Citat:
Ursprungligen postat av
P-o-beln
"Veta bättre"? Han uttryckte sig diplomatiskt. Och som någon påpekat i tråden. GW är varken psykolog eller innehar några som helst mandat att avgöra en sådan fråga. Jag tycker GW gav ett utmärkt svar utifrån förutsättningarna. Sen är det ganska så uppenbart att dom inte kommer fira jul tillsammans. Det kan jag nästan färsäkra dig om.
Nej just och där var en av de punkter som det blev fel i den debatten. Josefsson vill slå fast att det var den gamla damen som skapade Quick. GW kan öht inte uttala sig om den saken utan bara om hur polisutredningen sköttes. Sen skulle dem då bussas på Lambertz och då blev det underhållnigstv av det.
Det är inte så jävla kul med drev, hur svartvitt allting blir. Huvuden måste rulla, och inte lite heller. Christianssons bok dragits in men dessutom avbokar universitetet en föreläsning i sista stund. Och Josefsson bespetsar sig på att belägga en rad terapeuter med yrkesförbud. Fult gjort tycker jag. Återkommer till frågon om dominant och manipulativ som varit oppe här.