Citat:
Ursprungligen postat av
Hardcorebobo
Ööööööh? Inject smärta första gångerna är ju vanligt. Och hur kan du veta va han har för batch?
Har den gamla DP'n och den nya DP'n hemma. Tog ett stick med den nya DP'n idag. Och inga som helst problem. Och när jag gick på så hade jag iaf inject smärta efter första sticken. Det första sticket va värst, Kunde inte gå fram tills andra stick. Nästan samma smärta fast lite bättre. Och efter 3je så kändes det. Men efter det fanns inte smärtan kvar.
Hur jag vet? Jag kan väl läsa... Alla hans sympton gör ju det helt uppenbart. Säger inget dåligt om den nya batchen DP.
Citat:
Ursprungligen postat av
sedan
Äh lugn och fin nu. Jag låg på 1.5g av den batchen (som suger dynga) som högst. Nog fan gör det ont som sju svåra år, men med vetskapen om att inget går sönder eller blir skadat tycker jag allt att man skall kunna kämpa sig igenom smärtan och träna ben ändå. Men jag skulle också köpa nytt, alla dagar i veckan. Det är inte värt de ynka kronorna för att ha ont - men visst KAN man träna ben med lite injectpain.
Bara för att du har en hulkkropp som pallar allt? Om du tryckte 1,5g DP's dåliga batch och kunde träna ben och gå etc så grattis.

Med lite injectpain kan man det ja, det är vad jag har nu.

Är ingen crybaby, tycker det är rätt gött som det är nu. DP's var en annan grej, körde på det i 2 månader och jag mådde så dåligt, haha. Blev sjuk efter varje inject och kunde öht inte träna ben eller böja på benen under hela den här tiden. Jag borde slutat direkt och bytt prepp.
Vet flera andra som upplevt det såhär också, det är därför jag rekommenderar folk att sluta direkt om dem har samma sympton, och slipper slösa tid/kraft/pengar på AAS som bara gör att man mår dåligt, när man kan fixa nytt som gör att man kan uppleva allt det som är bra med AAS och syftet till varför man tar det.
Men det sagt finns det säkert annat folk/kroppar som pallar DP's gamla batch, och inte alls får samma bieffekter, och det är ju jättebra.