Citat:
Ursprungligen postat av
skrumpelnubb
Dina svar är anklagande eller korta "va? varför?..." på sådant jag redan tidigare förklarat.
Nej. Mina korta svar är på sådant som DU INTE har förklarat. Men du ljuger ju självklart igen.
Citat:
Ursprungligen postat av
skrumpelnubb
Du vill tvinga mig till att försvara mig eller upprepa mig.
Jag vill tvinga dig att försvara dig ja. Eftersom du ALDRIG ger belägg för det du säger.
Citat:
Ursprungligen postat av
skrumpelnubb
Alternativ leda mig till någon av dina "talking points" som består av något vetenskapligt antagande av något exceptionellt undantag eller något undantag som bara ytligt sett verkar ha betydelse för argumentationen.
På vilket sätt skulle de vara exceptionella menar du?
Citat:
Ursprungligen postat av
skrumpelnubb
(ta infinitesimal undantaget
Du menar där du blev fullständigt krossad? Du tom erkände att jag hade rätt!
Citat:
Ursprungligen postat av
skrumpelnubb
oändliga händelsekedjor i materiella verkligheten
Du menar då du blev fullständigt krossad och slutade svara på mina inlägg?
Citat:
Ursprungligen postat av
skrumpelnubb
eller negativ Hubble som ex.)
Du menar då jag förklarade för dig att ditt argument krävde en genomsnittlig hubble parameter > 0 och att detta antagande inte alls behöver gälla. Ditt svar på detta var att hubble parametern IDAG är >0 men det säger ju ingenting om den GENOMSNITTLIGA. När jag påpekade detta för dig så blev du tyst.
Citat:
Ursprungligen postat av
skrumpelnubb
Alltid är det nåt nytt du kommer med. Du tror sannolikt inte ens själv på dina "talking points" men du använder dem för att smula sönder min argumentation
Jag finner både ett oändligt universum och en genomsnittlig Hubble parameter som är =0 eller <0 troligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
skrumpelnubb
När du fått motargument mot dessa antaganden så låtsas du ändå som de aldrig framförts och du övergår till att anklaga mig för lögn när jag går vidare.
Jag har bemött ALLA dina så kallade "motargument". Det är du som har undvikit säkert 10 inlägg och istället fortsatt postulera samma sak som om dina argument inte redan bemötts.
Citat:
Ursprungligen postat av
skrumpelnubb
I allt detta så har du ständigt en nedlåtande ton mot mig. Även när jag i vänlighet vill tala om för dig att det är dags att avsluta och gå till sängs(för att du inte ska vänta på svar) då svarar du "Ja spring iväg du".
"Nedlåtande" ton. Du är ganska känslig va?
Citat:
Ursprungligen postat av
skrumpelnubb
Därför vill jag inte svara dig.
Du vill inte svara på mina inlägg därför att du VET att du inte KAN.
Citat:
Ursprungligen postat av
skrumpelnubb
För att du är Falsk, anklagande, otrevlig, och nedlåtande
Du får tycka vad du vill. Bryr mig inte det minsta.
Citat:
Ursprungligen postat av
skrumpelnubb
Du får göra BlackJewel sällskap på min ignorelista från och med nu.
Men gubben lilla.