2013-11-26, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panonios
Din jävla generalsopa, Firman tar inte in folk från landsbygden. Oavsett vad du läser dig till i lokaltidningar.
Du är så jävla usel, hävdar hela tiden att du inte är grabb, men sitter som någon sorts analytiker av scenen så fort en lavett har utdelats. Gå och gör en jävla lista eller nåt

Salad och den där nya muppen the Fat One är de största pajasarna som härjat här på länge. 16-åriga kids som är fascinerade av firmakulturen men bara kollat på youtube och läst på diverse forum. Tvilar ionte på att de går på matcher. Skulle det dock vankas fight finner man dem inte direkt i första ledet...
Citera
2013-11-26, 23:03
Medlem
Mano08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExarKun
Salad och den där nya muppen the Fat One är de största pajasarna som härjat här på länge. 16-åriga kids som är fascinerade av firmakulturen men bara kollat på youtube och läst på diverse forum. Tvilar ionte på att de går på matcher. Skulle det dock vankas fight finner man dem inte direkt i första ledet...

"Jag tycker inte om när det blir huligangrejer inne i stan och folk stormar krogar..."

"Huligangrejer" ? Har man verkligen med sånna människor i ett sånt viktigt box som mot WM?
Det skulle jag knappast tro...

http://na.se/nyheter/lanet/1.2292967-flera-orebroare-med-i-jatteslagsmal
Citera
2013-11-26, 23:12
Medlem
Mano08 >> Du är mest pinsam. Om jag var du skulle jag satt mig i badkaret och börjat kapa kroppspulsårdern direkt! Var vänlig bespara världen din dumhet och okunskap!
Citera
2013-11-26, 23:36
Medlem
Mano08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YAJX
Mano08 >> Du är mest pinsam. Om jag var du skulle jag satt mig i badkaret och börjat kapa kroppspulsårdern direkt! Var vänlig bespara världen din dumhet och okunskap!

har du mänsverk eller? fan vad du e jobbig, stick!

/ Hursom, tror inte öreboraren va med
Citera
2013-11-27, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panonios
Din jävla generalsopa, Firman tar inte in folk från landsbygden. Oavsett vad du läser dig till i lokaltidningar.
Du är så jävla usel, hävdar hela tiden att du inte är grabb, men sitter som någon sorts analytiker av scenen så fort en lavett har utdelats. Gå och gör en jävla lista eller nåt

Då kan du väll bara skriva det ist för att komma med påhopp. Jag vet inte om det är är sant, men det stog att det var 10 personer från örebro med. Fast det låter ju lite otroligt att någon ska gå ut och säga det i en tidning, så lite osanolikt är det ju. Men som sagt, skriv bara att det inte är sant ist.
Citera
2013-11-27, 07:16
Medlem
Pirajjans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InfinitusPro
G kickad? Låter lite underligt? Någon som vet?

Har aldrig påstått att G blivit kickad, finns fler i ledande positioner.
G skulle aldrig låta sig bli kickad.
Citera
2013-11-27, 09:40
Medlem
curvaNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mano08
Hahaha... språkpoliser i Flashback:s tjänst, så värdelösa skaffa ett liv.. men snälla håll er till ämnet för att tråden heter faktiskt ''Fotbollsfirmor i Sverige [samt info om deras aktiviteter]".
Och ska du sitta och snacka så kan du åtminstone försöka luska till dig vad som egentligen händer och inte sitta och gapa saker taget ur luften du skämmer bara ut dig själv.
Citera
2013-11-27, 21:15
Medlem
b0gfettos avatar
OT raderat. Huligan/casualkläder diskuteras här https://www.flashback.org/t546644 /Mod
Citera
2013-11-27, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pirajjan
Har aldrig påstått att G blivit kickad, finns fler i ledande positioner.
G skulle aldrig låta sig bli kickad.

Skulle det ens fungera rent teoretiskt bara sådär om flertalet medlemmar delade samma åsikt att en viss medlem ska ut? Hur gör man med tatuering, vinkelslip a lá motorcykelklubb eller får man behålla det?
Citera
2013-11-27, 22:34
Medlem
Class1cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InfinitusPro
Skulle det ens fungera rent teoretiskt bara sådär om flertalet medlemmar delade samma åsikt att en viss medlem ska ut? Hur gör man med tatuering, vinkelslip a lá motorcykelklubb eller får man behålla det?

En kille med initalierna MCS var i unga tjugiårsåldern när han blev kickad. Hade Firman Boys-loggan på halsen och fick valet att antingen gadda över eller vinkelslip. Han valde förstnämnda
Citera
2013-11-28, 00:58
Medlem
JanDolmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Class1c
En kille med initalierna MCS var i unga tjugiårsåldern när han blev kickad. Hade Firman Boys-loggan på halsen och fick valet att antingen gadda över eller vinkelslip. Han valde förstnämnda

Jaha därför man inte sett han på bra länge. Kolla in på Facebook och såg att han ändrat sin tatuering på halsen. Skumt torde han skulle göra en lång karriär i FB men så blev det visst inte då.
Citera
2013-11-28, 11:00
Bannlyst
Ryktas att Sarkasm, Fanjunkaren och alla andra mongon från Sagoscenen sitter och slipar på en riktigt kryddad historia från boxet mot WM. Håll i hatten grabbar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in