep tala i telefon. Det blir slarvsylta av detta vittnet det är ett som är säkert.