2013-11-28, 01:17
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyldig1
Lite nyfiken bara.. Varför fick du för dig det? Fick du en psykos eller vad hände?

Sätter du i axeln kan du ju träna ben. Smilegubbarna va för att du körde en. Hatar de små asen
Citera
2013-11-28, 02:19
Medlem
BigLuciphers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyldig1
Har läst lite omkring runt DP's olja och det verkar som det har blivit mycket bättre dom senaste 3 månaderna. Jag har köpt från apoteksb**** och det verkar som dom har bra ruljans så jag kan tänka mig att dom köper in ganska ofta. Så jag har svårt att tro att jag har fått något som är 3+ månader gammalt. Men jag kan ha fel där.

Är det någon som har klagat den senaste tiden på DP's olja? Trodde det var ett tag sen som man hade problem med DP.

Det finns alltid folk som klagar men många som lovordar dem också, jag tror att du råkade ut för samma sak som jag gjorde första sticken.

Benet svullnade typ upp så att när jag böjde benet blev det sånt tryck inne i muskeln att det gjorde skitont! Gick knappt att sätta sig ner, fick stödja mig på handstöden och sänka mig ner med armarna istället...

Det blev dock bättre med tiden, men kör du med sprit eller något innan? Om det inte bara är ren alkohol så tror jag det kan bidra men det kan vara fel.
Citera
2013-11-28, 06:30
Medlem
Alltid detta jävla snack om DP's olja.. Frågan är varför folk fortfarande trycker DP efter alla jävla klagomål om smärta feber osv?! Det hardcorebobo säger är heller inte klokt, varför fan plåga sig i några veckor på en smärtande skitolja för att det KANSKE blir bättre senare?!
Citera
2013-11-28, 08:16
Medlem
Kan någon ge en mer nyanserad bild på bieffekter för OT, anavar och nolva? En del beskriver det mer eller mindre som rena helvetet, hur kan det då vara värt det? Jag menar, träningen borde väl gå betydligt sämre om nu bieffekterna är så stora. Jag pratar om bieffekter som libido, illamående, yrsel, att bli trött o.s.v. bortsett från saker som att få tuttar och tappa håret.
Citera
2013-11-28, 09:03
Medlem
CrazyAsFucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cooler85
Kan någon ge en mer nyanserad bild på bieffekter för OT, anavar och nolva? En del beskriver det mer eller mindre som rena helvetet, hur kan det då vara värt det? Jag menar, träningen borde väl gå betydligt sämre om nu bieffekterna är så stora. Jag pratar om bieffekter som libido, illamående, yrsel, att bli trött o.s.v. bortsett från saker som att få tuttar och tappa håret.

Jag fick inga bieffekter utom trötthet (letargi) på OT vad jag kommer ihåg. Mild huvudvärk, men det får jag av alla mediciner. Men det är så otroligt individuellt hur man drabbas.

Trötthet och illamående är ju ingen hit, även om det finns värre bieffekter, och det är ju lite därför det tjatas om vana och erfarenhet från träning innan man börjar kura.

Man måste veta att man inte begränsar sig av ursäkter när det börjar bli jobbigt, utan man är så motiverad att man pressar sig igenom passen iaf.
Citera
2013-11-28, 09:03
Medlem
Citat:
Fråga efter fråga.. Du har inte alls tänkt på att läsa något själv och skaffa en egen uppfattning? Det är ju din kropp ditt lv och dina mål, hur ska någon annan kunna svarar på om det är värt det för dig eller inte?
Citera
2013-11-28, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pelleaxelsson
Fråga efter fråga.. Du har inte alls tänkt på att läsa något själv och skaffa en egen uppfattning? Det är ju din kropp ditt lv och dina mål, hur ska någon annan kunna svarar på om det är värt det för dig eller inte?

Vet du om att det här är ett forum? Frågor utgör något av det mest centrala här för diskussion. Som svar då på DIN fråga, självklart har jag läst på något själv detta från vad andra har tagit för erfarenheter och vad andra har skrivit dels på det här forumet och dels på andra forum. Så hur bildar man då sin egen uppfattning? Jo från att läsa svar på frågor. Varför skulle jag då ta typ din okvalificerade kunskap som sann? Troligtvis skulle jag inte göra det, så länge inte flera bekräftar den.

Ursäkta men du är en idiot.
Citera
2013-11-28, 09:45
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Vet du om att det här är ett forum? Frågor utgör något av det mest centrala här för diskussion. Som svar då på DIN fråga, självklart har jag läst på något själv detta från vad andra har tagit för erfarenheter och vad andra har skrivit dels på det här forumet och dels på andra forum. Så hur bildar man då sin egen uppfattning? Jo från att läsa svar på frågor. Varför skulle jag då ta typ din okvalificerade kunskap som sann? Troligtvis skulle jag inte göra det, så länge inte flera bekräftar den.

Ursäkta men du är en idiot.

Det är bara så mycket enklare att läsa "läs denna tråden först". Kolla nolva på fass.se är tipset. Fass har faktiskt mycket info om många mediciner.
Citera
2013-11-28, 10:12
Medlem
CrazyAsFucks avatar
Citat:

Glömde ju nolvan, den har ofta värre biverkningar än OT. Dålig libido, depression och allmän nedstämdhet är vanligt. Ofta är ju perioden efter kur den värsta, och där tappar de flesta allt de fått under kuren...

Många vill hävda att steroider är fusk som används av mentalt svagare personer, jag vill hävda motsatsen då det krävs en otrolig disciplin att pressa sig igenom dessa biverkningar och prepp
Citera
2013-11-28, 10:24
Medlem
Om man efter avslutad dbollkur känner sig allmänt välmående och inte har några synliga eller kända bieffekter, är det då värt att köra en pct (nolva) eller rekommenderar ni att skippa den? Eller påverkar pct´n såpass att den bidrar med att jag inte tappar de resultat jag fått?
Citera
2013-11-28, 11:11
Medlem
Mattsson69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hardcorebobo
Så är det. Men fortfarande så skrev du att han skulle slänga skiten och INTE fortsätta med den. Tycker det är lite väl hastig slutsats när han skriver att han ska precis ta sitt 3je stick. Men jag tycker iaf man ska ge det 4-5stick, Och är smärtan desamma så tycker jag absolut att man ska byta.

Du har rätt , cheb är bara kritiskt, satte mitt 4de stick av DP's nya och känns hur bra som helst nu, 1-2 var värst 3 ok nu fjärde lite öm inget mer.

Har man problem så är det väl bara o sätta i röven eventuellt i axeln.
Citera
2013-11-28, 11:24
Medlem
walle2343s avatar
Tjena! Jag körde winstrol för ca 1 månad sedan i typ 11 dagar på 20mg men hoppade av...

Jag körde en winstrol kur på 50mg i sommras i 14 dagar,

Nu vill jag hoppa på men nu har jag tänkt att köra hela kuren 20/40. Men hur kommer levern ta det efter mina andra misslyckande winstrol kurer, kan jag köra nu eller ska jag vänta?

PS, jag är på DNP också 200mg ed
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in