2013-11-27, 23:23
Medlem
chebmamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pelleaxelsson
Folk på f12 tror man behöver komma över minst 2g prep ew för resultat så här anses det nog som lågdos. :/

Ser ingen mening med så höga doser. Ger bara mer biverkningar. OK om man har en seriös tävlingssatsning eller tävlar BB på en hög nivå. Jag själv kommer aldrig lägga mig högre än tex 500mg testo-E e5d/50mg dboll ed etc.

Tror byte av prepp & estrar ger mycket.
Citera
2013-11-27, 23:25
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chebmami
Ser ingen mening med så höga doser. Ger bara mer biverkningar. OK om man har en seriös tävlingssatsning eller tävlar BB på en hög nivå. Jag själv kommer aldrig lägga mig högre än tex 500mg testo-E e5d/50mg dboll ed etc.

Tror byte av prepp & estrar ger mycket.
Byte av estrar gör inte ett skit.

Men allt är relativt, har man legat mycket högre blir det per automatik lågdoser. Vad som är högdos för mig är kanske inte högdos för dig, och vad som är högdos för oss båda är antagligen lågdos för andra.

Däremot tycker jag att du har en sund inställning, och det är dit jag tar mig.
Citera
2013-11-27, 23:25
Medlem
chebmamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyldig1
Jag ska ta mitt tredje stick ikväll av DP's Testo e. Har frontat både sticken innan och har dagen efter fått så ont att jag knappt har kunnat gå. Har fått hålla benet helt rakt för om jag böjer lite på det faller jag ihop direkt. Tänkte iaf ta mitt tredje stick ikväll och har tränat ben idag. Brukar alltid få rätt så bra träningsverk dagarna efter ett benpass. Någon som vet om det blir ännu värre om man sticker sig när man samtidigt har träningsverk? Kan tänka mig att det blir det.

Kommer bara ta 1 ml nu istället för 2. Brukar det blir mildare värk om man injicerar en mindre mängd?

Hoppas jag har vant benet lite nu, annars kommer det bli ett helvete imorn om jag kör sticket ikväll

Släng skiten och köp annat märke. Kolla med leverantören om du kan byta märke/batch eller något. Fortsätt INTE, ditt liv kommer bli ett helvete och du kommer inte kunna träna ben.

Citat:
Ursprungligen postat av Skyldig1
Okej, aja det är väll bara att stå ut och hoppas det blir bättre med tiden. Kan inte träna benen lika mycket som jag vill nu så det måste bli bättre...

Smutsprepp? På vilket sätt är det smutsigt? Har fått för mig att DP är ett ganska säkert kort iaf.

Kommer inte bli bättre, du har fått den dåliga batchen av DP, trodde alla kände till den...
Senast redigerad av chebmami 2013-11-27 kl. 23:28.
Citera
2013-11-27, 23:28
Medlem
sedans avatar
Citat:
Släng skiten och köp annat märke. Kolla med leverantören om du kan byta märke/batch eller något. Fortsätt INTE, ditt liv kommer bli ett helvete och du kommer inte kunna träna ben.
Äh lugn och fin nu. Jag låg på 1.5g av den batchen (som suger dynga) som högst. Nog fan gör det ont som sju svåra år, men med vetskapen om att inget går sönder eller blir skadat tycker jag allt att man skall kunna kämpa sig igenom smärtan och träna ben ändå. Men jag skulle också köpa nytt, alla dagar i veckan. Det är inte värt de ynka kronorna för att ha ont - men visst KAN man träna ben med lite injectpain.
Citera
2013-11-27, 23:33
Medlem
Hardcorebobos avatar
Citat:

