2013-02-22, 02:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheBlackPanther
Jag kommer isåfall vila fram till 8 juli, vilket betyder att jag kommer va off i 10v efter pctn. Så frågan är vad kroppen mår bäst av/vad som ger bäst resultat.

Mvh

hur lång tid tog det för din egenproduktion att komma igång efter förra kuren? jag tvekar starkt på att din produktion hinner komma igång särskilt mycket innan du ska på nästa kur igen så valet är väl att vara nedstängd i 10 veckor tills du börjar med nästa kur eller cruisa, enkelt val om du frågar mig.

Vad kroppen mår bäst av vet jag dock inte men jag skulle gissa på att den mår bättre av att vara nedstängd en lite längre period än 2 lite kortare perioder med bara några månaders mellanrum, dock gissar jag bara nu så någon mer insatt får fylla på.
Citera
2013-02-22, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manbat
Om du ska kliva på i sommar igen tycke jag att det e helt onödigt att ens hoppa av kuren, cruisa istället.

Citat:
Ursprungligen postat av TheBlackPanther
Jag kommer isåfall vila fram till 8 juli, vilket betyder att jag kommer va off i 10v efter pctn. Så frågan är vad kroppen mår bäst av/vad som ger bäst resultat.

Mvh

Håller med ovan talare, är det resultat du är ute efter så lägg dig på cruise, bästa sättet förmodligen att förvara det du haft medans du fortfarade får lite "vila".

mvh
Citera
2013-02-22, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bad-boy
Fattar inte varför det skulle vara anus
Hur håller sig dit HB på EQ?
Räkna med att blåsa upp rejält på decan senare, för min del är det mycket värre med deca än testo när det gäller att samla på sig vatten.

Ne jag tror inte heller att det blir anus utav det var på VC 2 månader efter förra kuren med EQ/tren/testo och då såg allt bra ut iaf .. Men när är det bäst att isåfall kliva på Enanthaten och EQ nudå? Har som sagt 1 månad kvar av pågående kur..

Jag vet att jag kommer blåsa upp en del på decan sen men det får man ju ta.
Citera
2013-02-22, 12:24
Medlem
Finns det något märkbart välmående att hämta i tex winnar och andra orala eller är det bara testo man får en boost av?
Citera
2013-02-22, 12:36
Medlem
makaveli143s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiVaio
Finns det något märkbart välmående att hämta i tex winnar och andra orala eller är det bara testo man får en boost av?
D-bollar mår många bra på, vissa mår bra på anadrol, inte läst något jag kan minnas om välmående på winnar. Annars har du proviron som är lycka i ett piller
Citera
2013-02-22, 12:47
Medlem
faaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.
dosen på eq är för låg.. sen kan du ju sätta den e4d

annars är det bara ösa

Okej höjer den till 150mg e2d då Jo jag vet, men det blir lättare att komma ihåg att sätta ifall jag sätter både sustan och eqn samma dag
Citera
2013-02-22, 13:00
Medlem
Råkade tappa en ampull. Använda?

Hej, skulle röra mina ampuller idag och råkade tappa en och halsen flög av, Den åkte på golvet och jag tog upp den.

Eftersom jag ej börjat med min kur ännu så tog jag upp den och sög upp vätskan i en spruta. Är det ok att använda den ? Kommer ha den liggandes i sprutan i kanske 1-2 veckor tills mitt HCG/nolva anländer.

Kan det vara smutts i vätskan, om så är det farligt?

Mvh
Citera
2013-02-22, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av collob
Hej, skulle röra mina ampuller idag och råkade tappa en och halsen flög av, Den åkte på golvet och jag tog upp den.

Eftersom jag ej börjat med min kur ännu så tog jag upp den och sög upp vätskan i en spruta. Är det ok att använda den ? Kommer ha den liggandes i sprutan i kanske 1-2 veckor tills mitt HCG/nolva anländer.

Mvh
Använd inte, finns risk för infektion.
Citera
2013-02-22, 13:04
Medlem
Citat:

Mvh

Tresekundersregeln. Men jag hade inte chansat, handlar bara om en ampull.
Citera
2013-02-22, 13:05
Medlem
Bigzys avatar
Som sagt inte värt risken.
Citera
2013-02-22, 13:05
Medlem
Okej, kastar väl den då

Ni har rätt, inte värt risken för infektion, klantigt av mig hur som haver. Tur bara en gick sönder, de 3 andra klarade sig
Citera
2013-02-22, 13:25
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Okej, kastar väl den då

Ni har rätt, inte värt risken för infektion, klantigt av mig hur som haver. Tur bara en gick sönder, de 3 andra klarade sig

Måste vara en riktigt dunderkur du ska köra på 4 ampuller

Troll
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in