Citat:
Ursprungligen postat av
heaven.on.earth
Hey, jag har inte påstått något och jag har inte tvingat någon till något här inne. Det är fritt fram att lyssna på intervjun jag delade med mig av, eftersom att den innehåller ett intressant sammanhang. Om du inte tänker lyssna (vilket du skriver) så vet du inte vad som sägs under konversationen, varför ska jag då ge dig källor på alla ämnen som tas upp under intervjun?
Du är ett ignorant får, minst sagt. Allt du skriver är en hög med bortförklaringar "Jag tänker inte kolla på en massa usla YT klipp slösa tid bla bla bla" För det andra, snälla du, släpp det där ordet foliehatt från det där detektivordförrådet som du har, det är otroligt uttjatat och fyller ingen funktion för de bildade. Fåraherden ropar efter dig, bäst att du lyder honom!
vill du diskutera eller ska du bara vara dryg?
Jag har inte påstått heller vad du tror bara att min åsikt är att chemtrails har gång på gång konstaterats som bs, om du har en annan åsikt ja då måste du visa på stöd för det, vill du delge länkar så ska du kolla i länktrådarna, länkar du i vanlig tråd ska länken stödja det du vill få fram och då får man förklara vad länken handlar om, så är reglerna för forumet.
bortförklaringar av vad? jaha jag får inte använda foliehatt med det om något utjatade får-begreppet är helt ok för dig att använda, låter ju jämlikt det.
Så ska ämnet chemtrails diskuteras eller ska det vara sandlåda?