Kommer inte bli bättre, du har fått den dåliga batchen av DP, trodde alla kände till den...
Ööööööh? Inject smärta första gångerna är ju vanligt. Och hur kan du veta va han har för batch?
Har den gamla DP'n och den nya DP'n hemma. Tog ett stick med den nya DP'n idag. Och inga som helst problem. Och när jag gick på så hade jag iaf inject smärta efter första sticken. Det första sticket va värst, Kunde inte gå fram tills andra stick. Nästan samma smärta fast lite bättre. Och efter 3je så kändes det. Men efter det fanns inte smärtan kvar.
Och visst kunde jag inte träna ben under dom två första sticken. Men även om jag hade ont efter 3je så gick det. No pain no gain. Och är det verkligen skitfarligt att inte träna ben i 10-15dagar?
Senast redigerad av Hardcorebobo 2013-11-27 kl. 23:36.
Citera
2013-11-27, 23:37
Medlem
Prövar igen då jag hade lite fler frågor: Några frågor om Nolva som PCT för en Turinavar kur.

1) Behövs det ens? Syftet med PCT är väl att motverka gyno? och varken anavar eller OT ska kunna framställa gyno? Behövs PCT för något annat?

2) Har inte Nolva jämförelsevis väldigt allvarliga sidoffekter?

3) Hur stor ska dosen Nolva vara efter en 40-50 dagars kur? Jag har lagt upp i plan att ta 40 mg första veckan och sedan 20 mg i 20 dagar. Läser man på amerikanska forum verkar det väldigt mycket där vissa användare endast har tagit 10 mg som PCT men trots det upplevt enorma sidoeffekter.

4) Ska man dela upp dagsdosen över dagen och isf hur?
Citera
2013-11-27, 23:38
Medlem
chebmamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hardcorebobo
Ööööööh? Inject smärta första gångerna är ju vanligt. Och hur kan du veta va han har för batch?
Har den gamla DP'n och den nya DP'n hemma. Tog ett stick med den nya DP'n idag. Och inga som helst problem. Och när jag gick på så hade jag iaf inject smärta efter första sticken. Det första sticket va värst, Kunde inte gå fram tills andra stick. Nästan samma smärta fast lite bättre. Och efter 3je så kändes det. Men efter det fanns inte smärtan kvar.

Hur jag vet? Jag kan väl läsa... Alla hans sympton gör ju det helt uppenbart. Säger inget dåligt om den nya batchen DP.

Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Äh lugn och fin nu. Jag låg på 1.5g av den batchen (som suger dynga) som högst. Nog fan gör det ont som sju svåra år, men med vetskapen om att inget går sönder eller blir skadat tycker jag allt att man skall kunna kämpa sig igenom smärtan och träna ben ändå. Men jag skulle också köpa nytt, alla dagar i veckan. Det är inte värt de ynka kronorna för att ha ont - men visst KAN man träna ben med lite injectpain.

Bara för att du har en hulkkropp som pallar allt? Om du tryckte 1,5g DP's dåliga batch och kunde träna ben och gå etc så grattis. Med lite injectpain kan man det ja, det är vad jag har nu. Är ingen crybaby, tycker det är rätt gött som det är nu. DP's var en annan grej, körde på det i 2 månader och jag mådde så dåligt, haha. Blev sjuk efter varje inject och kunde öht inte träna ben eller böja på benen under hela den här tiden. Jag borde slutat direkt och bytt prepp.

Vet flera andra som upplevt det såhär också, det är därför jag rekommenderar folk att sluta direkt om dem har samma sympton, och slipper slösa tid/kraft/pengar på AAS som bara gör att man mår dåligt, när man kan fixa nytt som gör att man kan uppleva allt det som är bra med AAS och syftet till varför man tar det.

Men det sagt finns det säkert annat folk/kroppar som pallar DP's gamla batch, och inte alls får samma bieffekter, och det är ju jättebra.
Senast redigerad av chebmami 2013-11-27 kl. 23:43.
Citera
2013-11-27, 23:45
Medlem
Hardcorebobos avatar
Citat:
Hur jag vet? Jag kan väl läsa... Alla hans sympton gör ju det helt uppenbart. Säger inget dåligt om den nya batchen DP.
Så du menar efter 2 injectioner så borde man inte känna nån smärta och slänga batchen om du känner smärta??
Jag hade exakt samma problem som han skrev. Men det blev BÄTTRE efter den 3je injecten och efter det så va det inga som helst problem.

Citat:
Ursprungligen postat av cooler85
Prövar igen då jag hade lite fler frågor: Några frågor om Nolva som PCT för en Turinavar kur.

1) Behövs det ens? Syftet med PCT är väl att motverka gyno? och varken anavar eller OT ska kunna framställa gyno? Behövs PCT för något annat?

2) Har inte Nolva jämförelsevis väldigt allvarliga sidoffekter?

3) Hur stor ska dosen Nolva vara efter en 40-50 dagars kur? Jag har lagt upp i plan att ta 40 mg första veckan och sedan 20 mg i 20 dagar. Läser man på amerikanska forum verkar det väldigt mycket där vissa användare endast har tagit 10 mg som PCT men trots det upplevt enorma sidoeffekter.

4) Ska man dela upp dagsdosen över dagen och isf hur?
Du behöver ju inte "prova igen" efter bara 15min sen du skrev.
Klart att OT kan framställa gyno, även om risken är låg. Nolva tar du för både stimulerar och blockerar receptorer för östrogen.
Och det är upp till dig om du vill köra det som pct. Visst skulle du kunna skita i det men det är ju som sagt upp till dig om du vill ta risken.
Och man ska veta att nolva är inte direkt hälsosamt.

Och hur mycket nolva du ska ta borde du kunna hitta med enkla sökningar, Search and you will find..
Senast redigerad av Hardcorebobo 2013-11-27 kl. 23:51.
Citera
2013-11-27, 23:51
Medlem
chebmamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hardcorebobo
Så du menar efter 2 injectioner så borde man inte känna nån smärta och slänga batchen om du känner smärta??
Jag hade exakt samma problem som han skrev. Men det blev BÄTTRE efter den 3je injecten och efter det så va det inga som helst problem.

Ja såklart, om det går över för honom så är det bara att köra på. Men om det fortsätter så är det väl självklart vad han borde göra.

Om man får så ont är det fan skit alltså, och det är något som är riktigt fel med oljan. Om du inte ens kan böja benet liiiite utan att du skriker av smärta, ja då hade jag bränt upp skiten och köpt nytt. Finns gott om bra märken och grejjer som INTE gör ont.
Citera
2013-11-28, 00:03
Medlem
Hardcorebobos avatar
Citat:
Ja såklart, om det går över för honom så är det bara att köra på. Men om det fortsätter så är det väl självklart vad han borde göra.

Om man får så ont är det fan skit alltså, och det är något som är riktigt fel med oljan. Om du inte ens kan böja benet liiiite utan att du skriker av smärta, ja då hade jag bränt upp skiten och köpt nytt. Finns gott om bra märken och grejjer som INTE gör ont.
Så är det. Men fortfarande så skrev du att han skulle slänga skiten och INTE fortsätta med den. Tycker det är lite väl hastig slutsats när han skriver att han ska precis ta sitt 3je stick. Men jag tycker iaf man ska ge det 4-5stick, Och är smärtan desamma så tycker jag absolut att man ska byta.
Citera
2013-11-28, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.
Sätt i axeln då:

Lite nyfiken bara.. Varför fick du för dig det? Fick du en psykos eller vad hände?
Citera
2013-11-28, 00:59
Medlem
Har läst lite omkring runt DP's olja och det verkar som det har blivit mycket bättre dom senaste 3 månaderna. Jag har köpt från apoteksb**** och det verkar som dom har bra ruljans så jag kan tänka mig att dom köper in ganska ofta. Så jag har svårt att tro att jag har fått något som är 3+ månader gammalt. Men jag kan ha fel där.

Är det någon som har klagat den senaste tiden på DP's olja? Trodde det var ett tag sen som man hade problem med DP.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in